18.bölüm

66 12 16
                                    

Dur bi saniye ben suan Minho hyungun KUCAĞINDAYIM LAN NOLUYO minhoya aval aval bakarken o ise bana gülümseyerek bakıyordu ben ise kalkmak için hamle yapacakken belimden tutup geri oturtu dur ya jisung değil miydi bunun sevgilisi

⚠️ WE ARE GOING BACK⚠️

"Jisung hadi gel gidelim"demişti Minho şirketteki tüm işler bitince sevgilisini alıp evine bırakacaktı bu saatte tek eve gönderemez sonuçta kim bilir dışarda içkiciler uyusturucu kullananlar katiller olabilir sevgilisiniz başına böyle bişi gelsin istemez

Minho, jisunga ne kadar seslensede jisungtan ses çıkmıyordu az önce lavaboya gitmişti ve neredeyse yarım saattir gelmemişti

Minho korkmuştu ya başına bişi geldiyse diye ve lavaboya kontrol etmeye gitmişti

Lavabo kapısını açtığında gözlerine inanamamıstı bunlar rüya olsun lütfen diye geçirdi içinden hala bakarken jisung minhoyu fark etmiş olucakki öpüştüğü adamdan ayrıldı..Minho hala bakıyordu çünkü suan duyguları ile oynayan sevgilisi vardı ve belki artık sevgili değildi?

Jisung minhonun yanına giderek minhoya tokat atmıştı ama işlememişti çünkü suan karşısına dalgın bir şekilde duruyordu jisung bir anda bağırmaya başladı "SEN NİYE BURAYA GELİYORSUN BE AZ DAHA BEKLEYEMEDİN Mİ NOLCAK SURDA İKİ ÖPÜŞMEMİ BOZUYOSUN"Minho o an kendine geldi ve dibinde olan Hanı yere itti"Söylesene Han Jisung neden aldattın ve hislerim ile oynadın başından beri bana garip davranman belliydi"Minho haklıydı Jisung kaç haftadır herseyi geçiştirip sürekli bir yerlere gidiyordu ve bu minhonun acayip ilgisini çekmişti aldattığını düşünüyordu ama sevgilisinin ona öyle yapmayacağını biliyordu ta kii bu görüntüyü görene kadar"Minho ben seni hiç sevmedim sadece yanında şirkette durdum ve beni herkes tanısın diye şimdi git burda "Minho bişi demeden o kapıdan çıkıp gitmişti çok sevdiği çocuk onun hisslerini kaybetmesini sağlamişti ve artık Jisunga olan tüm hisleri bu görüntüden sonra bitmişti...

⚠️FİNİSH⚠️

Felix masum masum kucağında oturduğu adama bakıyordu neden hala oturuyor onuda bilmiyordu Ya hyunjin görürse?ozaman biterdi "hyung rica etsem kalkabilir miyim?"minno masumca soran çocuğa bakmıştı "hmmm bilmem ki kalkabilir misin"dalga mı geçiyor bu ne demek şimdi bana sırıtarak bakıyo ya siktirsene sen sevgilinin yanına "hyung sen gitsene sevgilinin yanına ben niye kucağındayım"Minho bir an durmuştu ama sonra kendine geldi"ah lix~ o biricik arkadaşın anlatmadı mı sana tüh biz ayrıldık onla senin o arkadaşın aldattı beni bi adamla öpüşürken yakaladım"felix gözlerini kocaman açmış minhoyu dinliyordu ne Jisung aldattı mı aslında ondan beklerim çünkü biz lisedeyken sürekli sevgili değiştirirdi(çorba değiştiriyo mübarek)yani şimdi Minho hyung haklı olabilir offf kafam çok karıştı ama bi saniye ayrıldıysalar benim kucağında durmam ile ne alaka?"hyung peki kucağında olmam ile alakası??"minho burnundan gülmüştü ve ben hala utanıyorum suratımın kıpkırmızı olduğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam"ne güzel işte hyunjin yok ve rahatız"NE NE RAHATIZ SİKTİR LAN "rahatız???!!"olm sarhos mu bu"evet rahatız fırsat varken neden olmasın ki"ne fırsati ne diyo ya bu hala şaşkındaca bakıyordum suratına ama aslında kucağı rahat ama olmaz yaptığımız yanlış ya korumalar söylerse hyunjine Ozaman biterim....

Minhonun dedikleri kafa mı karıştırdığı için sarhos olduğunu düşündüm bence iyi değil minhoya biraz yaklaşarak üstünü kokladım oda fırsatmış gibi kafasını boynuma gömdü bende üstünü kokladım ama gram alkol kokusu yok boynuma değen dudaklar ile dondum biz suan napıyoruz "h-hyung"demiştim titrek sesimle o ise boynumu ÖPÜYORDU!!!!!bir süre sonra ayrıldı ben şaşkın gözlerle bakarken sırıtıyordu "noldu hoşuna gitmedi mi Lixie~"

———————————————————————————
BİTTİĞİİ
suan n'oluyo diyebilirsiniz ama sizin isteğinize göre yazıcam
Bide okumalar azaldı galiba
Neyse konuma dönüyorum bu Jisung minhoyu aldattı ya ben diyorum Minho felixi sevsin ama hiçbir zaman bunları sevgili yapmayalım hyunjin ile felixi sevgili yapalim yani şöyle Minho felixi sevsin sadece??naısl olur düşünceleriniz bekliyorum
Birdahaki bölüm chanmin ekleyecemmm haberiniz olsunnn
He bu arada iyileştimmm
Hepinize teşekkürler
HADİ GÖRÜŞÜRÜZ
BAYASSS💞💞

Sorarlarsa öldü dersin//HYUNLİX//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin