Ik zit aan de eettafel te ontbijten Milo zit naast mij als we ons eten op hebben gaan we naar school ik heb nu wel mijn eigen fiets dus ik fiets gewoon zelf ik doe mijn fiets opslot en loop naar mijn kluisje rara wie daar staat matthy "hey schoonheid"z zegt hij met een grijns "laat me met rust matthy" zeg ik hij blijft staan ik doe me jas in mijn kluisje en loop naar het Nederlands lokaal daar zit ik naast matthy.. ik ga zitten en hoop zo dat matthy niet komt alleen na 2 minuten komt hij toch binnen hij gaat naast mij zitten en probeert de hele tijd mijn aandacht te zoeken hij legt zijn hand weer op mijn been en ik wil schreeuwen alleen dan weet ik dat ik er uit wordt gestuurd en daar heb ik geen zin in want dan wordt mijn boos
TIME SKIP
Milo en ik zijn net thuis gekomen ik doe mijn schoenen uit en zet ze neer daarna loop ik naar Milo zijn kamer ik ga op het bed liggen en ga even TikTok kijken Milo komt ook de kamer in en hij komt naast me zitten. We hebben trouwens het luchtbed opgeruimd een paar dagen geleden anders hadden we minder ruimte. ik lig op milo en zo zijn we samen tiktok aan het kijken. Na een aantal minuten gaat de deur open. "En wat heeft dit te betekenen?" Vraagt mijn vader boos. "Tiktok kijken" zeg ik en ik scrol verder. "Sanne ennu eerlijk. Wat is dit?" Vraagt hij boos. "Jemig jij ben echt nooit tevreden he? Eerst mochten milo en ik elkaar niet en toen wou jij dat we elkaar ardig vonden. En nu mogen we elkaar en doen we alles samen. En dan ben je nog niet tevreden" zeg ik "Sanne de Bruin het boeit me heel veel alleen ik ben gewoon benieuwd naar wat dit te betekenen heeft en wat er is gebeurt toen liz en ik niet thuis waren!" zegt hij boos "Niet veel" zeg ik "En nu graag in meer woorden uitleggen wat er is gebeurd!" zegt hij heel boos Ik zucht. "Niiet. veel. en. wat. maakt. dat. uit." zeg ik en ik sta op. Ik pak wat spullen en ik loop de kamer uit. ik doe mijn jas en schoenen aan en ik pak mijn fiets. ik fiets naar emma toe. ik bel aan en wacht to iemand de deur open doet "oh hey sanne emma is op haar kamer" zegt haar vader wanneer die mij binnen laat "Dankjewel" zeg ik terwijl ik mijn schoenen uit doe en de trap op loop. ik lop naar emmaś kamer en doe de deur open en ik zie........
POV MILO
Sanne is net weggegaan. Wat een gezeik ook elke keer met har vader. Ik zucht en haar vader kijkt me vragend aan. "Heb jij nog iets te vertellen" Zegt hij boos. "Nee hoor" Zeg ik en ik pak ook mijn spullen. Ik loop naar beneden en ik doe mijn jassen en schoenen aan. Sanne is waarschijnlijk naar Emma toe. Ik ga denk ik maar na Raoul. Mijn beste maatje en een soort vader voor me. Hij heeft die rol echt op zich genomen sinds dat ik mijn vader niet meer kan zien. Ik loop de deur uit en ik pak mijn fiets. Ik fiets naar Raoul's huis toe. Daar aangekomen stap ik van mijn fiets af en bel ik aan. "O hey Milo" Zegt de moeder van Raoul. "Hoi mevrouw" Zeg ik met een glimlach. "Raoul is boven" Zegt ze en ze laat me naar binnen. Ik knik en ik doe mijn jas en schoenen uit. Ik loop naar boven.
