(13:15)
Fitnat hoca: Evet çocuklar bugünlük bukadardı, Bugün tekrarladığımız tüm konular Sınavda gelicek haberiniz olsun.
Berkcan: Hocam yaa, ben kesin sıfır alırım. Çünkü ben 7/24 uyuyorum yapmayın be.
Fitnat hoca: Oğlum sende uyuma.
Berkcan: HOCAM ELİMDE DEĞİLLL.
Fitnat Hoca: Biraz Berrayı örnek alsana çocuğum, bak o her sınavdan 100 alıyor.
Berkcan: Hocam bende Tualette test çözsem 100 alırım.
Fitnat hoca: Öff Çok konuşma. Ben gidiyorum.
Ebubekir: Heyy Unutmayın bugün bana geliceksiniz. Eve geldiğimde haber ederim saati.
Berra: Tamamm.
Ebubekir: Ozaman sonra görüşürü.
Berra/Mine/Berkcan/Sudenaz: Görüşürüz.
*Fazla uzatmak istemiyorum herkes evine gelmiştir*
(14.00)
GEN Z
Ebubekir
Gençler, Saat 15:30 gibi gelebilirsiniz.Berra
Tamam.Sudenaz
Okk.Berkcan
Tamam.Yanlız ben Nerede
Yaşadığını bilmiyorum.
Adresi gönderirmisin.Ebubekir
Aa doğru, dur hemen göndereyim
**********
( kafanıza göre uydurun sjsj )Sağol :)
Ebubekir
Birşey değil :)Mine
Telefonu elimden bırakıp dolabımdaki pijamaları aldım ve bir iki tane günlük kıyafet. Onları bir çantaya koydum ve Aşağa inip birkaç şey atıştırdım. Hayatımda ilk defa bir Pijama partisine gidiyordum. Acaba nasıl olacaktı? Sıkıcımı? Yoksa Eğlencelimi? Bence eğlenceli olucaktı. Yediğim şeyleri yerlerine kaldırıp odama çıktım. Yapıcak birşey bulamadığım için yarım saat uyudum.(14:50)
Yatağımdan kalktım ve hemen saate baktım. Saat 3 e geliyordu. Hemen Ayaklandım, çantamı aldım ve Evden çıktım. Ebubekirin gönderdiği adrese uygun otobüslere bakıyordum ve birtane bulmuştum, 5 dk ya geliyordu. Biraz bekledikten sonra Otobüs geldi ve bindim. Giderken Ebubekirin nasıl bir evleri olduğunu düşünüyordum.
(15:10)
Otobüsten indiğimde, Telefonumun beni yönlendirdiği yere doğru gittim. 5 dakika geçmeden gelmiştim. Zile bastım ve beklemeye başladım.
Ebubekir: *kapıyı açar* Aa Hoşgeldin Mine.
Mine: Hoşbuldum, Diğerleri gelmedimi daha?
Ebubekir: Yok gelmediler, sen sanırım biraz erken geldin.
Mine: Sanırım.
Ebubekir: Neyse kapıda kaldın gel hadi.
Mine: Geliyorum. *Etrafa Bakınır* Eviniz çok güzelmişş.