Herkese selam! Yeni bir kurguyla buradayım. İlk olarak uzun zamandır plan yaptığım bir kurguydu. 3. Kurgum ve kitap yazmaya bayılıyorum. Bu kurgum diğer kitaplarıma göre daha farklı bir konu. İmkansız bir aşk hikayesi. Ilgın'ı yakından tanıyarak onun düşüncelerine şahitlik edeceğiniz ve beğeneceğinizi umduğum güzel bir kurgu olacak. Keyifli okumalar dilerim,yorumlarınızı bekliyorum.✭
✭'Kalbi kırılmış bir kadın,Ve hiç zamanı olmamış alışmaya.Yaşamak bir meslektir buralarda,Zaten inancı kalmamış mutlu sonlara.'✭
Bugün yaz tatilinin son günüydü,artık 11. Sınıftan çıkmış son seneme girmiştim bile. Yarın okul vardı ve ben artık üniversite sınavına hazırlanan bir öğrenci olacaktım,sanki daha dün 9. Sınıftım ne ara geçmişti zaman?
Kafamda uçuşan düşünceleri bir kenera iterek odamdan çıktım,alt kata indiğimde annem mutfakta akşam yemeğini hazırlıyordu. "Ben markete gidiyorum anne,bir şey lazım mı?" Annem kafasını kaldırıp bana baktıktan sonra geri yemeğine döndü. "2 tane ekmek alsan güzel olur tatlım" ayakkabılarımı giyerken "Tamam,gelirim hemen" diyerek anneme cevap verdim. Hava bugün sıcaktı,saat 6'ya yaklaşıyordu. Market evimize uzak değildi bu yüzden hızlı yürümek yerine yavaş yürümeyi tercih etmiştim.
Markete girince bir tane market arabası çektim ve daha seri haraketlerle bir kaç şey aldım. "Bir kaç tane kek alsam güzel olur" kendi kendime konuşarak reyona yöneldim. Keklere göz atarken gözüme muzlu kek takıldı. İster istemez gülümseyerek "Ege olsaydı şuan kusuyordu" diye takıldım. Sonra bir an duraksadım. "Ege.." içimden bir kaç kez Ege'nin ismini tekrarladım. Onu özlemiştim. Okuldaki en yakın arkadaşımdı ve yaz boyu bir an bile aklıma gelmemişti şuan saçma bir olayla aklıma gelmişti ve aklımdan çıkmıyordu.
Tam 3 aydır birbirimizi görmüyorduk ve konuşmuyorduk. Onun telefonu yoktu ve bu yüzden birbirimize ulaşamamıştık. Ve aniden aklıma düşmüştü. Şuan marketteydim bunları evimde düşünsem iyi olurdu
Alışverişimi bitirip hızlıca marketten çıktım,telefonumdan rastgele bir şarkı açtım. Kafamı öne eğerek hızlı adımlarla yürümeye başladım şarkı sözleride bana eşlik ediyordu.Eve döndügümde Annem hâlâ akşam yemeğini hazırlıyordu ekmeği mutfağa bıraktıktan sonra odama girdim. Odam.. Herkesin evinin içinde bir yuvası olur. Kendini yalnız hissedebildiği,huzurlu hissedebildiği bir yer, benimkide bu odaydı işte ne çok buyük nede çok küçüktü. Daha çok siyah tonlarında fazla kalabalık olmayan bir odaydı hızlıca üstümü değiştirip yatağıma uzandım.
Ege neden aklımdan çıkmıyordu? Size onu tanıtayım. Adı Egemen okuldaki herkes ona Egemen derken ben Ege diyorum. 9. Sınıfta tesadüfen birbirimizi bulduk ve yaklaşık 4 senedir en yakın arkadaşlarımdan biri en azından karşı cinste. Bir birimizle sürekli her konu hakkına konuşabiliriz Kitaplar,filmler,diziler,şarkılar...aklınıza gelebilecek her şey.
Hiç bir zaman böyle garip hissetmemiştim. Ege aklımdaydı hemde sürekli. 'Olamaz hayır Ilgın sevemezsin onu.' Diğer sesim konuştu, 'Saçmalama o yakın arkadaşım sevmem,sevemem' ikisinide susturdum "Saçmalama Ilgın,Ege o Ege en yakının, çıkart şu düşünceleri aklından." Eminim yarın onu görünce sadece özlediğimi ve özlediğim için saçma düşüncelere başvurduğumu anlardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUYGULARIMIN RENGİ
Teen FictionKapak tasarımı:@Heyshinju .. Bugün saatlerce durmadan ağladım Ege yüzünden..döktüğüm her göz yaşı Ege İçindi ben ağladım Ege güldü.. İnsan sevdiği ağlayınca gülmez gülemez Ege güldü bana kıydı,ben bugüne bir şarkı sözü bırakıyorum"Bittimi hikayemiz...