No refsual ....p(p15)

569 24 0
                                    


No Refsual....(.p15)

ဒီနေ့ကတရားရုံးမှာတရားစီရင်မဲ့နေ့ဒီနေ့ဘဲအရာအားလုံးကိုဆုံးဖြတ်ပေးသွားတော့မှာ......

ထယ်ယောင်းနောက်တိုင်းဝတ်စုံလေးကိုကျကျနနလေးဝတ်ပြီးအိမ်ပေါ်ကဆင်းလာတော့အစောင့်တွေကတံခါးဝမှာရပ်စောင့်နေကြတယ်။

"ငါ့ကိုမင်းတ်ိုကတားဖို့ကြံနေကြတာလားငါ့ကိုဘယ်သူ့မှလာမတားနဲ့ငါ့ကသွားဆိုသွားမှာဘဲ"

"ကျွန်တော်တ်ို့ကသခင်လေးကိုမတားပါဝန်ကြီးချုပ်ကမှာထားတယ်လိုက်စောင့်ရှောက်ဖို့ဒါကြောင့်ကားပေါ်တက်ပါဒီကားကဝန်ကြီးချုပ်ဂျွန်ကိုယ်တိုင်သခင်လေးစီးဖို့ဝယ်ပေးထားတာပါ"

ထယ်ယောင်းလည်းအစောင့်တွေပြတဲ့အပြင်ကိုကြည့်လိုက်တော....

ဟင်....ဒီကားက1965တုန်းကနောက်ဆုံးပေါ်
"Auto Union 1000 Sp Roadster"ဘဲကားအရောင်ကလည်းအသားရောင်လေးအရမ်းမိုက်တယ်ထယ်ယောင်းကားကိုကြည့်ပြီးစိတ်ထဲကြိတ်ပျော်နေတယ်တရားနဲ့ရင်ဆိုင်နေရတာတောင်သူ့ကိုဖြည့်ဆည်းပေးနိုင်တယ်လေး.....

"သခင်လေးကားပေါ်တက်ပါကျွန်တော်မောင်းပေးမယ်"

ထယ်ယောင်းလည်းမငြင်းတော့ဘဲကားတံခါးဖွင့်ပေးတာနဲ့ဝင်ထိုင်လိုက်တော့တယ်။

ရင်ထဲမှာတကယ့်ကျေနပ်နေတယ်ပေါ့..အပြင်မှာတော့မျက်နှာတည်ကြီးထားပြီး...ဘာလိုဒီလူဟာသူ့ကိုအမျိုးမျိုးစိတ်ခံစားချက်တွေပေးနေမှန်းကိုမသိဘူး......

ဂျောင်ကုမိဘတွေကအစောကြီးရောက်နေကြပြီထယ်ယောင်းလည်းခန်းမနားရောက်တော့.
..

ဒီမှာဟေ့ရွံစရာကောင်းတဲ့ကောင်ပစ်ကြ.....ပစ်ကြ...

ကြက်ဉတွေဆာတေ​ွဂျုံတွေနဲ့ပစ်ကြတော့ထယ်ယောင်းရှေ့ကနေကာကထားကြတယ်။

သိန့်စိတ်ပျက်ဖို့ကောင်းတဲ့လူတွေဖယ်.....ဒီလူတွေကိုငါ့တစ်ခုခုလုပ်ရမှကိ​ုကျေနပ်မယ်ထယ်ယောင်းသက်တော်စောင့်တွေကိုတွန်းဖယ်ပြီးအရှေ့မှာထွက်ရပ်တော့....မျက်နှာကိုလာစင်တဲ့ကြက်ဉတွေ.....ထယ်ယောင်းသူ့မျက်နှာကိုသုတ်ပြီး....

No refusal(U&Z)Taekook(Complete) Where stories live. Discover now