1 year later..
~: Inca un cocktail si o bere, notat. Altceva?
Vladis: Atat, multumesc. Fulga mai vrei ceva? intreaba uitandu-se spre ea, aceasta confirmand ca este suficient.
La un an distanta de Razboiul Los Santosului despre care inca se vorbeste prin colturi de strazi, stiri si reviste internationale, intregul oras a suferit schimbari drastice pozitive. Sa derulam sirul intamplarilor putin in trecut si sa va povestesc ce se intampla in viata surorilor Munteanu actual.
Timp de 2 saptamani, Fulga si Alexia au fost inconstiente in spitalul fantoma din oras. Ranile li se vindcau lent, iar starea acestora de sanatate se imbunatatea si mai lent. Insa, exista si partea plina a paharului. Din pricina fetelor, intregul grup a trebuit sa se cunoasca, imprieteneasca, coopereze in asa fel incat totul sa fie bine. Posibil sa va intrebati despre cine este vorba sau ce se intampla.
Habar nu aveau Alexandra, Alexia, Vladis, Claudiu, Magi, Cata, Fulga si Adrian in cele doua saptamani ca vor crea o legatura atat de puternica incat vor fi impreuna pe vecie..sau cel putin pana ce moartea ii va despartii.
Primele luni dupa incheierea razboiului au fost cele mai grele pentru grupul format deoarece totul era distrus: fabrici, cladiri, familii, relatii, afaceri, inimi, suflete.
Alexia a trebuit sa se recupereze dupa operatie, a aflat ce s-a intamplat de fapt cu Magi si fratele sau geaman, a plans nopti bune cand nimeni nu o vedea pentru moartea lui Jeleu dar si petru copilul nenascut pe care l-ar fi putut avea.
Vladis a pierdut nopti peste nopti de somn pentru a repara daunele facute in intregul oras, schimband intreaga aparenta a orasului dar si intreaga functionare a sistemului Los Santos Police Departament- Mafii.
Magi a incercat sa faca bani si sa ii fie alaturi Alexiei, inima lui refuzand sa creada ca fratele sau ar fi capabil de toate lucrurile pe care i le-a facut fetei de care era indragostit.
Claudiu a fost lafel de implicat in situatia orasului ca si Vladis insa pe partea politiei, dar in acelasi timp i-a fost alaturi Alexandrei.
Alexandra a reinceput vechile obiceiuri de a vinde droguri pentru bani, fiind alaturi de sora ei si Claudiu.
Fulga, dupa recuperarea fizica, a decis sa se mute definitiv in Los Santos pentru a fi mai aproape de Vladis si pentru a-l ajuta. Intre ei era o chimie de nedescris, insa niciunul nu facea primul pas.
Cata, de asemenea s-a integrat in Sindicatul Los Santosului pe pretextul ca "este nevoie de cat mai multi pentru a reabilita orasul" insa Adrian stia ca de fapt a luat aceasta decizie ca sa fie aproape de Alexandra.
Stand impreuna 2 saptamani si-au impartasit cu totii povestile de viata, supararile, socurile, lucrurile secrete, au lucrat impreuna pentru a pastra camera dezinfectata pentru raniti si pentru aprovizionare. Singurii care nu se intelegeau atat de bine era Claudiu cu Catalin. Magi a discutat cu Alexandra tot ce i s-a mai intamplat Alexiei cat timp el a lipsit si si-a recuperat prietenul cel mai bun, pe Claudiu.
Iar peste cateva luni, au reusit cu bani stransi din droguri, spaga politiei si afacerile Sindicatului sa achizitioneze o vila pe plaja imensa si luxoasa unde aveau loc pentru inca 8 persoane. Vila avea aproximativ 12 dormitoare, fiecare cu baie proprie, living si toate dotarile necesare de ultima tehnologie. Bineinteles, avea si pasaje subterane secrete pentru depunerea drogurilor si a armelor. De-a lungul timpului, fiecare dintre cei 8 s-au recuperat atat fizic cat si psihic, ajungand in prezent sa traiasca o viata ca in filme, unde totul merge bine si sunt fericiti.Cata: In loc sa-ti iei cocktail ca Fulga, iti iei bere ca la carciuma, ii spune lui Vladis printre dinti deoarece manca si avea gura plina.
Ceilalti au inceput sa rada, iar Fulga si-a lasat capul pe umarul lui Vlad, razand impreuna cu restul.
Fulga: Si pana la urma, tot mie imi bea cocktailul.
Alexandra isi turna ketchup peste cartofi ascultand conversatia, iar Magi ii facea poze Alexiei.
Alexia: Sterge-o Magii... ti am zis de atatea ori sa nu mi faci poze cand nu sunt atenta ca ies prost.
Alexandra: Iesi cum esti..
De cand Magi s-a reintors in viata Alexiei parea alt om. Nimeni nu il mai considera acel lider de mafie dur care cauta razbunare si care in loc de inima, are o piatra rece si umeda. Era foarte grijuliu cu Alexia si isi petrecea fiecare moment cu ea. Pana si Alexandra incepea sa il accepte pe Magi in viata Alexiei.
Cata ii face semn Alexandrei sa se uite in spatele ei si cand se intoarce, ii fura cartofi din farfurie indesandu-i in gura. Alexandra se intoarce la loc si cand vede ca ii lipseste o mana de cartofi se intinde si ii fura un crispy din farfurie pentru a fi chit.
Claudiu este intotdeauna sictirit cand cei doi vorbesc sau glumesc, fiind si o fire foarte geloasa. De fiecare data cand cei doi vorbeau unul cu altul, Claudiu avea in cap numai imaginile din seara in care credea ca o sa-l omoare. Insa avea incredere in Alexandra si stia ca indiferent de ce sentimente are Cata pentru ea, aceasta avea ochi numai pentru el. Saptamana urmatoare, aveau sa faca 3 ani de relatie impreuna iar Claudiu nu stia ce sa faca pentru a sarbatori.
CITEȘTI
O viata pacatoasa.. VOL II
Roman d'amourContinuarea povestii a doua tinere cu un trecut sumbru dar un prezent infloritor. Aflati in acesti volum pe ce cale le vor duce râul. 2024 edition