♡Bölüm 2☺︎

21 2 4
                                    

Lisa bir cafenin önüne arabasını park edip içeri kahve almaya gitmişti. Lee Know, Lisa'yı aramak için işi bırakıp dışarı çıkmıştı. Bir cafede durdu. Kahve almak için cafeye yönelmişti. Kahvesini alıp arabasına giderken Lisa'yı görmüştü. Lisa, Lee Know'u görmemesi için hemen Lee Know arabaya gitmişti. Arabaya binip Lisa'yı bekliyordu. Lisa cafeden çıkıp arabasına yönelmişti. Arabasını çalıştırıp evine gidecekti. Lisa arabasını çalıştırdığı an Lee Know'u arabasını çalıştırmıştı.

Lee Know, Lisa'yı takip ederken çok dikkatli oluyordu. Lisa eve geçerken Lee Know dikkatlice evinin fotoğrafını çekmişti. Lee Know hemen evine gidip Jisung ile plan yapıyordu.

Ertesi gün Pazardı. Lee Know, Jisung'la beraber Lisa'nın evine gitmişlerdi. Saat 09.30'da Lee Know ve Jisung, Lisa'nın evinin önündeydi. Lee Know zili çalmıştı.

Lisa: Of bu saate kapıyı kim çalar ki?

Lisa kapıyı açmayınca Lee Know zili tekrardan çalmıştı.

Lisa: HAY AMK ŞU ZİLİ ÇALMASANIZ OLMUYORMU?!

Lisa kapıyı açmıştı direk Lee Know'u ve Jisung'u görmüştü.

Lisa(İçinden) : Bu Felix'in abisi değilmi lan?!

Lee Know: Felix'in intakımını alıcam LALİSA

Lisa hemen üzerlerine kapıyı kapatmıştı.

Lisa: Bu sefer büyük sıçtın Lisa..

Lee Know ve Jisung 3-5 dakika kapının önünde bekledikten sonra evinin yolunu tutmuşlardı..

♡~♡

Selammm

İyiki Elif diye arkadaşım var olmasa bunları yazamacıktam hühüüh

Nasılsınızz umarım iyi hissediyorsunuzdur

Yine ben uzattım ya hadi bays askolarımm♡🙃😗

~KARDEŞ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin