3.Bölüm

325 25 3
                                    

Gözlerimi acıyla açtığımda üzerime atlayan Koray'ı gördüm. "Napıyorsun olum" dediğimde salakça güldü "kalk kız kuzenin geldi"dediğinde kalktı

Ve konuştu "hadi ben çıktım üzerini giyin gel" dediğinde gitti bende lavobaya girip yüzümü yıkayıp işlerimi hallettim. Dolabın önüne geçerek ne giysem karar verememiştim.Takii o kombine kadar hemen giyindim.

(Çanta gözlük yok)Herşey tamamdı artık bizim sülaleye güno deme vakti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Çanta gözlük yok)
Herşey tamamdı artık bizim sülaleye güno deme vakti.
Mutfağa ilerleyip bağırdım "günooooo gençler" dediğimde herkes kahkaha atmaya başladı.

Kahvaltıya başladık o sıra teyzeme bir soru yönelttim "teyze hep burandasınız demi" dediğimde sevecen bir şekilde konuştu "evet artık hep buradayız" o sora annemde heyecanla konuştu "teyzengille büyük bir ev tutacağız hep beraber yaşayacağız" ne bir dakika best kuzenimle aynı ev Allah

"Çok iyi oldu bu" diyerek Koray'a döndüm oda hemen yanıtladı "evett kız" Koray da benim gibi doktordu ah canım kuzim ama ben daha zekiyim

İç ses:ah ah

Noldu kız neye dertlendin öyle ahlar vahlar tövbe herneyse senle uğraşamam zaten.Yemeğe döndüm.

🫶🏻
Şimdi Koray ile masa topluyordum.Annemgil işleri bize yıkmıştı.Koray konuştu "ah ah ne vardı şuan işte olsaydım" bende yakınarak cevap verdim. "Birde bana sor ama zaten iş hazır bizim biraz dinlenmeliyiz.

Oda onaylamıştı ve son bulaşıkları hallettik bu gün öyle çok temizlik yoktu ev tertemizdi zaten.Koray'a dönerek konuştum "Markete giderle abur cümbür alalım" oda hemen ayağa kalktı "hadi gidek"

Hemen anneme seslendim "anne biz markete gidiyoruz istediğin birşey varmı?" Oda bağırıp "hayır çocum" dedi ve bizde hemen kapıya koştuk cüzdanı aldım.Ve inmeye başladık.

Kız bu hava be böyle piştim lan o sıra biriyle göz göze geldim kimlemi? Ateş kim olacak hemen yanında tim arkadaşları hemen gözlerimi çekip Koray'la yürümeye başladım.

"Aaaa Koray telefonum yok" dediğimde koray da şaşırarak baktı "kız elinde ya" elime baktığımda oradaydı. "Heh korktum" deyip yürümeye başladık markete çok uzak değildi zaten içeri girdik be alışveriş yapmaya başladık.

🫶🏻
Şuan kasanın önünde Koray ile kavga ediyordum. " hayır ben ödicem" deyip beni itti yavaşça senin ağzına sıçayım Koray no sinir kızım.Marketten çıkabilmiştik sonunda ve evin yolunu tuttuk timle karşılaştık o sıra ay bize bakiolar lan saçım iyimi acaba

Ben tam yürüyor idim Nursel abla çağırdı binbaşının karısı çok severim "aaaa Aden hoşgeldin" bende ona dönerek cevap verdim "hoşbuldum abla" deyip gülümsedim. "Bana mutlaka kahveye gel canım özledim." Ay seviliyoruz napalıö yani? "Müsait olduğum zaman gelirim abla"vedalaşıp gitmeye başladık.

Eve çıkmıştık annemgilde hazırlanmış gidiyorlardı onlara dönüp konuştum "aaa nereye böyle" dediğimde sırıtarak konuştular "babalarınızn yanına" dediklerinde Koray'la hakhaha patlattık. "Hm anladım süslenmişsiniz böyle onlar içinmi kzı" dediğimde kafama terlik yemem bir oldu annemgil saçlarını savurarak yanlarımızdan geçti.

Bizde içeri geçip oturduk.Dizi izliyorduk

🫶🏻
Ateş'ten (kocam)

Neydi bu hoşlantımı etkilenmekmi? Anlayamıyorum onu gördüğümde vurulmuştum resmen ona ama birşeyler buna engel oluyordu sürekli.

Nuray mesafeler Ve komutanımın kızı olmadı of of kafam karma karışık. Kendi kendime düşünürken Taner konuştu "komutanım neye daldınız öyle" tam cevap verecektim ki yiğit atladı "doktor hanımı" dediğinde kafasına geçirdim bir tane "sus lan sanane kimi düşündüğümden"

Zaten Nuray'a sinirliyim neydi bu kıskançlık anlamıyorum.

O sıra ayla teyze geldi konuştu "çocuklar akşam yemeğine davetlisiniz itiraz istemiyorum." Deyip gitti be yani şimdi onlaradır gidecektim.

🫶🏻
Şuan arabaya binmiş gidiyorduk. Kapıyı açtığımızda müzik sesleri geliyordu.

Aden'den

"Olan var olmayan var kıskanırlar" deyip dans ediyordukki taki o ana kadar. Annemgil ve yanında tim yiğit gülmemek için zor duruyordu diğerleride öyle. Hemen müziği kapattım.

Babam dayanamamış olacakki kahkahayı ortaya bıraktı diğerleride. Utançtan kıpkırmızı olmuştum kesinlikle.

Hemen annem gil çağırdı yemeğe oturduk. Tuza uzanacaktim ki biri daha uzandı.O an göz göze geldik ve hemen elimi çektim.

Ona sanki kırgındım.Anlayamıyorum bu duyguyu gerçekten. Yemek Faslı bitti etrafı topladık içeriye çay götürdüm son kişi ateş kalmıştı dikkatle beni inceliyordu.

Çayları içip sohbet etmeye başladık her göz göze gelişimizde heyecan  basıyordu. O sırada Koray imâ bakışlarını atıyordu.

"Biz artık kalkalım" ne yani? Gidiyormuydu bende savuşturmak için kapıya gittim diğerleri indi "Ben Nuray hakkında özür dilerim" dediğinde gülümseyip "sorun değil" dediğimde bana sıkıca sarıldı ve göz kırpıp gitmişti. Nasıl oluyordu bu her seferinde kalbimin ritmini hızlandırmayı beceriyor.

Hemen kapıyı kapatıp içeri girdim bulaşıkları yıkayıp telefonumu aldım intagrama girip babamın takip ettiklerinden Ateşi görüp istek attım niye attım şimdi ben ya? Of of hemen çıktım uygulamadan.

Koray için yer yatağı hazırlamaya gittim odama o gelmeden pijamamı giydim korumada gelip yatmıştı direk zaten bende hemen yattım kendimi uykunun kollarına bıraktım...
____________________________________
Selam ben geldim yorum ve oyları unutmayalım.Öpüldünüz Nuray hakkında düşüncelerini yazın aşklarım...🫶🏻
Bu bölüm Cansu'ya

Komutanın kızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin