Gözlerini her sabah Ege'nin mavi denizine dikerek uyanan Mavi, Balıkesir'in sıcak toprağında, hayalleriyle yaşayan genç bir kızdı. İçinde taşıdığı umutla heyecanla gününe başlarken, aklında hep sadece o vardı; sevgilisi, Sivas'ın sert rüzgarları altında hayallerini süsleyen Ege. Ege, Sivas'ın soğuk kışlarına meydan okuyan bir erkekti. Geceleri yıldızlarla örülü gökyüzüne bakarak Mavi'yi düşlerken, yanık bir özlem doluydu yüreği. Aralarındaki mesafe ne kadar uzaktı, ama kalpleri bir atıyordu adeta. Sevgi, sabır ve umutla doludurlar ve bunlar onları var eden, ayakta tutan güçlerdi. Her biri kendi hayat mücadelesini verirken, Mavi ve Ege bu engellerle mücadele etmekteydiler. İşte tam da bu zorlu hayatın içinde, Mavi'nin aklında bir fikir belirdi. İkisinin de geleceği için mücadele etmek, bir araya gelmek ve gerçek bir aşk hikayesi yaşamak adına bir adım atmak istedi. Yüreğinde sıcak, deli dolu bir aşkla yanıp tutuştuğu Ege'ye olan sevgisini bir kitap aracılığıyla ifade etmek, Mavi'nin içinde büyüyen bir tutku halini almıştı. Yaşadığı her zorluğu, duygularını, özlemini ve umudunu satırlara dökmeye karar verdi. "1041 KM" adını verdiği kitapta, Mavi, kendi yaşadığı hayatın tüm zorluklarını anlatacak, Ege'ye olan duygularını adeta bir aşk mektubuna dönüştürecekti. Bu kitapla Ege'ye olan sevgisini tüm dünyaya ilan etmek, onunla hayallerini, umutlarını ve gelecek planlarını paylaşmak istiyordu. Sayfalar dolusu duyguları, özlemleri ve umutları kelimelere dökerek Mavi, kalemiyle kalbini yazmaya başladı. Sadece sevgiliye olan aşkını anlatmakla kalmayacak, aynı zamanda kendi içsel yolculuğuna da tanıklık edecekti. Kitap boyunca Mavi, hayatın getirdiği zorluklara meydan okurken, Ege de kalbine yolculuk edecek, Mavi'nin satırlarıyla kendi hislerini, yaşadığı deneyimleri paylaşacaktı. Aralarındaki kilometreler ne kadar uzak olursa olsun, bu kitap sayesinde aşklarıyla birleşecekti. "1041 KM", engellerle dolu hayatlarında umudu, insanı yaşatan duyguları, aşkın tüm güzelliklerini ve hayata tutunmak için verilen savaşı anlatırken, aynı zamanda okuyuculara da ilham olacaktır. İki kalbin birbirine atan ritmini, sevdayı, sabrı ve gelecek umutlarını sayfalarında hissettirmeyi hedefleyen kitap, aşkın gücünü gözler önüne serecek. "Uzak Yol Sevgisi", Mavi ve Ege'nin aşkının ışığında, engellerle dolu hayatlardan çıkıp, yaşama tutunmanın, en zorlu mücadelelerde bile umudu yeşertmenin hikayesidir. Mavi, sabahın ilk ışıklarıyla birlikte güne uyanırdı. Balıkesir'in sakin sokaklarında, her gün düşlerini süsleyen Ege ile yeniden buluşma hayaliyle yaşardı. Ancak gerçek dünya, onların sevdalarını her zaman desteklemedi. Engeller vardı, hayat devamlı bir sınavdı.
Balıkesir'de yaşayan Mavi, her yeni gün onu Ege'ye bir adım daha yaklaştırmak için mücadele ederek geçerdi. Çalışmak zorundaydı, ailesine destek olmalıydı çünkü. Okulun ardından bir markette kasa görevlisi olarak çalışmaktaydı. Çalışma saatleri kitabı sürekli engellerle dolu olsa da, geleceği için her türlü zorluğa göğüs germeye hazırdı.
Sivas'ta yaşayan Ege ise üniversite eğitimi için çabalıyordu. Üniversite sınavları, onun hayalleriyle gerçek arasında bir engel olarak duruyordu. Kitaplara gömülüp, gece gündüz demeden ders çalışmak zorunda kaldığı günlerde, Mavi'nin varlığı umut ışığı gibi parlıyordu gözlerinde. Her zor anında onu düşünerek, engelleri aşmak için güç toplardı.
Mavi ve Ege, iletişimin gücünü keşfetmişti. Uzaklıklarına rağmen her gün birbirlerine sesleniyor, sevgilerini mesajlarla, mektuplarla ifade ediyorlardı. Mavi, Ege'ye olabildiğince sık Balıkesir'in güzelliklerini, yaşadığı deneyimleri anlatır, onu hayal dünyasında sıcacık bir yuvaya davet ederdi. Ege ise Sivas'ın mistik dağlarının güzelliklerini, eşsiz doğasını ve gökyüzündeki yıldızları anlatarak Mavi'ye uzak mesafeden hissettirmeye çalışırdı.
Ancak engeller, zaman zaman üstlerine gelirdi. Bazen internet bağlantıları kesilir, telefon hatları kopar, yazdıkları uzun mektuplar kaybolurdu. Bu durumda sevgililer, umutsuzluğun pençesine düşmek yerine birbirlerine olan sevgilerine daha çok sarılır, engellere göğüs gererlerdi. Onlar için aşk, imkansızlıkların üstesinden gelme gücüydü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1041 KM
Romance1041 Kilometre, birbirlerinden binlerce kilometreler uzakta olmalarına rağmen, sevginin güçlü bağını hissedebilen iki gencin hikayesini konu ediyor. Ege isminin anlamı gibi bir kıza aşık olur ve Mavinin o güzel mavi gözlerine aşık olur , Bir gece al...