Öğle arası kafeteryada oturan arkadaş grubu yine rastgele saçma konulardan konuşuyorlardı."Kolalı jelibon seven de ne bileyim yani amk."
"Siktir ordan sen git ananaslı jelibon ye."
Jisung yerinde yükseldi ve hararetle konuşmaya devam etti.
"NEYI VARMIŞ ANANASLI JELIBONUN ÇOK PARDON???"
Onun hararetlenmesiyle karşısındaki çocuk da sesini yükseltti.
"TADI ILAÇ GIBI AMINAKOYIM DAHA NE OLSUN." Dedi Jeongin de
Masadaki herkes alışmıştı bu duruma artık. Bu yüzden yanlarında kıyamet kopmuyormuş gibi sohbetlerine sakin sakin devam ediyorlardı.
"Aa o gün attığın anket onun için miydi yani?"
"Evet bi an ne diyeceğimi bilemedim işte."
"Neyse iyi olmuş. Sen de naz yapmayı bırak artık. Ortaokuldaki hallerini bilmiyoruz sanki."
"Pfff bilmiyorum tam bir şans verebilirim belki diyorum sonra aklıma ortaokuldaki olay geliyor."
Diğer taraftan Beomgyu söze girdi.
"Ya tamam da aşkım olayı tam bilmiyoruz ki. O kıza güven olmayacağını en iyi sen biliyorsun."
"Aynen öyle az mı çektirdi sana. Kız olmasa bilirdim ben ona ne yapacağımı da işte." Diyerek omuz silkti Kai.
"Aman boşverin kapatalım konuyu. Çıkışta ne yapıyoru-"
"Seungmin konuşabilir miyiz?"
Sözünün kesilmesiyle sesin geldiği tarafa döndü Jisung. Gördüğü hiç haz etmediği bedenle gözleri kısılırken. Seungminin vereceği cevabı merakla beklemeye başladı.
"Tabi konuşalım." Diyerek ayağa kalktı Seungmin ve Chanla birlikte kafeterya çıkışına doğru yürüdüler.
Arkasında ise meraklı bir, hatta iki topluluk bıraktığının farkındaydı ikisi de.
- - - -Koridorun sakin bir kısmına geldiklerinde durdular. Seungmin kalorifer peteğinin üstüne otururken merakla Chana baktı ve sordu."Eee ne anlatıcaktın?"
"Şey aslında okul ortamında konuşmak istemiyorum bu konuyu çıkışta müsaitsen-"
"Yan taraftaki kafe uygun mu?"
Diyerek aceleyle sözünü kesti Seungmin.Seungminin hararetli haline gülümseyerek onayladı Chan da "tabii olur sana nasıl uygunsa."
"O zaman~ çıkışta kapıda buluşuruz."
"Tamam çıkışta görüşüz." Dedi sevincini gizlemeye çalışırken.
"Görüşürüz... Çıkışta."
Çalan zille sınıflara gitmek üzere ayrıldılar. Seungminin sınıfa girdiğini gören 4lü ise başına üşüştü hemen.
"Ne dedi ne dedi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sevgili miydik amk - Chanmin
Randomchan: Seungmin ayrilalim seungmin: sevgili miydik amk