sözlü

250 38 64
                                    

İyi okumalarr🌗

Yine şu zıkkım olacası okulun önüne gelmiştim.

Uyuşuk adımlarla bahçeye girip okulumuzun binasına girdim.
İlk katta olan sınıfıma girip yerime yerleştim.

Jeongin daha okula gelmemişti,bu yüzden yanımda ki sıra boştu.
Montumun cebinden telefonumu çıkarıp sıraya koydum ve montumu asmaya gittim.
Astıktan sonra sırama oturdum ve telefonumu açtım.

Je10g

Siz
pist Jeong
nerdesin ya

Je10g
uyuyakalmisim aq
geliyom 5 dakikaya

Siz
bekliyorumm hadi

Je10g
Ok.

(Görüldü.)

Jeongin'in gelmesini beklerken bahçeye çıktım ve bir kaç tur atıp etrafı gezdim. Tekrar telefonu çıkarıp yazacağım sırada bahçeden mavi saçlı güzel gamzeleriyle Jeongin girdi.

Yanına doğru geldiğim de koluna girdim ve birlikte sınıfa doğru yürümeye başladık.

Hâlâ uykulu şekilde bir şeyler anlatmaya çalışırken bir yandan da çantasını sıraya koyuyordu. Koyduktan sonra karnını tutarak bana döndü "Ya Minho ben kahvaltı yapamadım kantine gidelim mi?"

Başımla onayladığım sırada zil çaldığı için gitmekten vazgeçtik.

İlk dersin ingilizce olmasına küçük bir iç çektikten sonra sıralarımıza yerleştik.

İngilizceci sınıfa girdiği gibi kafamı sıraya koydum,hiç sevmiyordum bu adamı hep beni kaldırıyordu sorulara.
Yapamayınca da tüm sınıf önünde azarlıyordu,hayır yani Türkçe neyimize yetmiyor da ingilizce öğreniyoruz,tch saçmalık resmen.

Ben kafamı koymuş içimden söylenirken,hocanın sesiyle adımı duyduğum gibi kafamı kaldırdım.

"Minho nasılsın?"

Gözlerimi devirmemek için kendimi zor turarken bir yandan da hocaya yapmacık bir şekilde gülmeye çalışıyordum.

"I'm fine hocam sağolun"

Bu dediğime tüm sınıf alışmıştı. İngilizceci her "nasılsın?" Diye sorduğunda bunu derdim.

"Bugün sözlü olduğunu unutmamışsındır umarım Minho"

Yine yüzünde o çok bilmiş ifade vardı.
Ayrıca sözlü olduğunu unutmuştum,bilerek söylemişti.

"Hiç unutur muyum hocam,i don't forget yani"

Herkes kahkaha atarken hoca da memnun olmuştu. Buna Minho etkisi deniyor işte arkadaşlar.

Hocanın ellerini birbirine çırpmasıyla herkes sustu. Şimdi sıra sözlüdeydi,iyi ki listenin sonundaydım.

Ellerimi enseme koydum ve arkama yaslandım,daha benden önce 25 kişi vardı.

Hoca eline listeyi alıp kontrol ediyordu bütün gözler onun üzerindeydi.

hocam-minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin