Karşımda duran katile bakıyordum , o çocukluğumun katiliydi.Bana borçulu olduğu yılları bu gün ondan almaya geldim . Arbanın buharlı camından bile onu görebiliyorum . Korkuyla bakıyordu bana . Hissetmiş olmalıydı ona olan kinimi , öfkemi ,nefretimi . Aynadan kedidime baktım . Öfkem gözlerimi karartmıştı . Eldivenlerimi çekiştirdim kendime çeki düzen verdim . Silahımı aldım , güvenliği açtım .
Arbadan yavaşça çıktım . Yavaş işleyen zaman beni daha çok tatmin ediyordu. Karşımda korkudan koltuğa sinmiş , bedeni küçülmüş , etrafa ürkekçe bakan biri olunca daha çok zevk alıyordum . Ben de çok küçüken böyle korkuyordum ama kimse beni umrsamamıştı . Ben mafianın elindeyken o kazandığı parasını yiyordu . Kim ya hangi vicdan bir çocuğu mafiaya satardı ? O benden çocukluğumu çaldı bunun bedelini ödemesi gerekli . Her şeyin bir bedeli olmalı . Onlar adeleti sağlayaamıyorsa ben kendi adeletimi kurarım . Onun infazı da bu gece gerçekleşecek.
Arabaya vardığımda kapıyı açtım . Silahı kafasına dayadım , burda onu kise duyamazdı bunu oda bildiği için sussacaktı . Sesini bile çıkarmadı , bu suçunu kabullendiği içindi . Korkudan göz yaşı döküyordu ama benim çocuken sessizice bir odaya saklanıp ağlamamın sebbe oydu . Şimdi benden merhamet bekleye hakkı yoktu . Sessizce tek başıma ağlardım hep çünkü o koca adamlar ağladığımı görürse bana zorla sattlerce silah eğitimi verirdi .Ben ağlarken tutğum nefesimde boğularak öldüm katilimse ince bir mermi sesiyle ölecekti . Yere eğdim oturmasını sağladım tam karşısına oturdum .
"Niye ?" Merak ettiğim tek şey buydu . Niye biri çocuk satardı ? Çocuktu bu ya candı . Bunun hükümünü vermek bu kadar mı kolaydı ? Bir beden parayla satılabiliyor muydu ? O insanın hayatı bu kadar mı önemsizdi?
Katil " tehtit ettiler mecbur kaldım . Lütfen bana zarar verme." Bunların hepsi bir yalandı . Neye mecburdu ? Ben söyliyim bir çocuğu satarak onun hayatını mahvetmeye. Merhamet benim hiç tanımadığım bir duygu çünkü bana kimse bu duyguyu göstermedi . Ben kimseden merhamet görmedim şimdi bilmediğim bir şeyi ona veremezdim .
Merhametsiz insanlar belki bizim yüzümüzden ortaya çıktı çünkü onlar hiç merhamet görmedikleri için merhamet duygusunu bilmiyorlar . Ben de onlardan biriydim . Merhameti bana kimse öğretmedi . Kahkayla güldüm .Bana garip garip bakıyordu ."13 yaşımdaydım . Koca koca adamlar geldi yetimhaneye . Hepimiz merak ettik korktuk da ama kimse bir şey söylemedi . Sonra biri koşarak yanımıza geldi . Müdüre anne Pars ve beni çağırıyormuş . Müdre anne bize zarar vermez diye düşündük çünkü o bize sadece şeker veriyordu . Odaya girdik . Bize yine şeker verdi . Şekeri ağzıma attım .Önce başım döndü sonra midem bulandı sesler gitti bir anda . Korkuyordum . Gözlerim kapandı . Uyandığımda karanlık bir odadaydım Pars da yoktu . Oda küf kokuyordu . Adamlar vardı bir camın arkasında . Elerinde sillahlar vardı . Başta anlamadım sonra adamlar küçük bir çocuk getirdi ekrana . Benden küçüktü . Sonra biri bana döndü . "Sözümü dinlmezsen sen ve arkadaşına da bunu yaparız" dedi . Çocuğa gözümün önünde atteş etti . Ben bunu izlediğimde 13 Yaşımdaydım . 3 ay boyunca 1 öğün yemek sonra saatlerce aynı görüntü çığlıklar . Kafayı yiyecektim o odada defalerca öldüm ben . Ondan sonra hiç bir gece doğru düzgün uyamadım . Uykumu bile aldınız benden .Sen bana acıdın mı ? 13 YAŞIMDAYDIM LAN BEN BUNALRI YAŞDIĞIMDA ." O ağlıyordu sadece dinlerken bense bunları 13 yaşımda yaşadım .Şimdi bana acımaktan bahsetmesin . Kimse o çocuğa acımadı çünkü .
