-2- Ateş Kadehi

11 2 16
                                    

Ertesi gün kalktıktan sonra banyoya girip yüzümü yıkadım. Daha sonra saçımı topladım ve üzerimi değiştirip çantamı da alıp Büyük Salona indim. Umarım anneme yazdığım mektubun cevabı bu gün gelir..

İksir dersiydi ilk ders. Amortentia ikrini öğreniyorduk. Her kes sırayla koklayacaktı. Sıra bana gelince istemsizce koklamak için yaklaştım. Kokuyu içime çektim.

Snape-"evet, bayan Rosier?"
Ellina-"traş losyonu, taze yeşil elma ve erkek parfümü efendim."

Salak gibi neden o kokuların hepsini söyledim ki? Draco şimdi onu çok sevdiğimi düşünecek. Zaten öyle de..

Sıra ona geldi.

Draco-"çilek, şeftalili şampuan ve çikolata kokusu alıyorum efendim."

Ne kadar güzel kokularmış.. Bi' dakika. Bunlar benim kokularım! Daha dün saçımı şeftalili şampuan ile yıkadım, en sevdiğim meyve çilek ve her gün çikolata yerim. Bir saniye. Yoksa.. Yoksa... O da benden mi hoşlanıyor? Peki o zaman neden bana düşman? Umarım bu kokulara sadece ben sahip değilimdir..

Dersler bitti, yemek yemeye gittik. Dumbledore konuşma yapmaya kalmıştı. Normalde böyle yapmaz ama..

AD-"Her kes burada olduğuna göre bir duyuru yapmak istiyorum. Bu sene şato sadece sizlere yuva olmayacak. Bazı çok önemli konuklarımıza da yuva olucak. Efsanevi bir olaya ev sahipliği yapmak için Hogwarts seçildi. Üç Büyücü Turnuvası! Bu turnuva yarışmalar için 3 sihirbazlık okulunu bir araya getiriyor. 3 yarışma olacak. Her okuldan 1 kişi seçilecek. Şunu bilin. Seçilecekseniz sadece yarışacaksınız. Geri dönüş yolu yok. Bunu sakın unutmayın: bu turnuva korkaklara göre değildir. Şimdilik bu kadar. Karşınızda Beauxbatons okulunun güzel öğrenci ve müdürü Madam Maxime."

Mavi giyinmiş kızlar ve Aşırı Uzun Madam Maxime Büyük Salon kapısından içeri girdi. Sihirle etrafa mavi kelebekler saçtılar ve dans etmeye başladılar. Madam Maxime Dumbledore ile el ele (yazar notu: :D) öğretmenler masasına gittiler. Dumbledore yeniden kürsüye çıkıp;

AD-"şimdi de kuzeyden gelen dostlarımız. Karşınızda Durmstrang öğrencileri ve onların müdürü İgor Karkarrof!"

Kapıdan içeriye bir sürü erkek ellerinde uzun bir şeyle içeri girdiler. Sonra takla atmaya başladılar ve arkalarından İgor Karkaroff ve Viktor Krum vardı. Onlar içeriye girdikleri zaman aralarından bir öğrenci çubuğundan ateş çıkardı. Sonra Karkaroff ve Dumbledore sarıldı. Dumbledore yeniden kürsüsüne çıktı. Bu da bir gün kürsüden inmiyor arkadaş!

Dumbledore-"karşınızda yarışmada yarışıp yarışmayacağınızı gösteren kadeh. ATEŞ KADEHİ. Yarışmada 17 yaşında küçükler yarışamaz. Yarışmada yarışmak için bir kağıda isminizi ve okulunuzun isminizi yazıp kadehe atacaksınız. Geriye kadehin sizi şeçip seçmemesi kalıyor. Küçükler geçmesin diye yaş çizgisi çizeceğim. Kadehe isminizi atmanız için 24 saatiniz var. Yarın burada 3 şampiyon seçilecek. Üç Büyücü Turnuvası şu zamandan itibaren resmi olarak başlamıştır. Ziyafet Başlasın!"

Pansy'e döndüm.

Ellina-"keşke ben de yarışsaydım ya. Hogwarts'tan kim yarışacaksa onun yerinde olmak isterdim."
Pansy-"ölümüne yarışacaklar ben olsam istemezdim."
Ellina-"olsun ya, heyecan olur en azından."
Pansy-"hıhı, kesin kesin."

Gece odamıza geldik. Ayy, yarın yarışmada yarışacaklar seçiliyordu!

Sabah çok geç uyanmıştım. Hatta 1-ci ders başlamıştı. Akşam Pansy beni uyandırmadı diye onun ağzına sıçmazsam şerefsizim.

Birden odaya kağıt parçası girdi. Açtım annemden mektupdu.

"Bunu nasıl becerdin? Şeytanım nasıl da yalan söylüyor! Neden onlarla düşman kesildin? Senden istemiyorum talep ediyorum, onlarla barışmazsan seni Muggle dünyasına yollarım tamam mı?

Düşman | Draco Malfoy ile hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin