6.bölüm Çiğköfte partisi

190 15 5
                                    

Beni bu güzel uykumdan uyandıran telefonumu si-
İç ses: kız be küfür ediyon
Aman sende

Hemen telefonumu açtım Cansuydu "alo Cansu" dediğimde konuştu. " ben uçaktayım birkaç saate orada olacağım beni alırsın demi" dediğinde hafif kızarak konuştum.

"Saçmalama tabikide alırım" deyip kapattık ve bende kalkıp üzerime bişeyler geçirdim.

Hazırdım ve ufacık bir allık sürdüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hazırdım ve ufacık bir allık sürdüm. Herşey tamamdı. Zaten cildim güzeldi o sıra odamı toplamaya başladım.

Yakında Cansu ilke ayrı eve çıkacaktık zaten.Yatağı toplayıp bir güzelce örtüsünü düzenledim.

Yerdeki kirlileri ise banyoma attım iyi ay daha ne olsun be.

Hemen boy aynamın önüne geçip fotoğraf çekindim ve storye attım. Ve Yasmin,Koray,Cansu'nun olduğu gruba sesli mesaj attım.

"Günooo aşkolarım güzeller güzeli Aden bacınız geldi" diye sesli mesaj atıp önüme döndüm.

Bugün ile gitmeyecektim. Çünkü daha tam malzeme yoktu. Bu yüzden bekleyecektim Cansu gelseydi bi Cansu hemşireydi.

Çoook güzel bit kızdı onu özlemiştim.O sıra telefonumu şarja koyup mutfağa gittim Annemgil kahvaltıyı hazırlamışlardı.

Bugün koraygil ev bakacaktı. Üzgünüm çünkü ayrılıyoruz ya.

İç ses: nereye gidiyo sanki
Sus kız sen  hemen salona geçtim kimseler yoktu evde zaten benim mutluluk şakamı

Hemen kendime gelip bişeyler yemeye başladım.O sıra instagram da gezindim.

Yeme ilişe bitmişti o sıra telefonum çaldı Cansu bebişim arıyordu hemen açtım "ben geldim Gökçe adencim" gökçe ah ah aşkın ateşi herneyse "kaç defa diceö aden aden neyse aşko geliyorum"

Diyip kapattım ve hemen kapıyı çekip ayakkabımı giydim hızlıca merdinlerden indim. Aşağıda bizim tim vardı onlara gülümsedim o sıra mavi gözle karşı karşıya kaldım.

Onda gülümseyip döndüm ve hemen kendi arabama gittim. Ve bindim ay ay heyecanlandım.Hemen havaalanına sürmeye başladım. Bir yandaşa şarkı açtım.

Şarkının sözleri çok iyiydi

Her anın aklımda her kıvrımın

Sanmasınlar asla seni benden ayrı
.....

Evet şuan havaalanındayım kızlar ve Cansu'yu aradım "aşk ben geldim sen neredesin" " ben seni gördüm geliyorum" dediğinde kapattık.

Karşıdan zıplayarak gelen Cansu'yu gördüm taş bebek misaliydi. Çok güzeldi beyaz tenli saçları turuncu.

Hemen bende koştum sarıldım sıkıca "özlemişim lan" dediğimde Cansu dahada sarıldı "bende bende" hemen ayıldık ve arabama doğru yürüdüm.

Hemen bindik ve şarkı açtık 🎵
...
Lojmana gelmiştik ve hemen indik eve doğru gidiyordukki yiğit durdurdu. "Aden hanım" Allah Allah hanım ne ya "hanım ne be" dediğimde güldü.

