Selammmm
Yeni bölüm geldiiii
İyi okumalarrr
Millie,A-anne
Tom hemen bana döndü gözleri kıpkırmızıydı.Mattheo ise ortalıkta yoktu.
Millie,A-abi ne oldu.Babama haber verdin mi?Abi hastaneye götürelim.Abi bir şey yap.Abi(Çok az abi dedi sanki HDKSGIGEIDNDYIS)
Tom,Tamam Millie sakin Snape'i çağırdım şimdi burada olur
Millie,Mattheo nerede onada mı bir şey oldu
Tom,Hayır merak etme Mattheo bayıldığı için odasında yatıyor
Millie,Aman hiç nir şey yokmuş canım,sadece bayılmış(!)
Tom,Tamam bak sen şimdi Matt'in yanına çıkıyorsun,bende annemi odasına götürücem. Babamlarda birazdan gelir zaten.
Millie,Tamam abi
Merdivenlerden çıkıp Mattheo'nun odasına doğru gitmeye başladım.İçeri girdiğimde gözleri kıpkırmızı yatan bir Mattheo karşımdaydı.Mattheoyu hiç bu şekilde görmemiştim.Yanına doğru gittim ve yatağına oturdum.
Millie,Hey Matt kalk bakayım gel bir elini yüzünü yıkayalım
Mattheo,Ben uyuyacağım Millie beni rahat bırak
Millie,Uyumayacağını bildiğimi biliyorsun değil mi Matt
Mattheo,Beni yalnız bırakır mısın lütfen?
Millie,Sen bu haldeyken mi?Asla!
Mattheo,Hadi ama Millie lütfen.
Millie,Eğer üç saniye içinde kalkmazsan seni ısırırım
Millie,1
Millie,2
Millie,2 buçuk
Mattheo,Tamam kalktım
Millie,Aferin uslu ol
Mattheo bana boş boş baktı ve banyoya doğru yürümeye başladı.
Millie,Hadi ama Matt yüzünü ben yıkamayacağım herhalde.Aynayla bakışmayı kes artık.
Mattheo bana dik dik baktı.
Mattheo,Evet sen yıkayacaksın.Beni buraya sen getirdin,yüzümüze sen yıka.
Millie,Saçmalama ama Matt
Mattheo,Ben saçmalamıyorum Millie
Millie,İyi be yıkarız
Tabiki yıkamayacaktım!Yerdeki kovayı alıp içine su doldurmaya başladım.Bu sırada ise Mattheo beni fark etmiyordu çünkü gözleri kapalıydı.
Mattheo,Eee su açık niye yüzümü yıkamıyorsun.
Millie,Bundan dolayı
Hemen su dolu kovayı Mattheo'nun başından aşağı döktüm.
Mattheo,Ne yaptığını sanıyorsun sen bücür!
Hemen koşarak kaçmaya başladım.Koşarken çarptığım bedenle duraksadım ve yüzünü görebilmek için geriye doğru 2 adım attım.
Millie,LOUIS!
Louis,Buyrun benim bir şey mi dedin?
Millie,Bu aralar fazla internette takıldın galiba
Louis,Olabilir
Hemen ona sarıldım 1 yıldır görüşmüyorduk.1 yıl önce teyzemler Fransa'ya taşındı bizde görüşemedik.
Mattheo,Tamam kızım boğacaksın!
Millie,Sus sen
Louis,Matt but halin ne HTKVNRILCBHEDLVÖHFDLVHUEODÖVHIELDVNIKVHRIFMHF
Mattheo,Gülmeye devam edersen seni döverim Louis
Louis,Tamam patron sakin.Tom nerde?
Mattheo ile birbirimize baktık.Louisi gördüğüm zaman annemin kanlar içinde yerde yattığı sahneyi unutmuştum.
Millie,Annemin yanında
Louis,Annen nerede?
Millie,Eb- Odasında
Louis,Odası nerede demeyeceğim,sakin güzelim
Göz devirip olayları anlattım(yazmaya üşendim)
Louis,Peki şuan iyi mi?
