Arjantin: *Radyo dinliyor*
Romanya: *Aynı odada televizyon izliyor*
Arjantin: *radyonun sesini açar*
Romanya: *televizyonun sesini açar*
Arjantin: Romanya! Aptal kutusunu başka yerde izleyebilir misin?
Romanya: Kablolarıyla beraber sökmemi mi istiyorsun? Hayatta olmaz, göt lalesi! Git ve o geri kalmış kutuyu başka yerde dinle!
Arjantin: En sevdiğim kanal burada çekiyor, bunu bulmak için çok çabaladım yani defol ya da sesi kıs.
Romanya: İlk sen başlattın.
*Birkaç dakika sonra*
Arjantin: BEYNİ YIKANMIŞ! Şu aptal magazin programlarını bırak ve müzik dinle!
Romanya: GERİ KAFALI! Ben günümüzde yaşananları takip ediyorum, sen ise geçmişte kalmış ve ilerleyemiyorsun!
Arjantin: MÜZİK RUHUN GIDASIDIR! Diğer eğlenceli programlarla da zehirlenmeden zaman geçirebilirsin!
Romanya: GÖRSELLİK HER ŞEYDİR! Televizyonda daha çeşitli programlar var! Haberler, eğlenceler, komiklikler, dramlar ve istersen bilgilendirici belgeseller!
Arjantin: *Televizyona yumruk atar* Televizyon kırılgandır, beynini kontrol etmekten başka bir şey yapmaz!
Romanya: *Radyoyu silahla vurur* Radyo da bir geyik gibi avlanabilir.
Romanya ve Arjantin: *öfkeli bakışmalar*
Türkiye: *odaya girer* ... TELEVİZYON VE RADYOMA NE YAPTINIZ AMINA KOYAYIM!
Romanya ve Arjantin: SEN KARIŞMA! *dövüşmeye başlarlar*
Türkiye: *telefonunu çıkartır ve kavgalarını çekmeye başlar* En azından telefon var. Hem televizyondan daha çok şey izleyebilirsin hem de radyo dinleyebilirsin. *güler* Hem de kardeşin ve arkadaşının kavgalarını internete yükleyip milyonlar izlenebilrsin! *telefonu kendine çevirir* Radyo ve televizyon kavgasında kazanan sosyal medya oldu dostlar!
---
Bilgiler:
Dünyanın en çok radyo dinleyen ülkesi Arjantin. Tam 20. 8 saatle!
Dünyanın en çok televizyon izleyen ülkesi Romanya. 5 saat 45 dakika!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ülkeler ile Önemli Günler /Trash
HumorDünyada Kutlanan Eğlenceli Günler hakkında ülkelerin arasında geçen konuşmalar.