İki ülke vardı. İkisinin de pek çok ortak yönü benzer yaşamları vardı. Babaları düşmandı ve onlarda kendi babalarına düşmandı. İkisi de babaları tarafından eziyet ve işkence görmüştü. bunun üzerine SSCB 1918 de Türkiye ise 1919 da harekete geçmişti. Bu sebeple bu iki ülke bu tarihte bir aradaydılar.
16 Mart 1921
MoskovaSSCB: hoşgeldiniz bayan Türkiye. (İngilizce)
🇹🇷:Hoşbuldum bay SSCB. (Rusça)
SSCB:Rusça bildiğinizi unutmuştum.(artık Rusça devam.unutmadanTürkiye 11 dil biliyor.)
🇹🇷: ziyanı yok pek çok kişinin aklına sonradan geliyor zaten.
SSCB: o vakit hızlıca içeriye geçelim. Zira hava soğuk.
🇹🇷: haklısınız.
Burada iki ülkenin uzun süreli dostluğunun temeli atıldı. Bu antlaşma ile iki ülke de çıkarları ve istekleri doğrultusunda iyi bir şey yaptığını düşünüyordu.
SSCB: imzanız da sizin kadar naif ve güzel bayan Türkiye.
🇹🇷: ah öyle mi? Teşekkür ederim.
SSCB: umarım bu imzayı kağıtların üzerinde çokça görebiliriz.
🇹🇷: ikimizin de mesud olacağı kağıtların üzerinde olması temennisinde bulunmak isterim.
SSCB: elbette elbette...
🇹🇷: *paltosunu daraltır*
SSCB: üşüdünüz mü?
🇹🇷: pek değil.
SSCB: peki o halde. Hazır gelmişken size Moskova'yı gezdirmemde bir mahsur var mı?
🇹🇷: nasıl yani? Kapıdan geçerek mi? (boyut kapısı countryhumans dünyasıyla insanların dünyasını birleştiren kapıdır sadece ülkeler kullanabilir)
SSCB: isterseniz tabi.
🇹🇷: savaş devam ederken benim istirahat etmem ne kadar doğru olur bilemedim ki...
SSCB: sizin de biraz istirahat etmeye hakkınız yok mu?
🇹🇷: aslında... Haklı olabilirsiniz güçten düşmemem gerek hem belki bir daha buraları görmeye ömrüm yetmez.
SSCB: hayır lütfen. Siz buralara geleceksiniz ben de Ankara'ya sıkça geleceğim.
🇹🇷: umarım.
SSCB: evet soruma cevap olarak; kabul edecek misiniz?
🇹🇷: size zahmet çektirmeyeyim.
SSCB: olur mu hiç! Hem bende sokakların nabzını ölçmüş olurum.
🇹🇷: ... Olur o halde Kremlin sarayını merak ediyorum doğrusu. Çok ihtişamlı bir yer olduğunu söylüyorlar.
SSCB: öyledir ama elbette ilk önce kendiniz görmelisiniz.
🇹🇷: haklısınız tabii bu devirde babandan duyduğuna bile inanmayacaksın. (Ne yazık ki ben bunu bizzat yaşayarak öğrendim.)
SSCB: doğru...
🇹🇷: erm o halde ben hazırlanayım. sizi biraz bekletmemde bir mahsur yoktur umarım.
SSCB: hayır hayır.
15 dakikada sonra
🇹🇷: ben hazırım. Çok bekletmedim değil mi?
SSCB: *saate bakar* mümkün olan en kısa sürede hazırlandınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~TÜRKİYE X SOVYETLER BİRLİĞİ~
Tiểu thuyết Lịch sửYine yaratıcılık akan bir başlık ve ben. İyi ki yeni kitaba başladım yoksa delireceğim. neyse ilk hikayeme benzeyebilir istek üzerine yapıyorum o yüzden ilki kadar güzel olmayabilir. bilemiyorum yorum sizin. yine ortalamanın üstünde bir kitap olacağ...