Gül'e ninni söyleyerek uyuttum ve odamdan dışarı çıkıp salonun önünden geçerken Miran'ın dediği şeyle beynime kan sıçradı.
"Nasuh bey ben torununuz Reyyan'ı istemek için geldim buraya, ben en başında sizin çalışanınıza söyledim bunu."
Yaren deliye dönüp gitmeye çalışırken Annesi kolundan tuttu ve gitmesini engelledi. Ben kapıdan içeriye dalıp "Olmayacak öyle bir şey ben evlenmeyeceğim" dedim. Fakat beni dinleyen olmadı dedem yine bildiğini yaptı ve beni Miran Aslanbeyin karısı yaptı.
Annem ben odama ağlayarak geçtikten sonra yanıma geldi ve aynı Gül'ü ninni söyleyerek uyuttuğum gibi oda beni uyuttu. Sabah kalktığımda yalıda curcuna vardı, ve ben bu curcunadan da mirandan da her şeyden nefret ediyordum.
Kahvaltı için mutfağa indim bir şeyler atıştırıp hemen yalıdan çıktım ve her zaman gittiğim sadece benim bildiğim o yere gittim. Evet sadece benim bildiğim o yerde bir salıncak var benim hayallerim gibi sonsuz uçuruma doğru sallanan o salıncağa binince dünyam duruyor, tüm hayatım gözümün önünden film şeriti gibi geçiyor.
Salıncağa oturdum ve haykırdım. "Neden Allahım neden. Niye tüm bunlar benim başıma geliyor neydi benim günahım."
Salıncaktan indim Gece'nin yanına doğru gittim nallarını iyice düzeltip üstüne çıktım ve yalıya doğru yol aldım, o sırada Miran Aslanbey arabası ile tam karşımda belirdi.
"Napıyorsun sen neden yolumu kestin?" beni takmadığı yüzünden belliydi, beni dalga geçer gibi süzdü ama içimden bir ses bu adama gerçekten aşık olduğumu söylüyordu. Biliyorum çok saçma ama çok sexy bir duruşu vardı.
Miran arabasından inip yanıma doğru geldi kulağıma yanaştı ve kısık bir ses ile "Gözler yalan söylemez Reyyan." Dedi kulağımdaki o ses ürpermeme sebep oldu, bir o kadar rahatlatıcı olsada rahatlatıcı olduğu kadar da gerginlik veriyordu.
"Ne kastediyorsun sen?" tam bir aptaldım adam gelmiş düpedüz bana aşıksın gözlerin onu söylüyor diyordu ben hala anlamamış gibi bunu soruyordum.
Miran bu sefer yüzünü yüzüme yaklaştırdı ve dudağı dudaklarımla buluştu. Öpüşü aynı kendisi gibi sertti, hayatımda ilk defa öpüşüyordum ve benim çaba göstermeme gerek bile kalmıyordu. Miran benim kontrolümü de kendi eline alarak beni deli gibi öpmeye başladı ve durdu. Yine kulağıma yaklaşıp, "Bunu kastediyorum." Diye fısıldadı.
Beni kucağına alıp arabaya bindirdi ve gaza basıp ilerledi. "Gece" diye fısıldadım, korkma onu oradan almaları için çocuklara haber verdim bizim gideceğimiz yere getirecekler onu da dedi, içim huzurla dolarken Mirana gerçekten aşık olduğumu anladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Aşk
Novela JuvenilBu kurguyu hercai dizisinin ana karakterlerinin isimleriyle yazıyorum ama diziden tamamen farklı ilerleyecek.