המיון

162 11 8
                                    

נ.מ. ניקו

אחרי שוויל, ג'ייסון ופייפר נדחפו למשימה שלי הלכנו למקום שנקרא סמטת דרקון או דיאגון משהו כזה וחיכינו שם לפרסי ואנבת', מסתבר שגם ג'יני והארי נמצאים איתם.

הלכנו לקניות (שאני חושב שהיו ארוכים ומיותרים לגמרי) ולאחר מכן למקום שנקרא כיכר גרימולד.

כשהגענו לשם ישבתי לדבר קצת עם ג'יני עד שוויל הכריח אותי לבוא איתו לבדיקות שגרתיות, לא הייתה לי הרבה ברירה זה היה אחד ההסכמים איתו כדי שאוכל לצאת מהמרפאה (אני ו-וויל התחלנו לצאת לפני שבוע וחצי בערך ואיכשהו כל המחנה כבר הספיק לשמוע על זה), אחרי כמה בדיקות גברת וויזלי קראה לכולם לאכול ארוחת ערב, הלכתי ליד ג'יני ושאלתי אותה "איך מקריבים פה קורבן?"

"תשמור קצת אוכל בצד ונקריב באח שבסלון אחרי שכולם ילכו... ותעביר גם לשאר שידעו מה לעשות" היא השיבה לי והעברתי לאחרים.

התיישבנו כולם מסביב לשולחן והתחלנו לאכול, הארוחה הייתה שקטב עד שהאח החורג של ג'יני, רון, התחיל לתחקר אותנו

"אז... מאיפה כולכם מכירים?" רון שאל את כל החצויים (כולל את ג'יני והארי)

"היינו ביחד במחנה קיץ מיוחד" מהרה אנבת' לומר לפני שמישהו יפלוט משהו שיחשוף אותנו

"אבל איך ג'יני והארי הגיעו למחנה הזה? זה מחנה מוגלגי נכון?" המשיך רון לשאול

"זה סיפור ארוך וממש מסובך" אמר לו הארי והשקט חזר.

אחרי הארוחה כולם הלכו להתארגן לשינה ואנחנו (החצויים) התגנבנו לסלון להקריב קורבן ולאחר מכן להתארגן לשינה, שגברת וויזלי אמרה לנו שבנים ובנות ישנים בנפרד פייפר הייתה מופתעת, היא פנתה לאנבת'

"את רוצה להגיד לי שאת ופרסי ישנים בנפרד" שאלה בהלם

כל המחנה ידע שאסור להפריד את פרסי ואנבת' במיוחד בלילה (ותאמינו לי שניסו לגרום להם לישון בנפרד וזה נגמר בארבע חניכים פצועים)

"נראה לך" אמרה אנבת'

אחרי קצת צעקות נתנו לנו לישון בסלון ביחד" השלים אותה פרסי (עכשיו זה יותר הגיוני) וכל אחד הלך לחדר שלו לישון, אני, וויל וג'ייסון נישן בחדר של הארי ורון ופייפר ישנה בחדר עם ג'יני והרמיוני.

בבוקר למחרת וויל העיר אותי (אוף עם הבן אפולו זה, למה הוא חייב לקום כל כך מוקדם) והלכתי להתארגן.

כל החצויים סימו להתארגן בעוד הקוסמים רצים בכל הבית וממשיכים לארוז, התיישבנו על הספה בסלון ואני והארי סיפרנו להם מה קרה בלילה.

נ.מ. רון (חזרה לאחר ארוחת הערב)

איך הארי וג'יני מכירים את המוזרים האלה? הם הרי מאמריקה

מה זאת אומרת מסובך?

למה חלק מהם לובשים כל הזמן ארוך?

מיליון שאלות רצו לי בראש וידעתי שאני לא אקבל תשובה מהארי או מג'יני.

פוטר&ג'קסון אחים- נכד וולדיWhere stories live. Discover now