Sonunda ailesinden ayrılıp,ayrı eve çıkacak olan Yıldız,bu çileden kurtulacağı için çok mutluydu ama kimsesi yoktu.
Ailesi onu hiç sevmiyorlar hatta ondan nefret ediyorlardı.
Ama Yıldız artık alışmıştı.Yıldız çocukluğundan beri tek isteği kemandı.Ertesi gün onun doğum günü yani 18. yaş günü olduğu için o kadar mutluydu ki bavulunu şimdiden hazırlamaya başladı.
Ertesi gün sabah erkenden ailesiyle vedalaştı aslında pekte umrunda değildi.
Çünkü ailesi onu hiç sevmemişti.
Heyecanla otobüse bindi,artık tek yaşayacaktı.Aslında bundan biraz huzursuz olmuştu,çünkü hayatında ilk defa yalnız kalacaktı.
Annesi çok katı ve sert biriydi,Yıldız'ı asla ama asla dışarı göndermez isteklerini yapmazdı.
Babası ise ona hizmetçi gibi davranırdı Yıldız birsey demezdi çünkü boş şeylere üzülmüyordu.Yıldız nihayet 3 gün önceden satın aldığı evine yerleşti.
Yıldız bu kadar parayı 4 yaşından beri biriktiriyordu.
Ve 3 ev alacak parası vardı.Yıldız ilk gün heyecandan uyuyamamıştı.
Ve hemen bir enstrümancıya gidip keman satın almıştı.Kemanı evine bırakıp.Araba bakmaya gitti.
Araba aldı ve arabasının herşeyini yaptirdiktan sonra arabasını kullanmaya başladı.(ehliyeti var)Bu ona çok zevkli gelmişti.Bir cafe de durdu arabasını park edip cafeden içeri girdi.
Orası onun o günden itibaren favori yeri oldu.
Biraz yemek yedikten sonra arabasına binip eve gitti.
Eve geldi ve "Ah,kahretsin!
Eşyalarımı yerleştirmemişim"dedi.Neyse dedi ve yatağına gidip yattı.
Ertesi sabah çok heyecanlıydı tabi isterdi bu heyecanı birisiyle paylaşmak,
ama kimsesi yoktu ne arkadaşı,ne sevgilisi
bir tek kedisi ve kemanı vardı..
Eşyalarını eve yerlestirdi.
Ve bir işte çalışmak istiyordu bir mesleği olsun istiyordu.Yataktan kalktı ve kedisi ile birlikte kahvaltı yaptıktan sonra biraz keman çaldı.
Hazırlandı ve arabasının anahtarını alıp evden çıktı.
Dün gittiği cafe ye gidecekti.Arabasına bindi ve yola koyuldu..Cafe ye geldi.
İçeriye girdi garsonu çağırdı ve garsona;"Bir tane Latte alabilir miyim?"diye sordu.
Garson:"Tabi ki hemen getiriyorum."Dedi.Yıldız,kahvesi gelene kadar telefonuyla fotoğraf çekerek oyalandı.
Yıldız,çok çekici bir kadındı.
Lisedeyken herkes ona hayran kalırdı.
Ona gelen tüm itirafları,mektupları ve teklifleri reddediyordu.Çünkü henüz karşısına onun beğendiği ve hoşlandığı biri çıkmamıştı.
Biraz bekledikten sonra kahvesi geldi.
Garson;"Buyrun,afiyet olsun."Dedi
Yıldız;"Teşekkürler."Diye yanıtladı.Kahvesini içip hesabı ödedikten sonra,cafe den çıktı.
Arabasına bindi,eve doğru yol aldı.
Saat 13.58'di.Daha güne sığdıracak çok şey vardı.Eve geldi,ve kedisine mama ve su verdikten sonra yemek yaptı.
Bir yandan da temizlik.
Temizlik bittikten sonra yemeğini yedi.
Evde çok eksiği vardı ama zaman zaman tamamlayacaktı.
Çekmeceden bisküvi aldı ve televizyonun karşısına oturdu.
Bir anda aklında kurmaya başladı acaba küçük bir pastane dükkanımı açsam?Diye sorguladı.
Hem ismide Yıldız'ın pastanesi gibi birşey olur.Dedi.Artık gece olmuştu saat 01.45 olmuştu uykusu gelmişti.
Kedisine mama verip yatağına gitti ve uyudu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-IN İÇİNDEKİ KEMAN
De Todo2 kisi birbirlerinden hoşlanırlar ve daha da yakınlaşmaya karar verirler.Aras Yıldız'a çıkma teklifi eder ve sevgili olurlar.Aras ve Yıldız yıllarca sevgili kalırlar hatta evlilik hayallerini bile kurmuşlardır.Aras ve Yıldız enstrüman çalmaktan çok...