•1•

65 8 17
                                    

Güneşin parlak ışıkları büyük pencerelerden içeri giriyor, renkler ve çiçeklerle dolu odaya neşeyi katıyordu.

Gözlerine vuran sarı güneş ışıkları ile balık gözlerini araladı, uyku mahmuru etrafa bakındı prens.

Sabahları erken kalkmayı severdi ama gece geç yatmış olmanın verdiği uykusuzluk onu epey tembel yapıyordu.

Daha fazla yatarsa uyanamayacağını bildiği için kendisini zorlayarak yatakta doğruldu, sırtını yatağın demir, süslü başlığına yaslayıp ayılana kadar gözlerini odasında gezdirmeye başladı, uyandığını hissetmesiyle gül kurusu dudaklarını yalayarak yavaşça yataktan indi ve güzelce gerindi.

Pek bir enerjisi yoktu, hizmetli kapıyı çalmadığına göre ya yemeği kaçırmıştı, yada erken kalkmıştı.
İkincisinin olmasını umarak yatağının yanındaki sehpada duran sürahiden su doldurup içti, lavaboya gitti.

İşlerini halletti, pürüzsüz yüzünü yıkayıp bakımını yaptı ve enerjisi tamamen yerine gelmiş bir şekilde odasındaki lavabodan çıkıp dolabına bakınmaya başladı.

Bu onun için en zor kısımdı, çünkü fazlasıyla kararsız biriydi, kapısını açıp seslendi.

"BEOMGYU! ODAMA GEL HEMEN"

Kapısını kapatıp dudaklarını büzerek yatağına oturdu.

Dün akşam abisinin yardımıyla saraydan çıkmış, yine gizlice girerken babasıyla karşılaşmıştı. Babasının söylediği yalanı yutmuş olmasını diliyordu.

Kapı açıldı, Beomgyu her zamanki güler yüzüyle gelmişti.

"Nasıl yardımcı olabilirim prensim? Yüzünüz asık gibi"

"Boşver Gyu ya, anlatırım sonra. Kıyafet seçmeme yardım eder misin? Bir de yemek yedi mi bizimkiler?"

"Henüz değil, nasıl giyinmek istersiniz?"

Fazlasıyla çocuksu, heyecanlı ve enerjik bir çocuktu Beom, Hoseok ne dese sorgulamaz, çoğu zaman haylaz bir çocuk gibi ikisinin de başını yakardı. Ailesini yangında Kaybettikten sonra Kral Jung'un himayesinde Hoseok ve Jisoo ile kardeş gibi büyümüş, okumamakta kararlı olduğunu söylemesiyle kendi isteği ve önerilerle Hoseok'un kişisel yardımcısı olmayı seçmişti.

Hayatı boyunca Hoseok ile olabilirdi, Hoseok harika bir abi ve oyun arkadaşıydı onun için. Ayrıca birbirlerinin en iyi dedikodu arkadaşları ve sırdaşlarıydılar.

"Bilmiyorum! Hava çok sıcak, bana kalsa şortla dolaşırım ama babamı biliyorsun"

Gülerek kocaman dolabın kapaklarını teker teker açtı Beom.

Hava Hoseok'un dediği gibi çok sıcaktı, kralın emri ile akşamları hava çarpmasın diye kapatılan klimayı kumandayı makyaj masasından alıp ayarladı ve dolaba bakınan Hoseok'un karar vermesini bekledi.

"Bugün bir plan var mı? Okçuluk? Kılıç dersi? Dil?"

"Hayır efendim, babanız bugün önemli bir etkinlik olduğunu söyleyerek hepsini iptal ettirdi"

"Hmmm, o zaman günlük giyinmem sorun olmaz"

Etkinliklere eğer halk ile ilgili değilse pek katılmazdı Hoseok, iyi krallıklardan olmalarına rağmen yönetim biçimleri çoğu krallıklara uymadığı için birçok prens ve prenses onlara ima yapmaktan çekinmiyorlardı.
O egolularla bir arada olmak pek Hoseokluk bir eğlence anlayışı değildi.

Elbette prens ve prenses arkadaşları vardı, o yüzden genelde onlarla katılacağı etkinlikler düzenliyor, yada onların katıldığı etkinliklere katılıyordu.

İnat •YoonseokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin