1.sezon 2. bölüm

3 1 3
                                    

İchikoyla yemeklerimizi yedikten sonra tekrar kitaplarımızı çıkarttık ve ders çalışmaya başladık tabiki her zamanki gibi  uyumuşum ichiko beni uyandırmadan platonik aşkına girmişti bile uyandığımda iki çift göz beni izliyordu gözlerimi avuşturdum ve yine... YİNE BANA BAKIYORDU hicbirsey demedim ve çantamı toparlayıp çıktım o da arkamdan geliyordu hafif tırsmıştım [kim tırsmaz ki] yurt odamın kapısını açtım ve iki yanımı kolacan ettimkimse yoktu içeri girdim ve çantamı bıraktım üzerimi giyinmek için yatak odasına giderken gıcır gıcır sesler ve inlemeler geliyordu içeriye baktım ve ichikoyla platoniği rin s3vişiyordu hiç belli etmeden dışarı çıktım okulumuza yakın olan sahile doğru yürüyordum köşedeki marketten bir paket malbora red aldıktan sonra sahile yürümeye devam ettim sahildeki şezlongların birine oturdum ve sigaramı yaktım kulaklığımdan "i can't handle change" açıp resim çizmeye başladım hep aklım o adamdaydı fark etmeden onu çizmeye başlamışım karşımda bir gölge belirdi yukarıya doğru baktım ve o... Ağzımdaki sigara ciğerime kaçtığından öksürmeye başladım onu görünce o kadar heyecanlandım ki nefes alamıyacaktım karşıma bir şezlong çekti ve o da oturdu çizim tabletimi kapattım ve kulaklığımı çıkarttım...

Yuki: ne oldu ? neden buradasın?

???: adını bilmek istiyorum en azından birbirimize seslenebiliriz

Yuki: ben yuki sen ?

???: bende mamoru tanıştığımıza memnun oldum en azından adını öğrendim*hafifçe güler*

[ÇOK GÜZEL GÖZÜKÜYOR]

Mamoru: ne düşünüyorsun???

Yuki utanarak; ah şey çok güzel gülüyorsun ona bakıyordum özür dilerim.

Mamoru: hehehhe sorun değil

Bir süre sessizlikten sonra paketimden yeni bir dal çıkarttım ve yaktım

Mamoru: bana yokmu🥺

Sırıttım ve bir dal da ona verdim güneşin batışına o kadar odaklanmıştım ki beni izlediğini fark etmemiştim beraber yurda döndük ben kendi odama o da kendi odasına gitti ve vedalaştık odaya girdiğimde koskocaman bir sofra ve başında ichikoyla karşılaştım büyük bir tabakta ramen duruyordu rameni çok severim hemen oturdum ve yemeye başladım ichiko da biriyle mesajlasiyordu hiç konuşmadan yattık sanırım sonunda rin onu hatırladı ve konuşuyorlar xd. Uyumaya geçtim ve sıcacık yatağımda mamoruyu düşünüp uyudum...

Şimdilik bu kadar bebelerimmmm 💞🍡🌷😩

gizli aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin