გამარჯობათ, მე ჯია ვარ 19 წლის მყავს დედა და ძმა. ჩემი ძმა ლუკასი 22 წლის არის მამაჩემი და დედაჩემი 9 წლის წინ დაშორდნენ და მის მერე დედა მე და ჩემს ძმას მარტო გვზრდის.
დედა და მამა რომ დაშორდნენ დედამ საცხოვრებლად სეულის პატარა უბანში წაგვიყვანა საცხოვრებლად სადაც რამოდენიმე ოჯახი ცხოვრობდა და ძალიან მყუდრო და პატარა ადგილი იყო.
ეხლა კი ჩემს პირადს მოგიყვებით
ყველაფერი 4 წლის წინ დაიწყო როდესაც 15 წლის ვიყავი.ერთ დღეს ჩემი ფანჯრიდან ვიხედებოდი როდესაც
ერთი ძალიან სიმპატიური ბიჭი დავინახე და მისით მოვიხიბლე ძალიან აქამდე ეს ბიჭი არ მყავდა დანახული.მინდოდა ყველაფერი გამეგო ამ ბიჭის შესახებ და ჩემს ძმას ვუთხარი თუ ვინ იყო ის ბიჭი.
მან კი მითხრა ყველაფერი იმ სიმპატიური ბიჭის შესახებ.
სახელი ჯეონ ჯონგუქი ასაკი 18 წლის და კიდევ ძალიან ბევრი რამ გავიგე მის შესახებ.
ასე გავიდა წლები მე 19 წლის ვარ ჯონგუქი კი 22 წლის არის.
4 წელია ჯონგუქი მიყვარს მაგრამ მან არ იცის ეს. ყოველ დილით და საღამოს ფანჯრიდან ჩუმად ვუყურებ, მაგრამ მას არ შევუმჩნევივარ კიდევ.ლუკასი-ჯია, გაიღვიძე დაგვაგვიანდა.
ჯია-ვდგები ხო ეხლავე
ლუკასი-მალე ჯიალუკასი და ჯია ერთ უნივერსიტეტში დადიან,
ლუკასი სწავლას ამთავრებს ამ წელს ჯია კი ეხლა შევიდა ჯერ.ლუკასი და ჯია სახლიდან როცა გამოვიდნენ ამ დროს ჯონგუქიც გამოვიდა სახლიდან და ჯიამ დაინახა ჯონგუქი.
ჯია-ლუკას მე ფეხით წავალ
ლუკასი-რატომ?
ჯია-მეგობარს უნდა გავუარო
ლუკასი-კარგი წადი არ დააგვიანო ოღონდ
ჯია-კარგიჯიამ როცა დაინახა კარგად რომ ლუკასი წავიდა მანქანით ეგრევე ჩუმათ ჯონგუქს გაყვა.
ჯიამ ბევრი დია ჯონგუქს ოღონდ კიდე ვერ გაეგო სად მიდიოდა და როცა მიხვდა რომ აგვიანდებოდა უნივერსიტეტში ეგრევე წავიდა უნივერსიტეტში.
YOU ARE READING
(🔞)უბრალოდ გავერთობი შენით,არ შემიყვარდები მაინც!
Romanceგოგონა, რომელიც გიჟდება მის მეზობელ ჯონგუქზე. ჯონგუქს ,ეს გოგონა არ აინტერესებს უბრალოდ მისით ერთობა! რა მოხდება მათ შორის?! (🔞)