~Taehyung~
Selam,ben Taehyung.16 yaşındayım.Ailem oldukça varlıklı.Ama ben annemle fazla iyi anlaşamıyorum.Nedenini boşverin.Bugün yeni bir okula yazıldım.Size bunları anlatırken otobüs durağına doğru ilerliyordum.Bekle otobüsü kaçıracağım!"Abi bekle lütfen"
Otobüs durdu.İçeri girip kartımı bastım.Otobüse göz gezdirdim.Oturacak yer kalmamıştı.
Şimdi neden özel arabayla gitmiyorsun diyeceksiniz.Ailemle kavgalı olduğum için onların hiçbir şeyine ihtiyacım olmadığını belli etmek için arabalarına bile binmiyorum.Trip atıyorum açıkçası...
(...)
Okula geldim ve sınıfa doğru ilerledim.Nerede olduğunu biliyordum öncesinde okula gelmiştim.Sınıfa girince bütün gözler üstümde durdu.Aldırmadan boş bir sıraya oturdum.Kitaplarımı çıkarttım ve test çözmeye başladım.Bu sırada sınıfa birinin girmesiyle bütün kızlar çığlık attı.Ne olduğunu şaşırmıştım.
~Jungkook~
Sınıfa girmemle her zamanki gibi kızlar çığlık atmaya başlamıştı.Okulda kızlar arasında oldukça popülerdim.Ama bu beni rahatsız etmeye başlamıştı.Gözüm yeni çocuğa takılmıştı.Sırasına doğru ilerledim ve önünde durdum.Bana bakması için sıraya tekme vurdum.Korkarak başını bana kaldırdı.Selam verdim
"Naber?"
"İ-İyiyim"
Korkmuştu.Çok belliydi
"Korkmana gerek yok.Sadece karşılama yapıyordum."
Ses vermedi.Kitabına geri döndü.Bende bir şey demeden sırama geçtim.Bu çocuk çok tanıdık geldi.Hemde çok...
(...)
~Taehyung~
Okul bitmişti.Şu çocuk... Jeon Jungkook'muş adı.Onu tanıyormuş gibi hissediyorum.Fazla korkutucuydu.Ona görünmeden sınıftan çıkmıştım ama okuldan çıkamamıştım.Bahçede kolumdan tuttu.Baktım.Konuşmaya başladı.
"Seni tanıyor gibi hissediyorum."
Bu sırada annemin sesini duymuştum.Ne alakaydı?
"Oğlum,Taehyung.Hadi eve gidelim."
Ne yüzle buradaydı?Ona sadece bakmakla yetindim.Ardından bir ses Jungkook'a seslendi.
"Jungkook eve gidelim annen bekliyor"
Jungkook'un babası anneme bakınca 'onu çok özledim' der gibi bir bakış attı.Annem de aynı gözlerle Jungkook'un babasına bakıyordu.Ne olduğunu anlamamıştım.Jungkook'la birbirimize baktık.Çok şaşırmıştık ve ne yapacağımızı bilmiyorduk.Annemle babasının bir ilişki geçmişi olabilir miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader Mahkumu
RomanceKim Taehyung Lise 3.sınıf öğrencisiydi.Yeni kayıt olduğu okulda onu bekleyen maceralardan habersizdi...