"Bugün bizim timle çiğköfte partisi var gelirmisiniz" dedi cansuyı süzerek"

Hemen Cansu'ya döndüm "gidelimmi?" Dediğimde hemen heyecanla konuştu "anam aden çiğköfte diyor gidelim" dediğinde güldüm

"Okey geliyoruz biz ozaman da nerede olacak bu parti" dediğimde ateş konuştu ilk önce düzdü ve sırıttı "bizim evde konum atarız doktor" dediğinde yutkundum "ııı tamam ozaman akşam görüşürüz"

Deyip eve gittik ve pijama giyip koltuklarda yayıldık yemek yiyip dans ettik derken.Telefonuma mesaj geldi ateşten di nerden bulduki

İç ses: salak bu adam asker değilmi

Evet feriha anladım hemen açtım "alo" dediğimde hemen konuştu "alo aden konumu atıyorum hemen.
"Iıı tamam ozaman görüşürüz" deyip kapattım.

"Cansu aşkım hadi gidelim" dediğimde onayladı ve hemen içeriye gidip kıyafet giydik

"Cansu aşkım hadi gidelim" dediğimde onayladı ve hemen içeriye gidip kıyafet giydik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giyip hemen merdivenlerden indik konuma gittik. Güzel Bahçeli bir evdi ve bahçe den sesleri geliyordu hemen içeriye girdik.

"Iıı selam" dediğimde ateş hemen bana baktı " selam doktor" dediğinde gülümsedim.Hemen nurayla sarıldım. Derken Cansu'yla tanıştılar. Şimdide çiğköfte malzemelerini getirdik.

Bende ateşin yanına oturdum "ne o beni çokmu özledin doktor" dediğimde hemen ona döndüm "evet hemde çok" dedim gülerek o sıra bakışları gülüşüme kaydı. Ve hemen kendini topladı "bende seni özlediö doktorum" dediğinde şokla baktım.

Yiğit çiğköfteyi yoğuruyordu Cansu ise baharat atıyordu. Bende ateşle oturuyor diğer kalanlar ise oyun oynuyorlardı telefondan.

Bazende küfür ediyorlardı.Ama çok iyilerdi abi kardeş gibiler. O an bir türkü çaldı(umarım doğrudur)

Ufalayam ezelden urfalıyam

Hey hey hemen kalkatık kızlarla oynadık bir Yandanda kahkaha atıyorduk. "Hey heyy" sitede bağrıyorduk.

O sıra yiğit çağırdı "güzel kadınlarımız çiğköfte oldu".
Dediğinde hemen masalara geçtik. Hemen ateşin yanına oturdum.

İç ses:Aman kocandan ayrı kalma aman
Ne kocası iç ses Allah'a sen tövbe

O sıra ateş bana döndü çok yakındık. Hemen geri çekildik. Ve herkes çiğköfte yemeye başladık. Bacım bu acı ney böyle

Çok acıydı Valla
🎧
Şimdi ise roman havası oynuyorduk

Para bizde

Şöhret bizde

Sizde ne var haydi söyleeee

Diğerleride bize katıldı ve hep beraber oynuyorduk. O sıra Ateş ye beni izliyordu

İç ses:aman kocasıda izlermiş karısını
Kız feriha senin ship damarın hormonu çekiyo

Allah Allah ben içeriye geçtim tam o sıra arkamda biri vardı. Ateş vardı "Ateş" " doktor" değinse gülümsedim.

"İlk defa bir kadının bir gülüşü çok hoşuma gitti doktor." " teşekkür ederim" dedim. O sıra yiğit geldi. "Noluyor lan kıyıda köşede" dediğinde telaşlandım

"Sanane olum" dediğinde ateş hemen koşarak dışarıya çıktım. Ateşte geldi "ee artık biz kalkalım" dediğimde ateş kafasını salladı ve dışarı çıktık araba ya binip eve gitmeye başladık.

❤️
Eve gelmiştik hemen pijamaları giyip yatağa geçtim ve Ateşe mesaj attım

💬 Herşey için teşekkürler Ateş💕

Deyip şarja taktım ve gözlerimi kapattım....
———-
Gelip nabersiniz💋 bependinizmi
Hasta olduğum için bölüm atamıyordum🫶🏻
İyi okumalra sizi seviyorum 💋💋

Komutanın kızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin