İyi okumalarr🌗
■
"Neden ağlıyorsun Minho?"
Yanıma doğru yaklaşarak konuştuğunda burnumu çektim.
"Ağlamıyorum."
Neredeyse dibime girdiğinde gözümdeki yaşları tutmak zorlaşıyordu.
Ve hiç beklemediğim bir hareketle sarsılmıştım çünkü Jisung hoca şuan bana sarılıyordu.
Kafam omzuna yaslandığı için göz yaşlarımı tutamamıştım. Üstüne üstlük hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.
Neredeyse 15 dakika boyunca sarılmamızın ardından nefesim düzelmiş,ağlamam kesilmişti.
Hoca geri çekildiğinde ellerimle gözlerimi sildim.
"Ağlamıyormuşsun cidden Minho"
Kafamı eğmek zorunda gibi hissettim "kötü hissediyordum sadece"
Eliyle kafamı kaldırdı "neden kötü hissediyordun,iyiydin çünkü"
Hı sen öyle san.
"Hiç,bir anlık oldu"
Sizin yüzünüzden,benimle dalga geçmeniz yüzünden,herkese yüksek not verip bana boş kağıt vermeniz yüzünden,ingilizce bilmediğimi bildiğiniz halde beni rezil ettiğiniz için.
Hepsi sizin yüzünüzden."Emin misin Minho?"
Gülümsemeye çalışarak "Evet eminim öylesine oldu önemli bir şey değil. Bu kadar önemsemeyin beni hocam."
Son dediğime kadar gülen adam son dediğime bozulmuş gibiydi. Aslına bakılırsa hiç umurumda değildi.
"Bir de hocam,bana temas etmeyin. Temas sevmem ben. Göz teması da dahil. Şimdi teşekkür ederim teneffüs zili çaldı gidicem."
Suratı iyice düştüğünde içim burkulmuştu ama o beni ağlatmıştı,belki farkında değildi ama üzülmüştüm.
Tuvaletten çıktığım gibi sınıfa girdim,Jeongin kantinden simit ayran almış yiyordu.
Yanına doğru gittim ve önünde ki masanın üstüne oturdum.
"Noroye gitton son ya"
Ağzı dolu bir şekilde konuşmaya çalışmasına ufak bir kahkaha attım ve onu taklit ederek konuştum.
"Sonone yorram"Yediği boğazında kalmış gibi öksürmeye başlayınca kahkahamı tutamadım.
Ayağa kalktım ve sırtına bir iki defa vurdum.
"Yavaş lan boğulacan"
Ayranından içirdiğimde bir oh çekmişti.
"Ne taklit ediyorsun be düzgünce bir şey sorduk"
"Tuvalete gittim,oldu mu?"
Başını sallayarak gülümsediğinde son kalan simidi bana verdi. Tekte ağzıma atıp kalan ayranıda içtim.
Çöplerini çöpe atmaya giderken koridorda Jisung ve Chan hocayı gördüm.Flörtleşiyorlar mıydı?
Aman banane ya!
Desemde ne konuştuklarını merak etmiştim.
Çünkü Chan hoca,Jisung hocayı bildiğiniz süzüyor ve 32 diş gülüyordu.
Jisung hoca da ondan farksızdı gerçi. Öğretmen-öğretmen ilişkisi mi?
öh kusucam.
Hiç yakışmıyorlar zaten.Pff banane. Kendi tercihleri deyip sırama geçtim.
Bir tane daha ingilizce dersi olacağı için kendimi asmak istiyordum.