No refsual.... p(19)

505 15 0
                                    


No Refsual...p(p19)

ထယ်ယောင်းကျောင်းကိုဂျောင်ကီးလေးကိုခေါ်သွားခဲ့တယ်။

"Hello Mr.kim"

"Hello Mr.Civil "

"မတွေ့ရတာကြာလာတော့ပိုကြည့်ကောင်းလာတယ်နော်Mr.kim"

"Thanks Mr.Civil "

ထယ်ယောင်းကပါမောက္ခဆိုတော့ရိုရိုသေသေလေးဆက်ဆံကြတယ်။

"ကဲဂျောင်ကီးလေးကျန်တာမေ့ပြီးမင်းဘဝကိုအစကနေစမယ်တိုးတက်အောင်ကြိုးစားရမယ်ဘဝကိုလုံးဝလျှော့မတွက်ပါနဲ့မင်းအမရဲ့ဘဝလ်ိုမနေပါနဲ့မင်းသားစုတွေထောင်ကထွက်လာရင်မင်းကအဆင့်သင့်ရှာဖွေပြီးသားဖြစ်နေရမယ်ဟုတ်ပြ​ီလာ"

"ဟုတ်ကဲ့ပါဉီးငယ်ကျေးဇူးလည်းတင်ပါတယ်"

"အဲဆိုလေးငယ်စာအုပ်လုပ်ရအုန်းမယ်သေချာလေးကြိုးစားဟုတ်ပြီလားဆရာတွေကိုမှာထားတယ်တစ်ခုခုဆိုရင်လေးငယ်ကိုပြောဖို့"

ထယ်ယောင်းလည်းမှာပြီးသူ့ရဲ့ပါမောက္ခ​ရုံးခန်းထဲကိုဝင်လာလိုက်တယ်။

တနေကုန်အလုပ်ရှုပ်နေတာနေ့လယ်လောက်ကြတော့...

ဒေါက်..ဒေါက်...

"ဝင်ခဲ့ပါ"

".ကိုယ့်အမျိုးသားလေးကအလုပ်တွေရှုပ်နေပါလား"

"ဂျွန်လာပြီလားခဏလေးနော်ထယ်အလုပ်လေးခဏလောက်လက်စပ်သပ်အုန်းမယ်နော်"

ဟုတ်ပါပြီဗျားဂျောင်ကုလည်းဆ်ိုဖာလေးပေါ်ဝင်ထိုင်ပြီးသူ့အမျိုးသားလေးကိုအသေချာလေးထိုင်ကြည့်နေမိတယ်အလုပ်လုပ်နေတာအပြုံးရည်မရှိတကယ့်ကိုကြည့်ကောင်းလွန်းတယ်ကွား...

"ဂျွန်ရေတနေ့တနေ့ထယ်ကိုကြည်ကြည့်နေတာမရိုးဘူးလာဟင်..."

"ယောင်းကကိုယ်အတွက်ရိုးရိုးလေးအချစ်မှမဟုတ်တာတန်ဖိုးကြီးပြီးစျေးကြီးတဲ့အချစ်လေးအဲရိုးခြင်မရှိပါတနေ့ထက်တနေ့ပိုပိုပြီးသာချစ်လာရတာပါဖြစ်နိုင်ရင်ကိုယ်ရုံးခန်းထဲသိမ်းထားခြင်တယ်အလုပ်လုပ်ရင်မတွေရဘူးဘယ်သွားသွားခေါ်ခြင်တယ်"

ဂျွန်ရယ်စကားတက်လွန်းနေတယ်ဟုတ်ဘူးလာထယ်ယောင်းမျက်စောင်းလေးထိုးပြီးအလုပ်လေးလက်စပ်သပ်ကာဂျောင်ကုနားသွားပြီး....

No refusal(U&Z)Taekook(Complete) Where stories live. Discover now