5. Bölüm

87 5 30
                                    

(3:00)

Ebubekir
Gece Birden uyandım, susadığımı fark edip Sessiz bir şekilde kalktım. Tam mutfağa doğru ilerlerken Minenin uykusunda sayıkladığını duydum. Sessizce yanına gittim ve sayıkladığı şeyleri dinledim.

Mine: Ben.....yapmadım........ben........yapmadım.......
benim bir..............suçum...........yok, ben yapmadım...........katil değilim.............bırak.........hayırr.............sus.........

Sayıklarken bir anda ağlamaya başladı, ve çok terlemişti.

Mine: istemiyorum................konuşma..........benim..............suçum değildi........hayır.................gerçekten..........bana inanın..........gitme...........bırakmayın beni..........

Hafifçe yüzüne vurmaya başladım, ama kendine gelmiyordu. Daha fazla ağlamaya başladı.

Mine: katil değilim ben.....................senin yüzünden..............sen................suçlusun............
hayır......hayır.......HAYIR!

Birden uyandı ve bana bakmaya başladı. Sonra aniden sarıldı.

Mine: *ağlayarak* Ebubekir, b-ben katil
d-değilim lütfen inan b-bana, benim bir suçum
y-yok..

Ebubekir: Şştt tamam sakin ol, gel mutfağa geçelim anlat bana orda herşeyi. Hem Kendine gelirsin. Su falan içersin.

Mine: tamam.

Mineyi kolundan tutup kaldırdım, kalkıcak halde değildi, sonra mutfağa götürdüm ve ona içmesi için bir bardak su uzattım. 

Ebubekir: *bardağı uzatır* al, belki kendine gelirsin.

Mine: *bardağı alıp içer* teşekkür ederim. Sen niye uyandın? Benim yüzümdenmi?

Ebubekir: Hayır, Hayır, bende susamıştım oyüzden birden bire uyandım. Senin yüzünden değil. 

Mine: iyi ozaman.

Ebubekir: bana anlatmak istediğin birşey vardı, neydi o?

Mine: çok kötü bir kabus gördüm. Size birşey itiraf ediyordum, sonra sizde Beni bırakıp gidiyordunuz.

Ebubekir: Ne itirafı?

Mine: size Annemin nasıl öldüğünü söylüyordum..

Ebubekir: Sayıklarken Katil değilim falan diyordun?

Mine: bundan 2-3 sene önce ben evde bir bardak kırdım, Sonra o adam ( babası ) eline bıçağı aldı ve beni öldürmek istedi, annemde bana birşey olmadın diye önüme geçti..
sonra hastanede onu kaybettik, O adamda Bana " Annen senin yüzünden öldü" dedi ve, o günden sonra Herkes bana sen bir katilsin dedi..

Ebubekir: O adam, Senin, Babanmı?

Mine: *Başını salladı* Ben ona baba demiyorum.
Bardak kırdım diye Annemi kaybetmeme sebep oldu.

Ebubekir: yani Seni sırf bu yüzden öldürmeye kalkan Birine Baba demezsin zaten.

Mine: Bunları size anlattığım için beni bırakıp gitmiştiniz.

Ebubekir: Delimisin sen! Seni sırf bunun için niye bırakıp gidelim? Hem senin suçun değilki?

Mine: Evet ama bana öyle hissettirdiler.

Ebubekir: Kimler?

Mine: O adam ve Akrabalarım.

Ebubekir: Akrabalarınmı?

Mine: Evet, onlardan nefret ediyorum.

Ebubekir: Neden?

Mine: Başka bir zaman açıklarım. Şuan zaten morelim bozuk, ve biraz uyumak istiyorum.

Mineb💗Where stories live. Discover now