مامۆستا:دەی ئاگاداری وانەکە بن(کاتێ بەدارەکەی لەتەختەکەی دەدا تا هەموویان چاویان بخەنەوە سەر وانەکەی)
.
زەنگی دەرەوە لێیدا
.
pov:
ن.ت و کوڕەکان هەموویان چوونە کافتریاکە
لەوێ لەسەر مێزێک دانیشت بوون قسەیان دەکردن.ت:٭٭لەگەڵ کوڕەکان قسەمان دەکرد و پێدەکەنین تا لە ناکاو بینیم دیلا بەتەنها لەسەر مێزێک دانیشبوون وە سێ کوڕیش لەوێیا دیلایان بێزار دەکەرد بەڵام زۆر توڕەبوم....٭٭
هیسنگ:ن.ت سەیری چی دەکەی(کاتێ بینی ن.ت کەمێک توڕە دیارەو سەیری شوێنێکی دیکەی دەکرد)
سۆنوو:ن.ت بۆ توڕەی؟(کاتێ سەیری ن.ت کرد)
ئانیا سەیری ئەوشوێنەی کرد کە ن.ت سەیری دەکرد
ئانیا:سەیری قوتابیە نوێکە دەکات..بەڵام ئەم کوڕە خوێڕیانە بۆ واز لە دیلا ناهێنن(کاتێ ڕووی گرژکرد)
نیکی:قوتابی نوێتان بۆ هاتووە؟
جۆنگوۆن:بەڵێ ئەمڕۆ هاتووە.(کاتێ قومێکی لە شەربەتە پڕتەقاڵەکەی دا)
ن.ت:دەگەڕێمەوە.(بێ ئەوەی وەڵامی ئەندامەکان بداتەوە بەڕێکەوت بۆلای مێزەکەی دیلا)
جەی:ئەم کچە ناوەستێ(بە بێزاری)
جەیک:من دەچم سەیر دەکەم بزانم براژن چیان لێدەکات(بە بزەیەکی شەیتانیەوە)
ئانیا:منیش دێم بوەستە(کاتێ هەموویان چوونە ئەوێ سەیریانی دەکەرد)
.
.
ن.ت:چیدەکەن لای ئەو کچە؟(بە ساردیەوە)
ئەلێکس:واو کێ هاتووە سەیرکەن کوڕینە(بە بزەوە)
شێوەی ئەلێکسن.ت:گوتم چی دەکەن لای ئەوکچە؟(بە کەمێک توڕەیەوە)
ئەلێکس:حەزمان کرد کەمێ پێی ڕابوێرین وانیە کچی جوان(کاتێ بەتیژی سەیری دیلای کرد)
ن.ت:دیلا بڕۆ بۆلای ئانیا(بە ساردی)
دیلا چووە بۆلای ئانیا وەستا
ئەلێکس:تۆ بۆئەوەندە ساردی فریشتە(کاتێ ویستی چەناگەی ن.ت بگرێ بەڵام ن.ت دەستی گرت و لایدا)
ن.ت:کارت بەسەر منەوە نەبێ کەمن چۆنم(بە توڕەی)
ئەلێکس:حەزدەکەم تامی لێوت بکەم فریشتەکەم(کاتێ کەمێک هاتە پێشەوە لە ن.ت)
سۆنوو:وازم لێبێنن بامن ئەم خوێڕیە بکوژم(بەتوڕەی چونکە جەی و سۆنگهون ئەویان گرتبوو)
ئەلێکس: وای زۆر ترسام چەند ترسناکە(بە گاڵتەوە)
ئەلێکس:کەوا........(قسەکەی تەواو نەکرد لەبەر ئەوەی ن.ت مستێکی کێشا بەناو دەمیا)
بەم جۆرە
YOU ARE READING
𖧷𝚌𝚛𝚊𝚣𝚢 𝚐𝚒𝚛𝚕𖧷 𝗘𝗡╸ ||𝚔𝚒𝚖.𝚜𝚞𝚗𝚘𝚘||✔︎
Humorهیچ ناڵێم خۆتان بیخوێننەوە🤍 کۆتای هاتووە.🤍 دەستپێک/2024-jun-28. کۆتای /2024-Mar-7. nusar\darwn