"Babam sizde mi " diye sordu Peter bıkkın bir ses tonu ile bu aralar babası hep oradaydı.
"Baban bizde bir konu hakkında çalışıyorlar" dedi sakin bir ses tonu ile Edward.
Peter göz ucu ile Edward'a baktı cidden yakışıklı biriydi ve ilgisini çocukluğundan beri çekiyordu şuan 20 yaşındalardı onlar 5 yaşından beri arkadaştı.
"Sana kaç kere bana değişik bakma diyeceğim" dedi Edward.
Evet rahatsız oluyordu bakışlarından çünkü değişik hissediyordu normal bakışlar değildi.
Edward çocukluğundan beri sessiz biri olmuştu.
Peter için durum aynı değildi o hep sesli ve neşe doluydu.
Edward sesli şeyleri sevmezdi ve neşeli hissetmezdi.
"Bu gece partiye gel olur mu Edward " dedi Peter.
"Evin boş diye yine parti mi vermeye karar verdin" dedi Edward.
Peter güldü ve omzunu silkti.
"Bizde olmayacak Sam evinde parti verecek bence çok eğelenceli olacak gel sende." Dedi.
"Sadece yarım saat dururum sonra eve giderim" dedi Edward bıkmış bir ses tonu ile.
"Seni 8 de evden almaya gelirim " dedi Peter gülümseyerek ve havalı yürüyüşü ile çocuğun yanından ayrıldı.
Edward ise bıkmış şekilde ofladı ve kütüphaneye doğru ilerledi....
Partiye gelmişti ikili ancak Edward asla parti adamı değildi ama Peter için aynı şeyi söylemek mümkün değildi o tam bir parti canavarıydı.
Herkesin gözdesi oydu.
Parti normal gidiyordu.
Edward sıkılmıştı ve bahçeye çıkmıştı ve dolanmaya başladı.
Peter ise bir kızla flört ediyordu onu evine davet etmişti.
Parti daha sıkıcı bir hal alırken birden bir kızın çığlığı çoğu kişinin dikkatini çekmişti.
Sese doğru gitmişti insanlar ancak hepsi şok olmuş şekilde kafası kopmuş kadın cesedine baktı.
Gözler Edwarda bakıyordu sebebi ise cesede boş bir şekilde bakmasıydı.
Peter insanların bakışlarını fark etti ve arkadaşını korumak amaçlı onlara sinirle baktı ve herkes bir anda bakışlarını Edward üzerinden çekti.
Ambulans ve polis gelmişti....
"Olay yerinde neredeydin?" Diye sordu polis "Bir kız ile flört ediyordum" dedi Peter umursamazca.
"Ama kız yanından 20 dakika ayrıldığını ve sen geldikten 5 dakika sonrasında cesedin bulunduğunu söyledi.
"Sıçmaya gitmiştim yasak mı ?" Dedi Peter oflayarak.
Polis memuru ona sinirle baktı.
"Peki Edward adında ki çocuk neredeydi" dedi.
Peter onun ismi geçince gerildi.
"Bahçede geziyordu en son o " dedi.
"Kız bahçede bir yerde bulundu yani o şüpheli" dedi polis.
"O daha karıncayı incitemez" dedi Peter.
Polis güldü.
"Zaten sessiz biri ve söylentilere göre cesete boş gözlerle bakmış neyse sen çık arkadaşını yolla" dedi polis.
Peter sinir olmuştu polise ardından sorgu odasından çıktı.
Bir süre sonra sorgu odasına Edward girdi ve polisin karşısına oturdu."Olay yerinde neredeydin ?" Diye sordu polis.
"Parti sıkmıştı bende bahçeye çıktım sonrasında bir kedi gördüm onu takip ettim ve onu sevdim ancak döndüğümde bir kız çığlığı geldi ve baktık ki bir ölü var" diye dürüstçe konuştu.
"Cesete boş gözlerle baktığını duydum"dedi polis şüphe ile.
"Ceset gördüm diye ayılıp bayılmam mı gerekiyordu polis bey soğukkanlı durdum ben tıp okuyorum ve böyle şeylere soğukkanlı olmam gerek" diye açıklama yaptı.
Polis bu işin peşini bırakmak istemiyordu.
"Ölen kızı tanıyor muydun?"diye sordu.
"Polis bey ben sadece Peter ile tanışıyorum diğerlerinin sadece adını bilirim ben çok arkadaş sevmem insanda sevmem ben kedileri severim " dedi.
Polis bu yorumuna güldü.
"Kedileri seven biri psikopat olamaz doğrusu neyse şimdilik çık eğer bir parmağın varsa seni acımam cezalandırırım.
Edward güldü ve o nadir gülen biriydi.
"Eğer parmağım olsaydı sizi uğraştırmazdım cezamı çekerdim" dedi.
Polis memuru Jaekyung o an çocuğun gülüşüne hayran kalmıştı.
Edward sorgu odasından çıktığı gibi biri ona sıkıca sarıldı tahmin edildiği gibi bu Peterden başkası değildi.
"Edward iyi misin" dedi endişe ile.
"İyiyim suçum olsaydı teslim olurdum zaten " dedi Edward.
Peter gülümsedi.
"Çok dürüst birisin seni bu yüzden çok seviyorum" dedi.
"Bende seviyorum sanırım seni" dedi Edward.
Peter koluna vurdu ve güldü.
"Hep odun biri oldun ama neyse" dedi.
"Polis koreliydi ne alaka" dedi Edward.
"Burada okumuş sanırım burada görev yapmak istemiş" dedi Peter ardından omuz silkti.
İkili sorgu salonu görmüştü bugün acaba kızı kim öldürmüştü neden şüpheler daha çok Edward üzerinde gitmişti.
Koreli polise çok gıcık olmuştu Peter orası belliydi.Ratatata neyse ilk bölüm bu kadardı sonrası gelecek takipte kalın muah muah ♥️🩸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood
Mystery / Thriller"Canavar olmamak için çok dua ettim tanrıya ancak asla dualarımı umursamadı"