treschap

142 17 6
                                    

Draco, bir haftadır Harry'den haber alamıyordu. Endişelenmeye başlamıştı. Bu yüzden Harry'ye ailesinden hediye olan evinin kapısındaydı.

Kapıyı çaldı ve kapının açılmasını veya hiç olmazsa içeriden bir ses duymayı umut etti.

Bekledi, bekledi ve bekledi.

Bu bekleyiş 15 dakikayı geçince eve dönmeye karar verdi. Evde değil gibi görünüyordu.

Eve döndükten sonra Harry'ye bir mesaj attı.

Sonraki gün gelip tekrar kapıyı çaldı. Harry mesajına bile henüz bakmamıştı ve bu onu cidden endişelendiriyordu.

Bu sefer on dakika civarı sonra kapı açıldı.

"Draco? Neden gelmiştin, bir şey mi oldu? " diye sordu Harry. Draco ise Harry'nin sorularını görmezden geldi "Bir haftadır nerdesin? Hiçbir şekilde ulaşamadım sana, mesajımada bakmadın. " diyerek kendi sorularını yöneltti Harry'ye.

"Teyzem hastaydı onun yanına gitmiştim. Hem ne zamandan beri sana hesap veriyorum? Teklifimi henüz kabul etmedin diye hatırlıyorum. " dedi Harry sırıtarak.

"Teklifini kabul etmemiş olmam reddettiğim anlamına gelmez. "

"Sevgilim olacaksın yani? " diye sordu Harry bu cevaba karşı heyecanla.

"Beni bir daha kendinden bir hafta habersiz bırakmazsan tabii sevgilin olurum. "

'

oh bitti sonunda bölüm.


GEÇEN BÖLÜM OY YORUM HİÇBİ ŞEY GELMEDİ DİYE YAYINLAMADIM SANDIM Bİ AN??

u're mine?' harco ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin