6.

331 16 37
                                    

iyi okumalar oylamayı hakettimm ❤ ( bu bölüm +16 şeyler içermektedir rahatsızz olan geçsinn)

Namjoonun söylediği cümlenin siniri ile taehunga aramıştım.Gözümden yaşlar damlıyordu. Taehung telefonu açar açmaz ağlamaklı bir sesle "bunu bana nasıl yaparsın? hayal kırıklığına uğrattın beni tae, haha sevgilim evli çıktı"dedim  "jungkook konum at bak geliyorum bu böyle olmayacak" diye yanıtladı .Telefonu hızla yüzüne  kapattım. yüzünü bile görmek istemiyordum.

"totom kişisi kim taehung olarak kaydedildi"

Kim taehung
jungkook konumunu biliyorum bebeğim bekle geliyorum.
                                                                   siz
                                                             sakın
                                          ✅GÖRÜLDÜ✅

görüldü atmıştı mesajıma eve gelmekte ısrarcıydı sanki ne anlatacaksa. yüzümü sudan geçirmiş oturuyodum ki zil çaldı kapının önünde durmuştum 10 dakika kadar beklemişken taehung "Kapının arkasındasın jeon kapıyı açta yüzünü göreyim inci çiçeğim" dedi  her cümlesi karıncalanma yaratıyordu bu adamın. Dayanamadım çünkü yarım saatir soğukta beklemesine kalbim el vermiyordu en sonunda kapıyı açtım yüzüne bakmadan salona ilerleyerek koltuğa oturdum

Taehung hemen yanıma oturdu ve "lütfen beni dinle. bak kimden duydun  sikimde değil ben asla evlenmedim bu babamın saçmalığı büyük ihtimal babamın instadan gördünüz babam aile dostumuz jennie ile fotoğraf çekip bizi evliymişiz gibi hesabına atmış, sayılı kişiler görmüş onları da uyarmıştım." dedi açıklaması beni aydınlatmıştı  bi anda ani bir kararla taehunga sıkıca sarıldım. Gözümden yaşlar damladı ve tae benden ayrıldı göz yaşlarımı sildi gözü dudaklarıma kaymıştı bir anda dudaklarını dudaklarıma bastırdı alt dudağımı kıvırarak emiyordu dudaklarındaki sıcaklık kalbime ulaşıyordu adeta .

ayni zamanda öpüşmeye devam ederken belimden tuttu ve kucağına oturttu. öpüşmemiz haz alırken altımda sertleşmiş olan aletini hissetmeye başlamıştım en sonunda nefesimi tüketmiş dudağımı dudağından ayırmıştım. omzuna kafamı yasladım nefes nefeseydim odada bir sessizlik oluştu taehung bu sessizliği bozarak "Rahatsin galiba yerinde jeom" dedi anlamaz şekilde ona bakınca beni daha sert kucağına bastırdı ani utançla kendimi ittim kucağından taehung ise dudağını büzerek "ama ben çok rahattim jeoooM" dedi "rahatina sicayim teom" diye yanıtladım taehung da sahte şaşkınlıkla "of of argo mu kullanırdınızz" dedi "ay hocacigim sen beni maç izlerken gör" diye yanıtlayarak dudağına öpücük kondurdum ve arkama uzandım.

---------------------------------
umarım beğenmişsinizdir
oylamayı unutmayın
50 izlemeyi ve 15 oyu geçersek diğer bölüm fazlalı smut beklersiniiizzz..





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dear teacher || taekook +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin