2. Bölüm: O an

8 3 0
                                    

✯Aşkı bulduk zamansız,Ne yapsak da faydasız,Kavuşmamız imkansız,Dayan yüreğim dayan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

✯Aşkı bulduk zamansız,Ne yapsak da faydasız,Kavuşmamız imkansız,Dayan yüreğim dayan.✯

1.5 Ay Sonra

20 aralık Pazartesi

"Anne siyah pantolonum nerede?" Yine bir pazartesi,ve yine mutlu bir ben. Bugün 2 günün ardından onu görecektim Ege'yi..

"Yeni yıkandı Ilgın,başka bir şey giy" annemin sesi aşağıdan duyulunca dolabımın önünde bittim. Okul üstümü ve rastgele siyah bir pantolonu üstüme geçirdikten sonra saçlarımı sıkı bir topuz yaparak sırt çantamı  kapıverdim. Merdivenleri hızlı hızlı inereken elimdeki telefondan gruba gelen mesajlara göz attım.

"Anne hemen çıkmam lazım,geç kaldım"annem elindeki havlu ile ellerini kuruladıktan sonra yanıma geldi. Yanağima bir öpucük bırakırken "Aç kalma okulda" diyerek  konuşuyordu. Kafamı salladıktan sonra ayakkabılarımı ayaklarıma geçirdim. Hızlıca evden çıkarken kulaklıklarımı kulağıma taktım. Şarkı kulaklarımda akıp giderken okula doğru yurümeye başlamıştım bile .

'Kalbinde birileri var
olsun be geriye bir bak
dön o akşama
ağlarken öpüştüğümüz
bu şehrin havası bozuk
burnumda kötü kokusu
gidişlerin,boynuna yasla beni'

....

Okula vardıktan sonra hızlıca sınıfıma girerek çantamı sırama bıraktım. Ege'yi görememiştim,sınıftan çıktıktan sonra Gülçine bakma bahanesiyle eşit agırlık sınıfının önünde bittim.

Gözüm direkt Ege'nin sırasına değdi. Gelmemisti.. Ege yoktu.

Gülçin yanıma gelerek "Günaydın" dedi neşeli bir ses ile. "Günaydın" diyerek karşılık versemde sesim onun ki kadar neşeli çıkmamıştı. Bugün 2 günün ardından onu görecektim fakat gelmemişti. Ege kolay kolay gelmemezlik yapmazdı.

Acaba Gülçine sorsam yanlış anlar mıydı? Bir anlığına hiç bir şey düşünmeden "Ege nerede?" diye soruverdim. Gülçin ilk önce Ege'nin sırasına baktı,belliki o kadar habersizdi "Bilmem,neden sordun?" diye soru yöneltti. "Kitabını verecektim" bahane uydurmuştum. "Ay Ilgın ne konuşuyorsun bu çocukla ya" Gülcinin bu huyuna deli oluyordum. Ege'yi beğenmiyordu,hem tip hem karakter olarak . Ama onu tanımıyordu bile. "Gülçin, bunu defalarca konuştuk,o benim en yakın arkadaşlarimdan biri. Ve sen onu tanımıyorsun bile" Gülçin sırıtarak kulagıma eğildi "Lafta söyletmiyorsun" anında yüzüm kızardı,zilinde çalmasıyla beraber ona kötü bir bakış atarak sınıfa çıktım.

Gülçin bunu bir kaç kere daha yapmıştı,o zamanlar Ege'yi sevmediğim için sadece "Saçmalama Gülçin,bir daha duymayayım" diyip geçiyordum. Şimdi? Geçen ayların sonunda o benim her şeyim olmuştu. Ona olan duygularımı tarif edemiyordum. Duygularımın Rengi çok karışıktı. Ama tek bildiğim ve emin olduğum onu çok fazla sevdiğim,kalbimin derinliklerinde sevdiğim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DUYGULARIMIN RENGİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin