BARKIN: Selam canım kardeşimm!!!
ÇAĞLAR: Kardeşim mi? Ne kardeşi lan. Ben senin kardeşin değilim sende benim abim değilsin.
BARKIN: Aa niye öyle diyorsun yavrum ben senin abinimm.
ÇAĞLAR: Üvey abimsin. Adı üzerinde "ÜVEY". Yani öz abim değilsin aramızda kan bağı yok. O yüzden saçma sapan konuşmayı kes. Sinirimi bozma benim.
BARKIN: Kırılıyorum ama kardeşim. İnsan abisine öyle şeyler söyler mi? Çok ayıp. Kimse sana nasıl konuşman gerektiğini öğretmedi mi yoksa? Ama sorun yok ben bilmediğin herşeyi sana seve seve öğretirim.
ÇAĞLAR: Git başımdan Barkın. Tek yaptığın benimle uğraşmak ve sinir etmek. Cidden bundan ne zaman vazgeçeceksin?
BARKIN: Hımm bir düşüneyimm. Sanırım hiçbir zaman. Ben bunu yapmayı seviyorum kardeşim. Hem ne güzel konuşup anlaşıyoruz seninle baksana. Fena mı oldu? Çok arkadaşın yok bunu herkes biliyor merak etme ben sana her konuda yardım ederim kardeşimm.
ÇAĞLAR: Benimle dalga geçiyorsun sadece. Ve ne güzel anlaşıyoruz diyorsun birde buna öyle mi? Cidden mi ya? Sen şerefsiz pisliğin tekisin. Benimle uğraşma. Defol git. Ayrıca arkadaşımın olup olmaması seni değil beni ilgilendirir. Senden yardım isteyen yok. Öz abimmiş yada bana gerçekten yardım etmek istiyormuş ayaklarını bırak. Ikimizde senin gerçek amacını biliyoruz. Ben senin eğlencen değilim olmayacağım.
BARKIN: Ama sen beni çok yanlış anlamışsın kardeşim. Ben seni seviyorum ve her zaman yanında olacağım. Öz abin değilim ama sonuçta üvey de olsa bir abin var. Merak etme dayak falan yersen seni kurtarırım. Korkma tamam mı küçük.
ÇAĞLAR: Sana ne desem boş. Anlamıyorsun. Boş boş konuşmaya devam et. Siktir git başımdan.
BARKIN: Beni bu kadar çok sevmen gözlerimi yaşartıyor inan. Bende seni çok seviyorum ÇAĞLAR'IMM!!!
ÇAĞLAR: İğrençsin Barkın. Duyuyor musun beni? Senden nefret ediyorum.
BARKIN: Ben sana bayılıyorum ufaklık şimdi işim var yazıcam sana sonra. Öpüyorum canım kardeşim. Dikkat et kendine bak kavga falan etme merak ederim ben seni sonra çok üzülürüm sana bir şey olursaaa... ☺️😘
ÇAĞLAR: SİKTİR GİT PİÇ.
ÇAĞLAR
BARKIN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stepbrother
Teen FictionÜvey abisi Barkın'ın sürekli kendisi ile dalga geçmesinden sıkılan Çağlar'ın olayın sadece dalga olmadığını anlaması uzun sürmedi.