Ben Savaşcıyım

29 2 1
                                    

En sonunda kendimi evde buldum. Allahtan pencereden yağmur sesleri geliyormuş. İstanbul özlemişim. Yarında Parise gidebilirim. Telefonuma bakmaya karar verdim.

Instagramda gezerken tanımadığım bir kaç kişi beni takip ediyormuş. 1- savaş bir dakika savaşın profili arabadaki çocuğa benziyormu yoksa banami öyle geliyor. Resme dikkatlice baktığımda bunun o at arabasindaki çocuk olduğunu anladım.

Aman koy göte gitsin ne olacak demek isterdim. Ama çocuk çok taştı. Ama beni nerden bulcak derken zil çaldı. Tam kapıyı açacaktimki -üzerime üzerime geliyor. Yapmasam içimde kalacaktı.- yere düştüm. Evet malım susun. Neyse toparlandiktan sonra kapıyı açtım.

Yerde bir zarf vardı. Üstünde savaş yazıyordu. -kimle savaşayım tamam sustum. - zarfı açtım içinde telefon numarasi vardı. Bu numarayı hemen ara yazıyordu üstünde.

Ben tam bir malım düşmesem çocuğu görebilirdim. Neyse acaba numarayı arasammı aramasammı. Ve ve ve aramicam. Aman koy göte gitsin bana ne yapabilirki.
~~~~~~~~~~~~~
Hangi ara uyudum bilmiyorumki. Sabah olmuş zaten pekte uyuyamamistim. Gece hep mesaj geldi.

Ama telefon uzakta olduğu için almaya usendim. Neyse şimdi bakarım mesajlara . Oha hep savaştan -ne kaydetmis olabilirim.- bu çocuk tam bir mal yada ben malım guvenemiyomda.

Mesajlar;

Savaş ;
Benkimim biliyormusun
Cevap ver
Benden kork
Sana zarar vericem

Oha şaka bir yana kim lan bu. Mal olduğum için şöyle yazdım ;

Kimseden korkmam
Çünkü ben
Savaşcıyım.

Güzel yazdım kendimi alkışlıyorum.
Ve anında cevap geldi.

Yazariniz sizi çok seviyor. Lütfen bol vote ☺. Umarım bu bölümü begenmisinizdir. Beğenmeyen bana mesaj atıp neden beğenmediğini söylerse mutlu olurum. Teşekürler ☺☺☺☺.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SavaşcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin