~၄၄~

235 17 2
                                    

ဒေါ်ကြီးလဲ အော်သံကြောင့်...
အပေါ်သို့အပြေးတတ်ကြည့်ခဲ့ရာ...
ကြမ်းပြင်မှာ သွေးတွေနဲ့လဲကျနေသော
taehyungကိုတွေ့လိုက်ရတယ်....

ဒေါ်ကြီး:ဘယ်လို့ဖြစ်ရတာလဲ....သားtaehyungရေ...

မကြာပါဘူး.....သူ့တို့လဲ taehyungကိုဆေးရုံသို့အမြန်ပို့ခဲ့ကြတယ်.....

ဆေးရုံသို့ရောက်သော်.....

yuri:ဘယ်လို့ဖြစ်ရတာလဲ....ကြားကြားချင်း...လန့်သွားတာဘဲ....

jh:သူဌေးကင်မ်...ဘာမှာမဖြစ်တော့ပါဘူး....

yuri:ခုထိလဲသတိမရသေးဘူး....ခက်တာဘဲ ခုတော့
jiminကော oppaကော နှစ်ယောက်လုံးဆေးရုံတင်ထားရတယ်....ဘယ်လို့တွေတောင်ဖြစ်ကုန်တာလဲ....

jh:အဲလောက်လဲစိတ်မပူပါနဲ့ နှစ်ယောက်လုံး အမြန်ဆုံးသတိရလာကြမှာပါ....

jiminကလဲ သားအိမ်အစားထိုးမှုကြောင့် ဆေးရုံတတ်နေရတာ ခုထိသတိမရ...taehyungကပါ ဆေးရုံတင်ထားရတော့ kim yuriတစ်ယောက် ပူထူစွာနဲ့ စိုးရိမ်မှုလွန်ကဲပါရော....

Time Skip.....

တီ....တီ....

sg:ဘယ်လို့ဖြစ်ရတာလဲ.....သက်သာရဲ့လား...ခုထိကောသတိမရကြသေးဘူးလား....

jh:နှစ်ယောက်လုံး...အဆင်ပြေပါတယ်....ဘာမှာစိတ်မပူပါနဲ့.....

sg:ဒီကအလုပ်တွေ အမြန်ဆုံး လက်စသတ်ပြီးရင် seuolကို လာခဲ့မယ့်.... သတိရနေပြီ...လွမ်းလှပြီ...

jh:ဟာ...ဖောက်လာပြီ....လူနာတွေကိုအကြောင်းပြပြီ....

sg:ဟာ...ကိုယ့်ချစ်သူ့လေးကို လွမ်းတယ့်ပြောတာ...အပိုဖြစ်သွားတာလား....

jh:ခင်ဗျားကြီးနော်.....ခုတော့ဒါဘဲ ဖုန်းချလိုက်တော့မယ်...

sg:နေပါအုန်း....baby doctor လေးကလဲ....ချစ်တယ်နော်....

jh:babyကလဲ ချစ်လို့ဘဲ အဖြေပေးထားတာဘဲလေ...

sg:ဟုတ်ပါတယ်....babyလေးကော...မလွမ်းဘူးလား....

jh:လွမ်းတာပေါ့...သိတဲ့အတိုင်း...babyတို့က တစ်ယောက်နဲ့တစ်ယောက်က ဟိုအဝေးကြီးမှာလေ အလုပ်တွေလဲ
မအားကြဘူးလေ....

sg:ဘယ့်သူ့ပြောတုန်း....babyနဲ့ko ko ကအဝေးကြီးမှာဆိုပေမဲ့ နှလုံးသားလေးတွေက အမြဲနီးနီးလေးမှာဘဲ....
ခဏဘဲစောင့်နော်....koko...babyဆီလာခဲ့မယ်....

~နားခိုရာချစ်စံအိမ်~(Completed )Where stories live. Discover now