Emma en ik lopen samen door de gangen naar het lokaal waar we moeten zijn. Als we eindelijk bij het wiskunde lokaal zijn lopen we naar binnen. Ik ga alleen aan het tafeltje rechts achterin zitten, bij wiskunde hebben we vaste plekken. Alleen onze klas is met oneven kinderen en we zitten per 2 aan een tafel dus 1 iemand zit alleen. En dat ben ik dus. De les begint, Alleen ik let niet want ik verzink al snel in mijn gedachten.
dit stukje is een flashback van 3 jaar geleden bij 5 🤍 is de flashback gestopt
"MAM LET OP DAAR KOMT EEN AUTO AAN" Schreeuw ik maar het is te laat, de auto knalt met een harde snelheid voor op onze auto. Er gaat een harde piep door mijn oren en voor even zie ik zwart. Mijn hoofd bonkt maar toch gaat mijn aandacht naar mijn moeder. Ze licht daar bewusteloos ik bedenk me geen moment en stap uit. Ik roep tegen een voorbij ganger dat ze 112 moet bellen. Als ik de sirenes hoor kan ik niks anders doen dan huilen, ik wacht tot de abulance er is "mevrouw u moet ook mee naar het ziekenhuis voor een controlle" wordt er tegen mij gezegd. Ik zit in de wachtkamer mijn controlles gingen prima ik ben ongewond. Ik sta te wachten op de uitslag van mijn moeder. De dokter komt binnen ze kijkt niet blij het maakt mij bang. "mevrouw de bruin ik heb slecht nieuws uw moeder is overleden" zegt de dokter, ik zak door mijn knieën en begin heel hard te huilen.
🤍🤍🤍🤍🤍
ik voel iemand mij in mijn zij porren, ik kijk opzij wtf doet milo hier?! WACHT NEEEEE HIJ ZITT BIJ MIJ IN KLASSSS. "Sanne ga er maar uit! De les is al 20 minuten gelden begonnen en je hebt nog geen enkele minuut opgelet. Ga je maar melden bij de conciërge!" Zegt onze docent boos. Ik zucht en loop naar de conciërge om me te melden. Als ik dat gedaan heb ga ik in de kantine zitten. Uit mijn tas pak ik mijn telefoon en ga ik tiktok kijken. Ik voel dat er iemand naast mij komt zitten diegene is er denk ik ook uit gestuurd want alle lessen duren nog 15 minuten. Wanneer ik kijk wie het is is het milo. "Gast ik vroeg of je me met rust kon laten" zeg ik geirriteerd precies op dat moment krijg ik een appje van mijn vader
papa<3
papa<3: hey schatje hoe gaat school?
jij: goed ben er wel uitgestuurd sorry
papa<3: daar praten we later wel over maar milo gaat mee naar je hockey training en daarna ga je met hem mee naar huis
jij: WACHT WAT WAAROM NEE DACHT HET NIET
papa<3: jawel dat moet sanne en ik weet dat je het niet wil maar we gaan daar eten en slapen ik heb je spullen al bij hun gezet die je nodig gaat hebben
jij: ugh prima
"Jij wist dit al he?" vraag ik met een lichtte irritatie in mijn stem aan milo. Milo kijkt me aan met een grijns maar hij zegt niets. "Ja dus" Zeg ik terwijl ik opsta en mijn ogen rol
TIME SKIP
ik pak mijn jas uit mijn kluisje en loop de trap af richting de receptie. Rara wat doe ik? Ik flikker bijna van de trap. Als ik bij de receptie kom wacht ik op mijn tas, Milo zou bij de fietsen stalling op mij wachten dus daar loop ik heen. "Milo kom we moeten gaan" zeg ik geiirriteerd als ik milo daar zie tongen met een meisje. Milo kijkt me betrapt aan maar dat meisje kijkt met ede ergste bitchface die je kan bedenken. "ben je jaloers ofzo" zegt die hc bitch "bhaahahah ik jaloers over mijn eigen STIEFBROER dacht het niet" zeg ik boos en trek milo aan zijn arm mee. "ehm sanne mijn moeder heeft me vandaag naar school gebracht dus ik heb geen fiets" zegt milo, ik kijk hem aan.
Ik zit op dit moment bij milo achterop met mijn schooltas in het mandje voorop. En mijn hockeytas op mijn rug. Als we bijna vallen pak ik uit reflex hem bij zn middel vast. Milo en ik stappen af en ik wijs aan waar milo kan gaan staan zodat ik me kan gaan omkleden.
Ik doe mijn haren in hoge staart, ik doe mijn hockeyrokje en een random oversized shirt aan ik pak snel mijn scheenbeschermers. Over mijn scheenbeschemers doe ik mijn hockeysokken en dan ben ik klaar. ik pak mijn hockeystickuit mijn tas en doe mijn bidje alvast in mijn Als ik dat gedaan heb loop ik naar veld 4.
814 woorden
hai hai brietjes
ik heb niks te doen in mijn leven dus dan ga ik maar schrijven want ja wat moet je anders
nou
kusjesssssss
JE LEEST
stiefbroertje // ft bankzitters
Humorjouw moeder is overleden in een auto ongeluk 3 jaar geleden je hele leven sloeg op zijn kop door je beste vriendin emma stond je leven weer recht maar wat nou als je vader een nieuwe vriendin krijgt en je moet verhuizen omdat jullie samen gaan wonen...