Katil ""Üzgünüm ..."Geçmiyordu bazen üzülmekle . Ben de çok üzüldüm sırf o para kazansın diye ama ben yine onun umrunda değildim .
"Sonra bir gün ordan çıktım . İlk 1 Yıl boyunca silah ve dövüş üzerine egitim aldım . İlk aylar sürkeli dayak yedim . Birde ben her yapamadığımda Pars'a vurdular beni tek seven insana . Pars yapamadığında bana. 14 yaşımda mükemel bir dövüşçü ve tetikçi oldum. Tek sorun 14 yaşında olmamdı ama bunu kimse önemsemedi . Daha iyi şartlarda yaşmaya başladık . En azından içinde eşya olan karanlık bir odada kalıyordum artık . 1 yıl boyunca senin verdiğin şekerlerden verdiler 14 yaşındayken . O yıl yine dövüşte yanlış bir hareket yaptım . Yüzüme vurdular . Acıdan ilk defa bir damla göz yaşı döktüm . Büyük patron gördü . Çok kızdı bağıdı , çağırdı . Sonara Pars'ı bir sandelyeye bağlayıp sattlerce karşımda ona işkence yaptılar . Ağlayamadım orda hiç bir şey yapamadım . En sonunda Pars' ölecek duruma geldiğinde bıraktılar . 14 yaşındaydım bunu yaşarken kimse beni görmedi. Sonara hep ağladım her gece ama bu defa kimse duymadı amacım göz pınarlarımı kurutmaktı o zaman bir daha ağlayamazdım ve Pars'a bir daha bir şey yapamazlardı . Bir gece ağlarken gözümden kan geldikten sonra hep içime ağladım . Yine kimse bizi görmedi . " Karşımda ağlıyordu ama bunların hepsi gerçekti .
Katil " Özür dilerim ." Yaşadığım hiç bir şeyi geri alamazdı bu . Bir anlamı yoktu ben bu kadar şeyi yaşadıktan sonra .
"15 yaşımda bize verdikleri şekerleri bir piskolokla kestiler . Sonradan öğrendim o şeker değil uyuştrucuymuş . Onun yokluğunu çekerek krizler geçirdiğimde 15 yaşındaydım . Zamanla bizi yanlarında baskınlara götürdüler . Bir baskın sırasında silahımı kulanarak birini öldürmek zorunda kaldım . Katil olduğumda 15 yaşındaydım .Son cinayetim olmadı . Kan senin yüzünden elim bulaştı . Zamanla bunları yaşadıkça , tarih kendini yeniledikçe ben duygularımı kaybettim . Hizsizleştiim . Çocukluk çağlarımda katil oldum . Kana bulandı daha gelişmemiş ellerim . Sonra beni bir gün sana getirdiler . Rüyada olduğumu düşünsem de gerçek olduğunu biliyordum . Sen beni istememiştin sistemde hale yetimhanede gözüktüğüm için bir aile beni almak istediğinde sen beni geri getirmek zorunda kaldın . Ben hiç bir şeyden kurtulamadım . Sonra sen beni yeni bir aileye verdin . O aileden korktum ama bana hiç bir şey yapmadılar . Onlar sayesinde çok güzel zamanlar geçirdim ama mafia ile iletişimi kesemedim çünkü beni Parsla tehtit ettiler . O ölmesin diye yıllarca onlara katlandım . Pars her zaman benim yanımda oldu çünkü . Ben senin yüzünden yaşdım her şeyi . Sözle şimdi ben ne yapayım ? " Ona sorduğumda kendinden geçmiş bir şekilde ağlıyordu . Ben o para kazansın diye bu kadar şeyi yaşadım . Zamanla hissizleştim . Duyguları birer birer unuttum . Kimse bana hatırlatmadı . Ruhumu kaybettim . Ruhum olmadan sadece bedenimle yaşadım ama bir gün geri intikamım için döndüm . O küçük çocuğu onlar öldürdü ben de onun intikamı için geri döndüm . Onu görmeyen her kes bir bir benim ayaklarıma kapanacaktı . Katilime döndüm .