Millie,Onu bilmiyoruz işte,bekleyip öğreneceğiz.
Tom,LOUIS NE İŞİN VAR SENİN BURADA
Louis,Ayıp oluyor yalnız.Darıldım şu an gelmemi istemiyor muydun ?
Tom,Ne alaka oğlum.İsterim ama çokta istemiyorum.Kardeşime küçükken evlenme teklifi ettiğini unuttum sanma yani!
Millie,ABİİ!
Tom,Şeninde kabul ettiğini unuttum sanma BÜCÜR!
Mattheo,Tamam Tommy ortalığı kızıştırma hemen.
Tom,Millie sen bu çocuğu nasıl odasından çıkarmayı başardın
Millie,Üstündeki ıslaklığı gördün mü!Bu benin şaheserim!
Tom ve Louis,
GHRGJGRJORGOJGRIJGRIRGMMOGRMIGMOROMVMVOROJDVOJDODJJOVRJIJJIYGKOOMYGFUHKOMIUGTFFOKKOFSSFKODKEOLSKDOWLDKDLSKDODKDKDKCJDKKDKDKDKDLDKDOSKODKIFFJRIKDFJODMFKKDKEKDIEKDOWKDJEKDJOEKDIOEKWLDMIDFUROKDJFHRUEOELXDJOSKDKEKDMEKÖDKDKDÖDKLEDKLDÖDLLSLDLDDLLDVoldemort,,ÇOCUKLAR HEMEN HEPİNİZ İÇERİ GELİN!
Onun sesini duyduğumda irkilmiştim ve içimi büyük bir kin ve nefret kaplamıştı.O gün Draconun ölmesinin tek suçu Babamdı!Eğer Tomu ölüm yiyen yapmaya çalışmasaydı bunlar olmayacaktı.Ama ben hala ne olursa olsun Draconun yaşadığını inanmıyordum.İçimde bir his vardı ve bu his hiçte iyi bir his değildi!
Voldemort,Biliyorsunuzki anneniz sectumsempra büyüsüne uğradı.Sizden ise bunun kimin yaptığını bulmanızı istiyorum.
Millie,Bunu sadece annem için yapıcam.
Tom,B-bende
Mattheo,Bende
Tomun bu hayatta korktuğu üç şey vardı,
Ben ve Mattheoya zarar gelmesi
Anneme zarar gelmesi
ve
BABAM
Voldemort Toma ateş saçan gözlerle baktı ve gitti.
Millie,Louis teyzemlerde geldi mi?
Louis,Ne yazıkki onlar gelemedi.Fransada önemli işleri vardı.
Millie,Tamam o zaman abimler sana oda ayarlasın bende annemin yanına gidiyorum.Diyip onları baş başa bıraktım.
Merdivenlerden çıkıp en sondaki, odaya doğru yürürken yerde ayak izleri gördüm ve takip etmeye başladım.Bu ayak izleri babamın odasına doğru gidiyordu.Babamın odasına girdim ve yerde hala ayak izleri vardı.Takip ettim ve beni bir kitaplığa getirdi.Kitaplıkta bir kitap ilgimi çekti ismi Ayak izleriydi,ne alakaysa.Yazar ismi bile yazmıyordu bende kitabı merak edip çektim ki kitaplık bir kapı gibi açıldı.İçeri girdiğimde yerler komple kandı ve bir sürü ceset vardı.Ayağıma bir şey deydi ve ayağıma baktım bakmaz olaydım!
Millie,AAAAAAAAAAAAAAAA
Bölüm erken geldiii!
Nasıldı beğendiniz mi?
Sizce ayağımızda ne var?
Belki bir sonraki bölüm Draconun yaşayıp yaşamadığını öğrenebilirizz
676 kelimel
YOU ARE READING
YALANCI/Draco Malfoy
FanfictionMerhabaa!Bu benim ilk hikayem.Biraz kötü ve cringe yerler olabilir.İyi okumalarr!