A nevem Kirishima, Kirishima Eijiro. Egy Japán nagyvárosban élek pontosítva Shizuoka-ban, ahol történetesen az álom iskolám a UA gimnázium is található !
Már kicsi koromtól fogva be akartam jutni hogy ugyan olyan nagy hős lehessek mint a példaképem Crimson Riot ! Viszont az önbizalmam kissé meginogott amikor még középiskola előtti időből egy gonosztevő jelent meg előttem én pedig tehetetlen voltam.. Viszont mint ahogy azt Mina-tól a pink csodalánytól várhattuk, megjelent és megmentette a helyzetet. Akkor döntöttem el hogy önbizalmat merítek és olyan leszek mint a példaképem ! Befestettem a hajam pirosra és többé nem ismertem lehetetlent. És innen indult az én történetem eleje, bár nem lett belőlem hős.. de azt hiszem az életem így is elég bonyolulttá és izgalmassá sikeredett !
03.28 (Kirishima utolsó éve utolsó napjait tölti a középiskolában)
"Denki, Sero, Mina és Kirishima egy kévézóban beszélgettek mint ahogy azt megszokottan minden egyes nap teszik az ebédidőben"
Denki: -Mégis mi lesz velünk ?... Sem a gyakorlati sem a írásbeli vizsgáink nem olyan jók mint Midorya-nak vagy Todoroki-nak.. Esélyünk sincsen hivatásos hősnek állni.. Maximum valami piti hősöcske segédjei lehetünk ezekkel az eredményekkel.. -mondja Kirishima legjobb barátja szomorúan a földet bámulva
Sero: -Eleve mégis mit hittem majd hős leszek ? csak ragasztó szalagjaim vannak semmi más...
Mina: -Héj ! Srácok nyugi ez még mindig nem a világ vége !
Denki: -Már hogy ne lenne ? 19 éves felnőttek vagyunk és még sincsen semmink. Hogy ronthattuk el ezt ennyire ?
Sero: -Faszom szalagok.. csak kibaszott ragasztószalagjaim vannak.. Mégis mi a francot gondoltam ?! -akadt ki végül a fiú
"Kirishima csak csendben figyelte az eseményeket és ő is végig a földet bámulta. Egy kis ideig kínos csen következett majd Mina félve de megszólalt"
Mina: -És mi lenne ha alapítanánk egy cirkuszt ?.. -kérdezte a lány félénken
"Amikor ezt kimondta 3 elkerekedett férfi szempárral találta szembe magát"
-Egy cirkuszt ?! -zengték egyszerre
Mina: -I-Igen.. Egy cirkusz ahol hasznot húzhatnánk a képességeinkből, Te Denki lehetnél a porond mester, az elektromos képességed tökéletes hatást keltene és úgy is.. te vagy az aki a legjobban tud emberek előtt szerepelni teljesen szégyentelenül -kuncog bele kicsit a lány
-Te pedig Sero.. a ragasztó szalagod segítségével megcsinálhatnád akár a "Lengő trapézt" csak átalakítva ! Hisz még senki sem adta elő ragasztó szalagokkal nem igaz ?
-Kirishima ! Te pedig elő adhatnád a tűzzsonglőr mutatványt.. igaz kissé veszélyes de neked menne nem igaz ?
-Én pedig..azt hiszem a légtorna menne és egy vászon mögött amita végén megolvasztanék a savammal tudjátok a hatás kedvéért.
-Na mit szóltok ? -kérdezi a lány határozottsággal tüzelve
"A három fiú rá néz majd egymásra"
Sero: -És mégis miből fogjuk fedezni a költségeket ?
"Mina Kirishima-ra néz majd Denki és Sero is"
Kirishima: -Na nem... Tudom mi jár a fejetekben de ez esélytelen.
~Üdv emberek itt újra Kirishima !💁 Gondolom felmerül bennetek a kérdés "De Kiri miért bámulnak hirtelen rád ?" Hátttt.. ez azért lehet mert a szüleim Japán egyik legnagyobb cégét vezetik vagyis kurvasok pénzük van, viszont én soha nem ezzel akartam elérni a céljaimat. És akkor az a kérdés is felmerülhet bennetek, hogy "De hát Kiri miért nem veszed át egyszerűen csak a céget tőlük ?" Ez egyszerű, szimplán azért mert nem akarom. Ez engem egy kicsikét sem vonz. Ami engem érdekel az inkább az izgalom ha értitek. De most hogy most már ezzel is tisztában vagytok azt hiszem ideje folytatni a story-t➡️~
ESTÁS LEYENDO
Cirkusz ¦~KiriBaku~¦
FanficHát igazábol egy kiribaku fanfiction lenne meg shake-elve egy kis cirkuszi vibe-al :D Akinek tetszik annak nagyon köszönömm ^^ ⚠️boy x boy⚠️ ⚠️yaoi⚠️ ⚠️+18⚠️