6

130 12 33
                                    

Cenk, ayakkabılarını giyerek hızlıca evden çıkmıştı ve Quaresma'nın evine doğru gidiyordu. Geldiğinde defalarca zile basmıştı. En sonunda açılmıştı. Quaresma'nın gözleri kıpkırmızı idi. Cenk hemen içeri geçip Quaresma'ya sarıldı. Salona geçtiler.

Cenk koltuğa oturduğunda Quaresma'da onun yanına oturmuştu. Quaresma, kafasını Cenk'in boynuna gömüp ağlamaya başladı. Cenk, Quaresma'ya sarılıp sırtını okşuyordu.

"Abi ağlama ya içim gidiyor..."

Cenk'in de ağlayası gelmişti. Quaresma kafasını kaldırmadan konuştu.

"Para için bırakıp gidiyor Cenk, beni. Biliyorsun Talisca çapkın birisi ve yakışıklı, orada ne yapıp ne edeceği belli olmaz. Ya beni aldatırsa? Nereden bileceğim..."

"Abi sende haklısın şimdi ne diyeceğimi bilemiyorum... İyice paranın köpeği olmuş Talisca..."

"Ya her şey para mı ya, her şey para mı? Ulan burada senin sevgilin var lan! Paşa paşa gelip bakacaksın sevgiline. Hasta olduğunda çorbasını kaynatacaksın, mutlu olduğunda beraber güleceksin, ağladığında beraber ağlayacaksın ulan aşk budur lan! Öpeceksin, koklayacaksın... Sikerim parasını ulan! İstesin ben sanayi kenarlarında öleyim ben ona istediği parayı getirdim ya, Cenk beni biliyorsun getirirdim ya..."

"Getirirdin abim getirirdin... O piçin aptallığı."

"Cenk ben çok çaresizim..."

"Abi ne yapabilirim ki?"

Zil çalmıştı. Cenk gidip kapıya baktığında Talisca gelmişti.

"Sevgilimi göreceğim iznin ile?"

Cenk göz devirip Talisca'nın geçmesi için kenara çekildi. Sonra onu kolunda tutup kendine çekti. Sessizce konuştu.

"Ulan bir daha benim abimin gözünden senin yüzünden bir damla yaş dahi aksa seni yerden yere vururum, kafanı duvarlara sürte sürte kıvılcım çıkartırım, o kazandığını paraları götüne sokarım anladın mı!? Şimdilik gidiyorum abime söylersin, eğer abimin kılına zarar gelirse sikerim belanı!"

Cenk kapıyı çarpıp çıkmıştı. Talisca salona doğru ilerledi. Salonda boş boş oturan sevgilisinin yanına oturdu.

İkisi yanyana otururken birbirlerine bakmak yerine sadece duvardaki Beşiktaş logosuna bakıyorlardı. Tek ortak noktaları Beşiktaş ve birbirlerine olan sevgileri idi.

"Ben uzak ilişki insanı değilim Talisca."

Gözünü çekmeden konuştu Quaresma.

"Bunu biliyorum Quaresma. O yüzden senin ile son kez görüşmeye geldim."

Talisca kafasını Quaresma'ya çevirdi ve onunda kafasını elelri arasına alıp dudaklarını birleştirdi. Quaresma hiç bekletmeden karşılık vermişti. Talisca, Quaresma'yı kucağına çekmişti. Bir süre sonra Quaresma ayrıldı ve alınlarını birleştirdi.

"Sensiz ne yapacağım?"

"Görüntülü konuşuruz illa ki gruptan, tekrar girersen. Hem ben illa ki gelirim İstanbul'a."

"Ayrı olacağız o zaman?"

Talisca iç çekip tekrar Quaresma'nın dudaklarına kapandı. Sonra onu kalçalarının altından tutarak ayağa kalktı ve odaya çıktılar.  Üstündeki tişörtü ve eşofmanı çıkartıp attı Quaresma'nın, Talisca. Quaresma'da, Talisca'ya aynı işlemi uyguladı. Boxerları ile kalmışlardı.

...
Tam ortasinda kesmem saka mii

besiktas seninle olmeye geldikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin