Pozorujem to okno a snažím sa prísť na to,kto tam vlastne žije. Každý deň vídavam postaršiu pani a jej dcéru,ale obyvateľa izby oproti mojej nepoznám. Vždy večer príde neskoro a naopak skoro ráno odchádza. Počas dňa má odostreté,ale cez víkend,keď je doma,sú žalúzie neustále zatiahnuté.
V tom dome žije Anne,Gemma a neznáma postava,ktorá má tvár len v mojich snoch. Chlapec. Viem len to,že je chlapec. Syn maminej najlepšej kamarátky,ktorá o ňom nikdy nehovorí.
"Vstávajte," zakričala mama z prízemia. Rýchlo som sa odtiahla od okna a vybehla von z izby.
Na stole už ma čakali raňajky.
"Vonia to pekne," pochválila som ju. Ona sa spokojne usmiala a odišla do obývačky.
"Čo vonia pekne?" Objavil sa v kuchyni môj brat.
"Mama robila raňajky," odpovedala som mu. Zostal zaskočený.
Často nevarí,ale dnes je jeden zo 'špeciálnych dní', ako to nazvala, a to posledný školný deň. Od zajtra sú prázdniny a ja možno konečne uvidím jeho tvár.Počkala som,kým si Liam sadne za stôl a spoločne sme sa pustili do jedla. Pomaly som si vychutnávala raňajky,šťastná,že nemusím jesť bagetu zo školného automatu. Môj brat mal očividne iný názor a doslova to žral ako prasa.
"Poď,nech tam prídeme načas. Sophie ma zabije,ak budem meškať," nestihem dojesť raňajky, lebo sa musím prispôsobiť jeho hlúpej a zákernej frajerke,ktorá ani nevie,že existujem len preto,že nemám vlastné auto.
"Idem," pretočila som očami a nasledovala ho do jeho Saaba.[1]
Otvorila som si dvere na strane spolujazdca a stlačila gombík na otváranie strechy,nad čím sa Liam len zasmial. Robím to totiž vždy.Počas jazdy som čítala Rómea&Júliu. Bola to časť,keď sa stretli na maškarnom bále. Táto situácia mi pripomenula neznámeho chlapca z vedľajšieho domu.
Rómeo sa do Júlie zamiloval, a poriadne nevedel,ako vyzerá . Rovnako ako ja. Ale on nevidel len tvár,zato ja ani neviem,aké má vlasy. Možno do neho nie som zamilovaná,možno som zamilovaná len do predstavy o ňom, no nevadí mi to.
Tá jeho tajomnosť ma jednoducho priťahuje.
"Už sme tu," vyrušil ma zo zamyslenia brat. Vystúpila som z auta,aby ma náhodou nezbadala Sophie,aj keď pochybujem,že by si ma všimla,ak by som jej stála rovno pred nosom. Tašku,knihu aj kľúče som si samozrejme zabudla v aute. Skvelá práca Chloé.
***Všetci stáli pred školou a počúvali riaditeľkyn príhovor,ktorý som vôbec nevnímala. Rozmýšľala som nad tým,čo asi robí pán tajomný. Kam vôbec chodí na školu? Koľko má rokov? Od februára,kedy sa nasťahovali vedľa nás ho neviem dostať z hlavy.
Na pódium prišli roztlieskavačky na čele so Sophie Horanovou. Za nimi s obrovským dupotom sa dostavili naši futbalisti, všetkých som odignorovala. Nemám ich rada,ale na budúci rok by som mala ísť aspoň na jeden zápas,pretože od septembra nastupuje Liam. Bol hrozne nadšený:tréningy v skoré ranné hodiny,párty neskoro do noci,málo spánku=sen každého stredoškoláka.
"Teraz najdôležitejší oznam," zbystrila som,keď sa slova znova ujala riaditeľka Forbsová. " Je čas vyhlásiť najlepších študentov z každého ročníka,ktorý vyhrajú prestížne ceny," znova nič pre mňa. Mám síce výborné známky,ale aby som vyhrala je potreba zapájať sa do súťaží,krúžkov,alebo byť predseda triedy a podobné veci,čiže nie je žiadna možnosť,aby som ju vyhrala. Aj keď moje GPA je 4.0.
Na záver následovalo vystúpenie našich 'skvelých' roztlieskavačiek,ktoré som sa snažila prespať. Áno,prespať v stoje. Vždy lepšie,ako sa na ne pozerať. Naštastie všetko už sa skončilo a ja som mohla odísť na parkovisko čakať môjho brata.
Brata ktorý mešká už dvadsať minút.
| Idem so Soph na párty. Musíš domov peši. Povedz mame,že neviem,kedy sa vrátim. -Liam
PS: Sorry |
Teraz sa budem musieť trmácať päť kilometrov prešo,ďakujem.
***Nebola som ani v polovici cesty,keď začalo pršať. Mohla by som to zvaliť na Anglické počasie,ale ja viem,že je to prosto moja smola.
Domov som prišla celá premočená. Spomenula som si,že nemám kľúče,takže mi zostáva len dúfať,že mama bude doma,čož je o tejto hodine veľmi nepravdepodobné.
Búšila som na dvere,ako zmyslov zbavená,keď z vedľajšieho domu vyšla Annie s dáždnikom.
"Preboha, čo sa to tu deje?" Spýtala sa ma,kým si spýtavo prezerala moje premoknuté oblečenie.
"Nemám kľúče," povzdychla som si. "Mama príde okolo piatej a Liam je na nejakej párty."
Bolo zvláštne,že je o takomto čase doma , mama Annie vždy viezla,takže som predpokladala,že končia rovnako."Dievča zlaté,takto akurát tak ochorieš. A ktoré dievča chce stráviť letné prázdniny v posteli?" Nachvíľu stíchla a potom sa pousmiala.
"Nepôjdeš zatiaľ ku nám? Večer príde moja mama a aspoň mi pomôžeš s večerou ," neprítomné som prikývla a následovala.•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
[1] Saab je značka auta (né asi) Liam má v tomto príbehu konkrétne Saab Cabrio 9-3
ČTEŠ
Stalker [Harry Styles]
FanfictionAž keď sa stretnú,prežívajú poprvé. Každý deň iné a nikdy nie rovnaké. Obaja rôzne a pri tom podobné. Ich poprvé. Jediné čo chce je,aby ho konečne videla,rozprávala sa s ním a poznala ho. Aby sa jej život prestal točiť okolo okna v jej izbe s ktoréh...