𝕿𝖜𝖊𝖓𝖙𝖞-𝕾𝖎𝖝

207 16 1
                                    


🕊️.⋆。⋆༶⋆˙⊹🤍



┌── ⋆⋅☆⋅⋆ ──┐

"𝓕𝓸𝓻𝓮𝓿𝓮𝓻 𝓪𝓷𝓭 𝓐𝓵𝔀𝓪𝔂𝓼"

└── ⋆⋅☆⋅⋆ ──┘


Lyric met the daughter of Harmonia slumped against her bunk bed bawling her eyes out in her hand was a photo and a pair of scissors in her hand. "I cant believe-" she sniffed and began crying again. Lyric crouched next to her putting a hand on her shoulder.

"Are you ok?"

Isabel shook her head and began crying again, she reached into the pocket of her camp half-blood hoodie and brought out a crumpled paper and gave it to Lyric. Lyric straightened out the paper and read it her eyes bulged

𝘋𝘦𝘢𝘳 𝘐𝘴𝘢𝘣𝘦𝘭𝘐 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘯𝘰𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘥𝘰 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘮𝘦 𝘣𝘶𝘵 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘩𝘦𝘢𝘳 𝘮𝘦 𝘰𝘶𝘵, 𝘐 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘐 𝘥𝘪𝘥 𝘵𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘢𝘴 𝘶𝘯𝘧𝘰𝘳𝘨𝘪𝘷𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘱𝘳𝘰𝘣𝘢𝘣𝘭𝘺 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘮𝘦 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯 𝘣𝘶𝘵 𝘐'𝘷𝘦 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘵𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘢𝘱𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘨𝘦𝘳 𝘮𝘢𝘯𝘢𝘨𝘦𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘪𝘴𝘴𝘶𝘦𝘴 𝘐 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘰𝘸 𝘴𝘰𝘳𝘳𝘺 𝘐 𝘢𝘮 𝘢𝘭𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘴𝘰𝘳𝘳𝘺 𝘪𝘴𝘯'𝘵 𝘦𝘯𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘐 𝘩𝘢𝘵𝘦 𝘮𝘺𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘧𝘰𝘳 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘐 𝘥𝘪𝘥 𝘵𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘐'𝘮 𝘯𝘰𝘵 𝘢𝘴𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰 𝘧𝘰𝘳𝘨𝘪𝘷𝘦 𝘮𝘦 𝘐'𝘮 𝘯𝘰𝘵 𝘢𝘴𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘴𝘦𝘤𝘰𝘯𝘥 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘤𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘧𝘰𝘳 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰 𝘭𝘪𝘴𝘵𝘦𝘯. 𝘐 𝘧𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘰𝘶𝘵 𝘐'𝘮 𝘢 𝘩𝘢𝘭𝘧-𝘣𝘭𝘰𝘰𝘥 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶, 𝘺𝘦𝘴 𝘐 𝘧𝘪𝘨𝘶𝘳𝘦𝘥 𝘪𝘵 𝘰𝘶𝘵 𝘐 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘺𝘰𝘶 𝘱𝘳𝘰𝘣𝘢𝘣𝘭𝘺 𝘩𝘢𝘥 𝘳𝘦𝘢𝘴𝘰𝘯𝘴 𝘸𝘩𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘮𝘦 𝘣𝘶𝘵 𝘪𝘵'𝘴 𝘰𝘬𝘢𝘺 𝘮𝘺 𝘍𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘰𝘭𝘥 𝘮𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘵𝘰𝘥𝘢𝘺 𝘢 𝘧𝘦𝘸 𝘩𝘰𝘶𝘳𝘴 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘐 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘭𝘦𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘸𝘦-𝘸𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘢 𝘧𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘣𝘪𝘨𝘨𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘩𝘰𝘳𝘳𝘪𝘣𝘭𝘦 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘴 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘢𝘯 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘤𝘩𝘢𝘴𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘩𝘦𝘭𝘭𝘩𝘰𝘶𝘯𝘥𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘥𝘳𝘢𝘤𝘢𝘯𝘦? 𝘐𝘴 𝘵𝘩𝘵 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘺'𝘳𝘦 𝘤𝘢𝘭𝘭𝘦𝘥? 𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘴𝘯𝘢𝘬𝘦 𝘭𝘢𝘥𝘪𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘤𝘢𝘳𝘺 𝘯𝘰𝘸 𝘐'𝘮 𝘩𝘪𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘐 𝘮𝘦𝘵 𝘢 𝘥𝘦𝘮𝘪𝘨𝘰𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘯𝘢𝘮𝘦'𝘴 𝘙𝘢𝘷𝘦𝘯 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘐 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘨𝘰 𝘵𝘰 𝘓𝘰𝘯𝘨 𝘐𝘴𝘭𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥 𝘢 𝘊𝘢𝘮𝘱 𝘤𝘢𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘊𝘢𝘮𝘱 𝘏𝘢𝘭𝘧-𝘣𝘭𝘰𝘰𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵𝘴 𝘮𝘺 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘴𝘵𝘰𝘱.
𝘓𝘰𝘷𝘦, 𝘈𝘷𝘢𝘯𝘪

Fearless¹ Percy JacksonWhere stories live. Discover now