Melekler ve şeytanlar vardır üst dünyada.İkiside Ezeli düşmandır.Roseanne Park Chaeyoung Şeytanların en acımasızı olarak adlandırılır.Her zaman gözü kara prenses derler ona geleceği asla umursamaz.Şeytanlar kötü tasvir edilirler genelde değil mi?Roseanne aslında acımasızlığıyla değil adaletiyle bilinmeli çünkü ne zaman diğer şeytanlar diğer insanlara fazla kötü birşey yaptırırsa roseanne'de o kötü şeyi yapan insana Hakkını verir. İyi şeyler yapan insanlara asla kötülük vermez.Neredeyse her haftaki gibi şeytan mahkemesinde tokmak vuruldu ve gözler Roseanne'ye döndü."Roseanne park Cezalısın!Tam 3 sene meleklerin topraklarında yaşayıp bize bilgi getirmek zorundasın!"Diğer şeytanlar Roseanneyle dalga geçerken kız kardeşi Glossy ve ablası sadece onu korumuştu.Annesi ve babası politik işlerden dolayı Roseanne'nin adlarını karaladığını düşündükleri için onunla bir araya gelmemeye çalışır.Babası fırsat buldukça Roseanne ve Lalisayı döverdi.Glossy ise ailede en güçlü olduğu için her fırsatta ablalarını korurdu.En güçlü olanın Glossy olmasının nedeni melez olmasıydı. Evet yanlış duymadınız melez. Meleklerden hwang yeji'ye tecavüz edip çekip gitmişti.Yeji ise çocuğa bakacak gücü bulamayıp onu babasına teslim etmişti.Babası onu küçükken evden atmaya çok çalışmıştı ancak o zaman bile melez olması sayesinde hep eve geri dönüp babasının darbelerinden kaçmıştı. Şuan Roseanne uçarak Lalisa ve Glossy ise yürüyerek melek ülkesine gidiyorlardı.Ceza Roseannenin olduğu için Lalisa ve Glossy gizli gidiyorlardı.Sınıra ulaştıklarında...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
we will both die/chaesoo
Fanfiction"ikimizde öleceğiz roseanne" "En azından beraber öleceğiz sevgilim" semerose ukejisoo