អង្គរក្សបេះដូង💗 Ep 2

16 2 0
                                    

ព្រឹកថ្ងៃថ្មី

Yoongi នឹង Jimin ពួកគេទាំងពីរក៏បានបណ្ដើរគ្នាចុះមកពេលបន្ទប់...... ថ្ងៃនេះពួកឯងទាំងពីរដូចជាចម្លែកចុះមកព្រមគ្នាតែម្ដងហើយណ....... ចម្លែកអ្វីទៅប៉ាខ្ញុំគ្រាន់តែចុះមក ព្រមគ្នាជាមួយនឹងលោកyoon ប៉ាថាចម្លែកដែរ.....!!

{< សុំបញ្ជាក់បន្តិចyoongi នឹង Jimin ពួកគេ ទាំងពីរ មិនបានគេងបន្ទប់ជាមួយគ្នាទេណា គ្រាន់តែជូនពេលហ្នឹងពួកគេទាំងពីរក៏បានចុះមកពីលើបន្ទប់ ព្រមគ្នាតែប៉ុណ្ណឹង. សូម្បីតែ admin អ្នកសរសេរក៏ចង់ឱ្យពួកគាត់បាននៅបន្ទប់ជាមួយគ្នាដែរ >}

... អូប៉ាគ្រាន់តែនិយាយលេងទេ មកឆាប់មកញ៉ាំអាហារមកក្រែងពួកឯងប្រញាប់ទៅធ្វើការហើ....
... បាតប៉ា....បាតបង.... ពួកគេទាំងពីរក៏បាន ញ៉ាំអាហារពេលព្រឹកជាមួយលោកpark យ៉ាងរីករាយពេលព្រឹក..... កន្លងទៅ 15 នាទី ពួកគាត់ទាំងបីក៏បានញ៉ាំអាហាររួចរាល់ yoongi នឹង jimin ក៏បានទៅធ្វើការដូចសព្វដង ពួកគេធ្វើដំណើរសុខៗមិនទាន់ដល់ក្រុមហ៊ុនផងស្រាប់តែមានឡានមួយ បើកមកកាត់មុខឡានរបស់ពួកគេ..... មានរឿងអីហ្នឹង Dean ...yoongi បានសួរឡើងទៅ Dean ដែលជាអ្នកបើកឡើងជូនពួកគេទៅក្រុមហ៊ុន.... ខ្ញុំក៏មិនដឹងដែរបងyoon ..... ឯងចុះទៅសួរទៅមើលតើមានរឿងអ្វីបានជា ជិះមកឈប់កាត់មុខឡានបែបនេះ....បងyoon ... និយាយហើយនាយdean ដែលជាអ្នកបើកឡានរបស់Jimin ក៏បានចុះពេលណាដើម្បីនឹងទៅសួរ នាយdeanចុះទៅមិនទាន់នឹងបានសួរផង អ្នកដែលចុះមកពីខាងឡាន នៅឈប់នៅកាត់មុខឡានរបស់រាងតូចហ្នឹងគឺជាSuyout ដែលជាដៃគូប្រជែងរបស់ រាងតូច... រាងតូចពេលឃើញ គូប្រជែងរបស់ខ្លួនចុះពីឡាន នាយក៏បម្រុងចុះទៅស្រាប់តែរាងក្រាស់ បានចាប់ដៃរាងតូចជាប់ ហើយក៏បាននិយាយថាអ្នកប្រុសតូចនៅក្នុងឡាននេះហើយចាំខ្ញុំអ្នកចុះទៅ...... មិនបានទេលោកyoon នាយនោះមិនល្អ ឡើយបើលោកចុះទៅប្រាកដជាមានរឿងមិនខានទេ... តែអ្នកប្រុសតូចខ្ញុំថា.. រាងតូចមិនឱ្យរាងក្រាស់និយាយបានចប់គេក៏និយាយកាត់ថា មិនអីទេណាលោកគ្មានរឿងអ្វីសម្រាប់ខ្ញុំនឹងគេទេលោកកុំបារម្ភអី...បាតអ្នកប្រុសតូច . និយាយហើយរាងតូចជីមីន ក៏បានចុះពីលើឡានសំដៅទៅបាននិយាយជាSuyout ...
.. លោកមានរឿងអ្វីចង់និយាយជាមួយខ្ញុំហ្ន៎បានជាលោកជិះឡានមកកាត់មុខឡើងសុំបែបនេះ .... ...ត្រូវហើយគឺខ្ញុំចង់និយាយជាមួយនឹងលោក ជូមីន .... តែខ្ញុំគ្មានរឿងអ្វីត្រូវនិយាយជាមួយលោកកណ្ដាលថ្នល់បែបនេះទេ..... រាងតូចក៏បានប្រាប់ឲ្យនាយdean ឡើងឡានហើយកបានបើកចេញទៅបាត់ ដោយទុកឱ្យនាយSuyout នៅឈរនៅក្រហាយតែម្នាក់ឯងនៅហ្នឹងកណ្ដាលថ្នល់...
....ខ្លាំងណាស់ណ៎ Jimin យើងនឹងចាំមើលតើក្រុមហ៊ុនរបស់ឯងទៅដល់ប៉ុណ្ណៈទៀត.....

អង្គរក្សបេះដូង💗💗Where stories live. Discover now