2.

114 15 20
                                    

yorum alayım biraz

keyifli okumalar 😽😽


-

sabahın körü ve dersin ilk dakikaları, herkes bir yandan uyuklarken bir yandan dersi dinlemeye çalışıyor. tek gözü açık dersi dinlemeye çalışan jeongin, etrafında ona gülen arkadaşlarının farkında bile değilken, hyunjin'in kafasına bi tane patlatması ile anında iki gözünü birden açıyor.

gelecekle ilgili hiçbir planı olmayan o inanılmaz arkadaş grubunun tam zıttı kişiler de o sınıf içerisinde.

karina, dün gördüğü karın kaslarınının hala etkisinde olduğundan winter'a olabildiğince bakmamaya çalışıyordu çünkü bakarsa kıza kitlenip kalacağından yüzde yüz emindi.

tabii ister istemez gözleri bir iki kayıyordu o taraflara ama anında başını iki yana sallayıp silkeliyordu kendini. winter bu durumu açık bir şekilde fark etmişti aslında ama çaktırmıyordu şimdilik. fark etmemesi elde değildi zaten, bizim saf kızımızın kaçamak attığını sandığı bakışlar pek de kaçamak değildi çünkü.

aeri herkesin uyukladığı o sessiz anı bozarak konuştu kısık sesle "çıkışta parka gidelim, canım dondurma yiyip yürümek çekti"

hepsinden onaylar anlamda çıkan farklı mırıltılar duyduğunda o da yarım kalan uykusuna devam etti anında.

karina'nın yine kaçamak bakışlar attığını sandığı o andaydık, yakalanmıştı bu sefer, hem de ne biçim... aynı anda buluşmuştu gözleri. tabii saf kızımız biraz fazla saf olduğundan paniklemişti göz göze geldiklerinde. anında başını diğer yöne çevirip sıraya yaslanıp gözlerini kapattı, gözlerini kapatınca görünmez oluyordu ona göre.

ilk ders bittikten sonra teneffüs zili çalar çalmaz hepsinin anında uykusu açılmıştı, ninni gibi gelen bir ses yoktu çünkü onlar da haklıydı.

"kim ki o?" diye sordu jeongin, hyunjinden cevap bekliyordu.

"Arkadaşım işte, tanımak zorundasın sanki jeongin!"

jeongin kaslarını olabildiğince çatmıştı "niye sinirlendin ki bu kadar? soru sordum sadece."

"kimse kim işte napıcaksın?"

"Ne diyorsun ya?"

herkes onların saçma didişmelerini dinliyordu. klasikleşmişti aslında artık bu olay. lisenin ikinci yılı birden bire sürekli tartışmaya başlar olmuşlardı, nedeni bilinmez. hiçbiri de anlamıyordu zaten.

ningning ellerini havaya kaldırdı "sakin olun, sakin olun. ning yizhuo şimdi size bir espri yapıcak ve keyfiniz yerine gelicek"

büyük bir sessizlik

"kiraz neden yıkanmadan yenir?"

yine büyük bir sessizlik

"neden diye sorun."

hepsi bıkkınlıkla aynı anda "neden" diye sordu e harfini uzatarak.

"çünkü kir az"

ningning buna kahkaha atarak gülerken kimseden çıt çıkmıyordu "hadi ama komikti"

winter'ın sırasından kalkıp dışarı çıktığını gören karina yapılan espriyi unutmuş bakışları anında kızı bulmuştu. peşinden gidecekti, niye peşinden gidecekti? o da bilmiyordu ama gidecekti işte.

hızla ayaklandı ve çocukların yüzüne bile bakmadan "ben bi tuvalete gidip geliyorum" diyerek kızın peşine düştü.

winter'ın da yönü tuvaletti, çocuklara yalan söylemiş sayılmıyordu yani. 

o, kabinlerden birine girip işini hallederken karina da ellerini yıkıyordu uzunca, kızın çıkmasını beklediği aşikardı.

winter çıktığında kısa bir an için karinaya baktı ve musluğun kolunu çevirdi açmak için.

"selam"

saf kızımız bunu beklemiyordu tabii, gözlerini kocaman açıp şaşkınlıkla winter'a baktı. "selam" dedi duraksayarak.

musluğu kapatırken karinaya çevirdi bedenini winter. "bir sorunun mu var benimle? sadece bir ders işledik ama 8 kere baktın bana, evet saydım."

sorma şekli kızmaktan uzaktı, anlamaya çalışıyor gibiydi yalnızca.

karina yalandan gülümsedi "öyle mi yapmışım ya"

"sanki yapmışsın ya" dedi winter gülerek.

mahçupça başını eğdi "pardon, rahatsız ettiysem"

"rahatsız ediyorsun demedim ki. nedenini merak etmiştim sadece"

bakışlarını tuvaletinin pis zemininden çekerek güzel kıza yöneltti. "farkında değildim bilmiyorum"

gülümsedi winter. "anladım sorun yok" diyerek omzuna dokundu nahifçe ve çıktı tuvaletten.

karina biraz da omzuna dokunan eli düşünecekti anlaşılan. neydi bu kızın sırrı? neydi onu bir anda bu kadar çekici hale getiren? evet karın kasları önemli bir etkendi karina için. ah o karın kasları...

o kısa saçlı kızın kalbini bir anda bu denli çarptırması sinir ediyordu karinayı. bunca zamandır aynı sınıftalardı, hiç dikkatini çekmemişti. bir anda etkilenmeye başlamıştı.

bu durum onu fazlasıyla rahatsız ediyordu








bu durum onu fazlasıyla rahatsız ediyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

kizlarin looklar bu sekilde, saç kesimleri ve renkleri tam olarak boyle yani

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


kizlarin looklar bu sekilde, saç kesimleri ve renkleri tam olarak boyle yani.

wolfcut karinaya ve kısa saclı wintera zaafim var arkadaslar...

Abs | Winrina Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin