Medyaya takılmayın en sevdiğim şarkılardan ĞSDLMAGMSNCXXNX. Her neyse yeni hikayemle her kese merhabaağ. Bu arada bu hikayede bazı karakterlerin statüslerini değişmeyi düşünüyorum. İyi okumalarrr.
Ellina Amber Rosier olmak azıcık (çok) zor ola bilir. Çünkü Yarı şeytan'ım ve her seferinde insan öldürmem gerektiğinde Kanlı Göle gitmeliyim. Oradan çıkınca hiç kimsenin duymadığı bir yerde tanrıçalar bunun acısını çıkıyor. Bilirsiniz oşte düşmanız.
Bu gün ise hayatımın en iğrenç haberini aldım. Bizzat annem gelip bana bilmem ne için Hogwarts'a gidip oradaki insanları gözetlemem gerektiğini söyledi. Sanırım bir kaç çocuğun ailesi kötü işler çeviriyor. Sadece onlarla arkadaş olmam gerekiyormuş. Gerisi onların işi. Umarım...
Hogwarts için fazla büyüğüm, bilirsiniz yarı şeytanlar ya da şeytanlar uzun yaşar, bazıları ölümsüzdür. Aslında yaşım uyuyor, 14 yaşındayım. 3-cü sınıfa gitmem gerek. Çok ısrar ettim annemi 4-cü yıl başlayınca giderim diye, ama kabul etmedi.
Alışveriş tamamdı, sadece gidip eşyalarımı toplamalıydım. İyi ki, hiç bir öldürme haberi gelmedi. Şu masum insanları şeytana inanmıyor diye öldürüyorlar, salaklar vallahi. Allaha inanıyorlarsa size ne ya.? Kafam basmıyor.
Ertesi gün kalktıktan sonra 11-de Kings Kross'ta olmam gerektiğini hatırladım. Saat ise daha 9-du. Üzerime dikkat çekmeyecek şeyler giyinip kahvaltı için mutfağa indim. Yani, bence dikkat çekmem.

Uzatmadan söylüyorum, kahvaltı bitti, Kings Kross'a ışınlandık. Annem bana ailesi kötü işler çeviren çocukları gösterdi ve onlarla aynı kompartmanda oturmamı söyledi. Hep olduğu gibi kabul ettim. Ve bana yarı şeytan olduğumu onlara bile söylemememi istedi.
Sonunda trene bindim ve o çocukları takip ettim. Sonunda bir vagona bindiler. 5 dakika bekledim. Çünkü 5 dakikada binmek için vagon arıyordum bulamadım diyecektim.
Zamanı geldi ve kompartmana bindim.
Ellina-"özür dilerim, oturmaya kompartman bulamadım, hepsi doluydu. Lütfen burada oturmama izin verir misiniz?"
Son derece inandırıcı oynamaya çalıştım. 4 erkek 1 kızdılar. Erkeklerden biri siyahtı, diğeri sarışındı, bir diğeri şişman, kalan biri ise uzun kahverengi saçlara sahipti. Kız konuşmaya başladı.
Pansy-"tabi, gel otur. Bu arada ben Pansy Parkinson. Çocuklar kendinizi tanıtsanıza."
Draco-"ben Draco Malfoy, memnun oldum."
Goyle-"ben Gregory Goyle."
Crabbe-"Vincent Crabbe."
Blaise-"Blaise Zabini."
Ellina-"ben de Ellina Amber Rosier. Memnun oldum ben de."Biz az sohbet ettik ve arkadaş oldum. Draco bir soru sordu.
Draco-"neden şimdiye kadar buraya gelmedin?"
Ellina-"annem izin vermedi. Başıma bir şey gelir diye korktu."
Draco-"çok saçma. Her şey Gryffindorluların başına gelir. Sonuçta Potter orada ve kötü taraf sadece Potter'a zarar verir."
Ellina-"senin düşüncen daha saçma. Çünkü Gryffindora da seçile bilirdim tamam mı?"
Draco-"Eğer Gryffindor'a seçileceğini düşünüyorsan kompartmandan çıka bilirsin."
Ellina-"ailem Slytherin'e seçildi zamanında. Bunun için o lanet binaya seçilmeyeceğim tamam mı? Çok kabasın bu arada."Dedim ve önüne döndüm. Şimdi fark ediyorum, 4 erkeğin 4-ü de benim bacaklarıma bakıyorlardı. Çok mu açıktı? Ama dur, ben şimdi onlara cevap veririm.
Ellina-"siz benim bacaklarıma mı bakıyorsunuz, yoksa benim mi gözlüğe ihtiyacım var? Daha dün gözlerimin sapasağlam olduğunu söyledi de doktor."
Goyle-"ne alakası var sen de o kadar kısa giyinme."
Pansy-"ne giyindiği sana mı kaldı Goyle?"
Draco-"bir an gözüm kaydı ben özür dilerim."
Ellina-"bir daha olmasın. Geriye siz kaldınız. Napayım sizi? Neden bacaklarıma bakıyorsunuz?"
Blaise-"nereye bakacağımı sana mı sorucam? Git işine hadi."
Ellina-"gerekirse evet, bana soracaksın tamam mı? Siz elin kızını taciz ediyorsunuz ve kendinizi savunuyor musunuz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman | Draco Malfoy ile hayal et
FanfictionYarı şeytan Ellina Amber Rosier Draco Malfoy'a hakkındakileri söylemediği için Draco Malfoy onunla düşman olur. Ona yaptıkları sonucu Ellina öle bilir. Her an...