Als ik boven ben doe ik de deur open en zie ik Raoul en Lieke de vriendin van Raoul op bed liggen. "Hey maatje" Zegt hij. "Hey Milo" Zegt Lieke. "Hey" Zeg ik. "Waarom ben je hier?" Vraagt raoul. "Gezeik thuis. De vader van Sanne bemoeit zich echt overal mee. En we hebben gevoelens voor elkaar en die vader gaat lastig doen. Sanne is ook weggelopen. Zij is naar Emma gegaan volgensmij" Zeg ik allemaal in 1 keer. "Het komt wel goed miel. Zou ik ff drinken halen voor ons?" Vraagt lieke. We knikken en ze loopt naar beneden.
"Sorry als ik stoor. Ik kan ook gewoon naar iemand anders gaan hoor" Zeg ik tegen Raoul. "Milo je stoort nooit. Onthoud dat" Zegt hij. Ik glimlach klein. "Het komt wel goed echt waar. Zullen we fifa spelen?" Vraagt hij. Ik knik en we spelen een paar potjes fifa.
POV SANNE
ik zit naast Emma en Koen op het bed Ik besluit maar om naar huis te gaan. "Ik ga naar huis" Zeg ik en ik sta op. "Oke tot morgen San" Zegt Koen. Emma staat op en we lopen naar beneden. Ik doe mijn jas en schoenen aan. Ik geef Emma een knuffel. "App me als je thuis bent" Zegt ze. "Doe ik" Zeg ik. Ik pak mijn tas en ik loop naar mijn fiets. Als ik thuis ben zie ik mijn vader heel boos kijken. En milo staat en naast met een vragend gezicht. "Sanne de Bruin en Milo Ter Reegen, waarom ligt er een condoom in de prullenbak?" Vraagt hij boos. Milo en ik kijken elkaar met een geschrokken gezicht. "Waarom ben jij in mijn kamer gaan rond neuzen? De enige 2 mensen die dat mogen zijn mijn moeder en Sanne." Zegt Milo boos en hij loopt naar zijn kamer. "Sanne?" Vraagt mijn vader boos. "PAP LAAT ME MET RUST" Zeg ik en ik loop zo snel mogelijk naar zijn kamer. Eerst dat kut gezeik met matthy en nu ook nog dit. Ik loop Milo's kamer in en zie dat hij met iemand of meerdere mensen aan het bellen is "Ik snap dat het kut is Milo maar ik weet ook niet wat wij kunnen doen" hoor ik volgens mij de stem van robbie zeggen ik ga naast Milo zitten en leg mijn hoofd op zijn schouder je kan volgensmij makkelijk zien dat ik tranen in mijn ogen heb maar dat boeit niet "oh hey Sanne" hoor ik Koen robbie en raoul in koor zeggen matthy zegt niks waarschijnlijk is hij gewoon weer jaloers "jongens ik ga even ophangen oké?" Zegt Milo dan "ja is goed tot morgen maatje" hoor ik raoul zeggen raoul is echt een beetje de vader van de groep echt lief is hij. Wanneer Milo ophangt neemt die mij gelijk in zijn armen ik leg mijn hoofd in zijn nek en begin zachtjes te huilen. Milo gaat op het bed liggen zodat ik wat fijner kan zitten/ liggen en dat doe ik dan ook Milo wrijft met zijn hand over mijn rug heen. Het maakt me wat rustiger. "Het komt goed San. Dit en dat van matthy oke" Zegt hij. Ik knik in zijn schouder. Na eventjes zo gelegen te hebben val ik in slaap. Het boeit me niks meer van wat mijn vader hiervan gaat vinden. Zolang ik gelukkig ben is het goed.
JE LEEST
stiefbroertje // ft bankzitters
Humorjouw moeder is overleden in een auto ongeluk 3 jaar geleden je hele leven sloeg op zijn kop door je beste vriendin emma stond je leven weer recht maar wat nou als je vader een nieuwe vriendin krijgt en je moet verhuizen omdat jullie samen gaan wonen...