ცოტახნის შემდეგ ჯია და ჯონგუკი,დანიშნულების ადგილას მივიდნენ, ჯია მანქანიდან გადმოდის და მის წინ რაღაც ხვდება რაც ჯიას ადგილზე გაშეშებას იწვევს.
ჯია-ეს ულამაზესია ჯონგუკ.
თვალები აუწყლიანდა ჯიას.ღამით ზღვისპირას, ღამის განათებებით განათებულ სკამეიკაზე მიიყვანა და ჩამოსხდნენ.
(ეს ნაწილი ზუსტად როგორ დამეწერა ვერ დავალაგე,ამიტომ ეს უკარგესი და უსაყვარლესი ავტორი დამეხმარა wish_j 💋💗)ჯონგუკი-ჯია..
ნერვიული გაღიმებაჯია-გისმენ ჯონგუკ,რახდება
ბედნიერმა უთხრა.ჯონგუკი-ჯია..მიყვარხარ...იმიტომ,რომ არ შემიძლია ამ სიყვარულის გარეშე!მიყვარხარ...იმიტომ,რომ შენთან ვპოულობ სრულიად საკუთარ თავს!მიყვარხარ...იმიტომ,რომ არაფერს აქვს აზრი თუ არ მეყოლები!მიყვარხარ...
იმიტომ,რომ არ ვიცი რატომ მიყვარხარ!წესით არუნდა მიყვარდე,მაგრამ მიყვარხარ!...ვნანობ?!
არ ვნანობ! იმიტომ, რომ მიყვარხარ! ვდარდობ?!
ვდარდობ, რადგან მეშინია.. უშენობის... მეშინია იმედგაცრუების... და მეშინია უსიყვარულობის! მიყვარხარ და ამას აღარაფერი ეშველება! არ ვიცი რა დავარქვა ამ მომენტს (გრძნობას),
ზოგი ცხოვრებაში გამართლებას ეძახის,
ზოგი იღბალს,
ზოგიც დამსახურებულ მონაპოვარს,
თუმცა ეს არაა მთავარი. რაც ჩემთვის ყველაფერს აღემატება, ეს ისაა, როდესაც პოულობ შენს ნაწილს, იმ ნახევარს, იმ პიროვნებას, ვისთანაც ორმხრივ ჰარმონიაში ხარ და ვისთანაც სიცოცხლე გაათსმაგებულ ფასს იძენს. არაფერია ისეთი საოცარი, როცა ორი არასრულყოფილება ერთად სრულყოფილად ბედნიერია.
ჩემი ყველაზე დიდი ბედნიერება ხარ და უბედურებაც, ჩემი მაცოცხლებელიც და მკვლელიც, ფრენაც მასწავლე და მიწაზე უმოწყალოდ დამანარცხე, სიცოცხლეც შემაყვარე და შემაძულეც კიდე... არვიცი რამ შემაყვარა შენი თავი, მაგრამ საშინლად მიყვარხარ იმ სიყვარულით, რომელიც ვერასდროს დაგანახე....
YOU ARE READING
(🔞)უბრალოდ გავერთობი შენით,არ შემიყვარდები მაინც!
Romanceგოგონა, რომელიც გიჟდება მის მეზობელ ჯონგუქზე. ჯონგუქს ,ეს გოგონა არ აინტერესებს უბრალოდ მისით ერთობა! რა მოხდება მათ შორის?! (🔞)