Katil " böyle olacağını bilmiyordum." Bilmiyorduk kimse bilmiyordu ben de bilmiyordum ama ben onun yüzünden bunların hepsini yaşadım .
"Ben de bilmiyordum . Mesela 13 yaşımda kaçıralacağımı. Saatlerce dayak yiyip dönüşmesi öğreneceğimi. Bir odada saatlerce kafayı yiyeceğimi . Sürekli testidir edileceğimi. 14 yaşımda uyuşturucu bağımlısı olacağımı . 15 yaşımda krizler geçireceğimi. 15 yaşımda katil olacağımı. Zamanla hissletimi kaybedeceğimi . Elimdeki kanlar gelsin diye elbise saatlerce yıkayacağımı . Bilmiyordum bunların hepsini . HEPSİ SENİN YÜZÜNDEN OLDU . DUYDUN MU BENİ SEN BENİ ÖLDÜRDÜN . BUNLARI YAŞAMAMIN TEK SEBEBİ SENSİN. ÇOCUKTUM LAN BEN ÇOCUKTUM . BUNLARI YAŞAMADIĞIMDA ÇOCUKTUM . KİMSE BENİ DUYMADI ÖNEMSEMEDİ DE . BENDEN BU CANAVARI SEN YARATIN AMA BU CANAVAR SENİ DE YOK EDECEK ."
Katil " cidden çok üzgünüm ama intikamınıı böyle alamazsın .Beni dava et . Beni öldürürsen sen hapis yatarsın ." Şu ana kadar çok insan öldürdüm ama hiç birini kimse bulmadı . Hepsi şüpheyle tozlu raflara kaldırıldı . Etrafta hiç bir iz bırakmazdım . Her yerim kaplıydı . Gözlerimin önünde bile ince bir tül vardı . Kahkaha attım .
"Şu ana kadar bir çok cinayet işledim . Kimse tek bir iz bulamadı . Hepsi şüpheli dava olarak kayboldu . Zaten senin gibi birinin peşinden çok koşmazlar . Sana ayrılan sürenin sonuna geldik şimdi şah damarında benden aldığın yılları alma sırası geldi . Cehenemde görüşürüz . " Farklı yerlere bu kadar kirliyken gidemezdik . Tetiği çektiğimde etrafta ince susturucudan çıkan bir ses yayıldı . Sonra acı bir çığlık ve son nefesi veriş . Boynuna saplana metal nefesini , yılarımı ve intikamımı aldı . Etrafa hızla kan yayıldı . Koku da aynı şekilde . O bunu uzun süre önce hak etti . Arkama bakmadan ordan uzaklaştım . Arkamda bir çocuğun ruhunu öldüren katilin cesetini bıraktım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZLIĞIMIN AŞKI
Action"Şu ana kadar bir çok cinayet işledim . Kimse tek bir iz bulamadı . Hepsi şüpheli dava olarak kayboldu . Zaten senin gibi birinin peşinden çok koşmazlar . Sana ayrılan sürenin sonuna geldik şimdi şah damarında benden aldığın yılları alma sırası geld...