siktir

19 2 0
                                    

"jisung sen ne saçmalıyorsun,ne dediğinin farkında mısın"

jisung ciddileşmişti şu an minho kadar ciddi bakıyordu.
"her şeyi bizim için yapıyorum ama her şeyden önce sana son şansını vereceğim lee minho,eğer bir başkası olsaydı çoktan ölmüştü ama sırf sana deli gibi aşık olduğum için veriyorum bu şansı değerimi bil."

"jisung ne dediğinin farkında mısın sen artık cidden yeter ilk önce beni buraya zorla getirtirdin şimdide sana son şansını veriyorum mu diyorsun biz bittik artık ayrıldık bu kadar!"

"minho."

jisung sesiz adımlarla minho'ya yaklaşmaya başladı.minho ise geri adım atıyordu, en sonunda minho'nun sırtı soğuk duvara değince minho içinden siktir dedi.bunu bir fırsat bilen jisung minho'nun yanına geldi ve kollarını boynuna doladı,minho sadece onun ne yapacağını anlamaya çalışıyordu,jisung parmak ucuna çıktı ve minho'nun kulağına eğildi.

"ya beni seversin yada ben kendimi zorla sevdiririm lee minho ve inan bana sen bana değer verirsen ben o değerin karşılığını çok iyi bir şekilde veririm, şu içeride gördüğün en az 500 kişi'nin hepsi benim kontrolümde ben ne dersem onu yaparlarki yapmak zorundalar, eğer onlara seni köpek balıklarına vermelerini istesem onlar hiç düşünmeden seni bu kocaman okyanusa atarlar ve bu hayatının sonu olur,ancak ben bunu sana yapmak istemiyorum,ya da sen bana ben seni sevmekte zorlanırım de ve bana kendini bırak ben kendimi sana sevdirtirim sevgilim,yani üç seçeneğin var ki bencede ilkini seçmelisin ya beni kabul edersin ya ölürsün ya da ben kendi yöntemlerimle sevdirtirim kendimi."

jisung bu cümlesini bitirdikten sonra minho nun boynuna öpücükler kondurmaya başladı.
minho donakalmıştı daha 2 hafta önce onun bebeği olan adam şimdi onu kendini sevmesi için tehdit ediyordu bu aklını almıyordu.

"ben.."

"sen ne sevgilim"
jisung minho'nun elleri ile oynarken minho seçimini yapmaya çalışıyordu.

"sanırım"

jisung minho'nun yanağına elini koydu ve sevmeye başladı bunun minho'yu rahatlattığını biliyordu.

"sevgilim dilini mi yuttun cevap ver lütfen"

"jisung ben açıkçası ölmek istemiyorum ama zorla seni sevmek te istemiyorum çok kararsızım"

jisung derin bir nefes aldı ve minho'ya dahada çok yaklaştı,bu minho'yu korkutuyordu çünkü jisung ona her an zarar verebilirdi , minho her ne kadar boks yapsada jisungun elinde daha büyük bir silah vardı o silahta bu gemideki onun 30 katı olan jisungun çalışanlarıydı,kendini koruyamazdı bu imkansız gibi bir şeydi.

"iyi tamam birinciyi seçiyorum"

"Hmm,bunu kanıtlaman gerekiyor"

"söylemem yetmiyor mu"

"sadece sus ve öp beni minho,ben öyle ikna olurum"

minho içinden bir siktir çekti ve jisungun dudaklarına kapandı,bir süre sonrasında bu keyif vermeye başlayınca hanın dudaklarını dudaklarını esir alıp emmeye başladı,minho üst dudak ile ilgilenirken jisung alt ile ilgilileniyordu,minho ellerini küçüğün olmayan beline dolayarak kendine doğru çekti ve bastırdı.

jisung bir anda ayrıldı,yüzünde kocaman bir gülümseme vardı.
"seni özlemiştim sevgilimmmm"

"evet...bende seni"

minho çoktan aklındaki planı kurmuştu buradan kaçacaktı,elbette burada sonsuza kadar kalmayacaktı ,burada 3 saniye durmak bile cehennemdi onun için.

"kucak"
jisung ellerini yana açtı ve yalvarır gözlerle minho ya baktı, jisung minho'yu çok iyi biliyordu,neler sevdiğini,neler sevmediğini,fobilerini,hobilerini,zayıf noktalarını...

minho'da tabiki dayanamayıp jisungu kucağına aldı ve yatağa bıraktı

"saat kaç güzelim"

evet minho bunları tamamen zorunluluktan söyleyip yapıyordu,eğer şehirde olsalardı minho jisungu direk ortada bırakıp giderdi ama şu an kocaman bir oknayusun içinde içinde 500 den fazla kişi olan kocaman bir gemideydi ve asıl sorun bu gemideki herkesin jisung'a çalışmasıydı.

"gece yarısı"

"ooo çok geç olmuş hemen uyuyorsun minik beyfendi"

"yanıma gel ancak öyle uyurum"

minho jisung'un yanına uzandı ve ikili birbirine sarılarak uyudular dersem yalan olur.

çünkü minho B planını oluşturmaya başlamıştı bile..

bacılar sa
ilk önce söylemek istediğim bir şey var
minho üstte jisung altta
şu an jisungun seme gibi gönünmesinin sebebi bu gemide minho dan daha üstün olması ama aslında minho ondan üstün yani karışık bir şey
şöyle söyleyeyim

minho>jisung>gemideki jisungun kontrolü altında olan ve jisunga çalışan kişiler

dip not:bu bir semeho ukesung ficidir hatırlatma bitmiştir
umarım güzel bir bölüm olmuştur iyi okumalar🐰💕

you are only mine/minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin