Anak Perempuan Ku
Farah Natasya, gadis remaja yang dibelai dan dimanja, kini berusia 18 tahun. Dia baru mendapat keputusan S.P.M. dan berhasrat melanjutkan pelajaran ke pringkat ijazah sarjana muda di U.I.T.M. Seperti ramai gadis remaja yang lain, Farah merupakan gadis yang comel dan manja. Dibesarkan dalam keluarga yang berada, Farah selalu dapat apa saja yang diingininya. Baik daripadateddy bear besar, telefon bimbit mahal, pakaian berjenama, percutian luar Negara, semua datang dengan mudah kepadanya. abahnya, Mie dan mamanya, Nani, sangat memanjakan semua anak-anak mereka. Farah mempunyai dua orang abang, Emir yang berusia 28 tahun dan Erul yang berusia 24 tahun. Dia juga mempunyai seorang adik perempuan berumur 17 tahun yang bernama Syikin.
Jika dilihat oleh orang lain, memang keluarga Mie dan Nani sangat bahagia. Mereka sekeluarga amat mesra jika dilihat bersama. Penuh dengan gurau senda dan peluk manja. Mie dan Nani mahu keluarga mereka menjadi sangat rapat dan mesra dan anak-anak mereka dibesarkan dalam suasana yang tidak berbelah bagi terhadap ahli keluarga. Adalah menjadi kewajiban kepada mereka sekeluarga untuk makan malam dan menonton televisyen bersama. Di dalam keluarga itu, Farah lah yang paling comel dan manja. Walaupun begitu abang-abangnya juga kacak dan adiknya juga cantik. Mereka semua mewarisi kekacakan Mie dan kecantikan Nani. Sesiapa pun pasti tersenyum jika melihat perangai dan keletah mereka sekeluarga.
Di rumah, Mie biasa hanya berseluar pendek tanpa seluar dalam, begitu juga dengan Nani, yang selalunya hanya memakai baju tee tanpa baju dalam dan seluar. Malah, Nani juga sering tidak memakai seluar dalam. Kerana itu, anak-anak mereka semua mengikut perangai abah dan mama mereka. Lagi pula, mereka semua adalah keluarga dan muhrim. Farah terutamanya, sangat manja dengan abahnya. Pantang Mie duduk di sofa, ada saja Farah mahu berkepit manja. Dia sangat gemar apabila Mie selalu membelai rambutnya dan menepuk punggungnya. Apabila Farah terlebih manja, dia sengaja membuka paha montoknya supaya poen remajanya dapat diusap oleh abahnya. Malah, dia juga suka bila abahnya membelai buah dada remajanya yang gebu itu.
Malam itu, seperti biasa, mereka sekeluarga menonton televisyen selepas makan malam. Emir dan Erul duduk di atas karpet manakala Nani duduk di sofa berasingan dengan Mie. Sofa kesukaan Mie yang mempunyai dua tempat duduk, kerana mudah untuk dia berbaring sambil menonton. Seperti biasa juga, entah dari mana, si budak comel dan manja Farah terus duduk dan kemudian berbaring sambil meletakkan kepalanya di atas paha abahnya. Mamanya seraya mencemik "Eh, budak ni, pantang nampak abah dia mesti nak berkepit!" Farah menjawab "Mama ni, suka hati Farah lah nak nak bermanja dengan abah! abah sayang Farah kan?" Farah buat muka manja sambil senyum ke arah Mie. Mie tersenyum dengan gelagat anak manjanya itu.
"Farah dah isi boring kemasukan universiti?"
"Sudah, abah. Tapi ada beberapa ruang yang Farah tak faham."
"Okay tak apa. Farah nak abah tengokkan sekarang?"
"Nantilah dulu abah, Farah nak manja-manja dulu!"
Seraya begitu, Farah ubah posisi baringnya daripada mengiring kepada menelentang. Farah mengangkat kedua-dua pelah paha montoknya ke atas sehingga tapak kakinya berpijak di atas kusyen. Dalam keadaan begini, terdedahlah poen remaja Farah yang sangat tembam dan tak berbulu itu. Mie berpaling melihat alat kelamin anak manjanya. Dia tersenyum lalu mula membelai ketembaman poen Farah sambil berkata "Tembamnya poen anak manja abah ni... Mana bulu poen Farah?" Farah yang mula dibuai keenakan akibat dibelai Mie menjawab "Biasalah abah. poen Farah tak ada bulu supaya dia nampak tembam dan comel..." Nani pula menyampuk "Dah mulalah tu... Jangan dilayan si Farah tu abah. Nanti abah tak larat nak bangun pagi esok..."
"abah... abah rasa poen Farah ni comel tak???"
"Eh... Mestilah comel... Dah lah tembam, bersih pula tu..."
"abah tahu tak... Ramai budak lelaki cuba nak goda Farah..."
"Biasalah tu Farah... Semua lelaki suka anak abah yang comel ni..."
Mie mencubit-cubit lembut bibir poen remaja Farah. Dia juga sudah mula geram dan bernafsu. Jari-jari Mie juga sudah melekit-lekit akibat poen subur Farah telah lecak dengan lendir nafsu. "abah bogel eh... Farah nak ice cream abah..." Belum sempat Mie berkata apa-apa Farah sudah melorotkan seluar pendek abahnya. Mencanak kote Mie apabila dilepaskan. Nani hanya tersenyum melihat gelagat suami dan anaknya itu. kote Mie bukan sekadar kote Melayu biasa. Ia besar, panjang, gemuk dan berurat. Sebab itulah Nani sangat sayangkan Mie. Sebelum mereka berkahwin, tubuh mantap Nani pernah dijamah oleh beberapa lelaki lain, tapi apabila pertama kali dirodok Mie, dia terus memastikan Mie menjadi miliknya.
Farah seperti budak kecil terperangkap di dalam tubuh remaja yang amat ranum dan subur. Bila datang manjanya, dia berubah menjadi kanak-kanak gedik dan nakal. Mie tersenyum sambil mendengus apabila takuk kotenya dinyonyot oleh Farah. Oleh kerana ia terlalu besar dan gemuk, Farah hanya mampu menyonyot takat takuk saja. Pun begitu, dia berasa begitu nikmat kerana Farah juga menjilat batang dan membelai telurnya. Seketika kemudian air mazi Mie mula meleleh keluar. Farah berhenti menyonyot "abah... Kan dah keluar air abah... abah rasa sedap eh?" Mie menjawab "Ya, Farah anak manja abah... abah rasa sedap sangat... Mari duduk atas abah." Farah naik ke atas paha dan mengadap abahnya. Mie menyingkap baju Farah.
Buah dada remaja Farah yang bersaiz 38B itu terlepas selambak depan mata abahnya. Ia amat putih dan bulat. "abah hisap tetek Farah boleh?" "Boleh abah... Hisaplah tetek anak abah..." Tapak tangan Mie menampung satu demi satu buah dada remaja anaknya sambil menyonyot puting tetek yang berwarna merah jambu itu. Ketika itu kote Mie melekap di celah ketembaman bibir poen Farah. Farah pula pandai menggesel-gesel lembut kepanjangan belalai abahnya. Kemudian, sambil anak-beranak itu merenung mata pasangan mereka, Mie membawa batang kotenya dan meletakkan takuk kepala kote itu ke bukaan lubuk di celah bibir poen Farah. Inci demi inci batangnya ditelan oleh lubuk pembiakan Farah yang mampat dan lembut itu.
"Oh Farah!!!" Terjerit Mie apabila seluruh kepanjangan belalainya santak padat sehingga ke pangkal di dalam kelembutan saluran pembiakan anak remajanya. Mereka menggelupur sambil berpelukan menanggung nikmat bersetubuh yang tak terperi. Nani, Emir dan Erul hanya tergamam lalu tersenyum melihat suami dan adik mereka melakukan sumbang muhrim. Mereka dapat lihat dengan jelas betapa bibir poen muda Farah terbuka luas menerima kejantanan Mie. Mereka dalam keadaan begitu selama hampir seminit. "abah... abah sayang Farah tak???" "abah sayang sangat pada Farah... Oh anak kesayangan abah!!!" Serentak dengan itu Farah mula mendayung dan melenyek kote abahnya. Dia terasa begitu nikmat disebabkan kejantanan kote Mie.
Mie sedang menikmati keenakan yang tak terperi. Manakan tidak, poen anaknya itu masih remaja, sedang ranum, tembam dan lembut. Setiap kali Farah melenyek padat, setiap kali itulah Mie menyantak padu. Manja sungguh Farah ketika diratah abahnya. Mereka berdua berkucupan seperti suami isteri sambil disaksikan oleh ahli keluarga yang lain. Mereka berpelukan erat, mungkin kerana terlalu kasih, atau mungkin kerana terlalu nikmat. Nani tidak nampak langsung batang suaminya. Ini kerana bontot Farah yang berisi dan berlemak itu menelan terus kepanjangan kote Mie sehingga tidak kelihatan. Bontot Farah memang padat dan lebar. Sebab itu ramai tak putus asa menggoda Farah dengan harapan dapat menjamah bontot dia.
Tak cukup tapak tangan Mie memaut bontot anak remajanya itu. Bontot Farah pejal tetapi lembut. Menjadi sungguh tubuh badan Farah. Tak sia-sia Mie dan Nani membesar dan memanjakan anak-anak mereka. Otot-otot poen Farah yang masih remaja itu mengemam padat kote abahnya; mengusap setiap inci urat dan kulit kote abahnya menghasilkan rasa lazat yang melampau. "abah! abah! Jolok Farah dalam-dalam abah! Lagi! Lagi! Oh abah! Dalamnya abah jolok!!!" "Oh Farah manja abah... Lembutnya poen Farah!!! Suka tak abah manjakan Farah macam ni???" "Farah suka abah!!! Farah sayang abah sangat-sangat!!!" Mereka berdua mengawan sambil meraung-raung kenikmatan. Nani mengeluh kerana dia tahu peluang dia telah terlepas malam ini.
Selepas 20 minit Farah akhirnya tewas. "abah!!! Farah puas!!! Farah puas, abah!!!" Gadis remaja itu melalak dan menggelinjang kepuasan. Mie memeluk anaknya dengan sangat erat dan menyantak sepadu mungkin supaya Farah benar-benar puas. "Oh anak abah puas ya??? Tengok tu... Comelnya muka dia kepuasan... Sedap sayang???" "Sedap sangat-sangat abah... Farah puas sangat" Jawab Farah sambil tersenyum bila rambutnya dibelai manja oleh abahnya. Secara tiba-tiba Mie semula menyantak-nyantak padu ke dalam tubuh montok ranum Farah. Farah tersentak sedikit tapi oleh kerana dia sudah tewas dan lemah, dia hanya memeluk abahnya dan membiarkan poen tembamnya dirodok sebegitu rupa. "Oh suburnya poen anak abah!" "abah! abah! abah... Oh!!!"
"Farah... abah nak mancut benih! abah nak mancut sangat dah sayang!!!"
"abah!!! Mancut puas-puas abah! Mancut pekat-pekat dalam poen Farah!"
"Oh Farah! Oh Farah! Bagi poen tembam Farah kat abah! Bagi abah sayang!!!"
"Nah, abah! Nah, poen tembam Farah untuk abah pancut!!! Pancutlah abah!!!"
"Farah... Menyerah sayang... Menyerah badan subur Farah untuk abah!!!"
"Nah, abah!!! Farah nak abah buntingkan Farah!!! Farah nak mengandung anak abah!!!"
"Oh Farah sayang!!!" Crot! Crot! Cret! Cret! Menyembur-nyembur benih jantan Mie yang amat pekat dan subur ke dalam poen Farah. Mie menyantak padu ke atas, manakala Farah melenyek padat ke bawah. Jelas kelihatan batang Mie mengepam air mani semahu-mahunya ke dalam lubuk betina Farah. Benih jantan Mie membuak-buak tak terkawal, dengan banyak dan deras ke dalam tubuh remaja anaknya. Anak-beranak itu berpelukan erat, sambil menggelupur menanggung kenikmatan yang tak terhingga ketika Mie membenihkan Farah. Pada pancutan pertama benih abahnya, Farah juga tewas sekali lagi. Lubuk betinanya puas buat kali kedua apabila menerima ledakan padu air mani abahnya yang putih dan pekat itu. Banyak sungguh Mie memancut.
Setelah hampir 2 minit menikmati puncak zina, Mie tersandar manakala Farah longlai di dada abahnya "Banyaknya air mani abah!!! poen Farah sedap sangat eh, abah?" "abah pun tak sangka boleh memancut sebanyak ni, Farah... poen Farah sendat dan lembut sangat... Itu yang abah memancut macam gila tu..." Sambil Farah menggosok-gosok perut gebunya "abah... Nanti Farah mengandung eh??? Nanti kita ada anak eh, abah???" "Ya, sayang, abah pasti Farah akan mengandung... Nanti kita dapat anak... Farah dapat adik... Farah suka tak???" "Farah suka!!! Mama!!! Farah akan dapat adik nanti!" Jerit gadis manja itu pada mamanya. Nani hanya mampu tersenyum. Nak harap si Farah ni jaga bayi... Jangan harap. Aku juga yang kena jaga nanti, fikir Nani.
Farah yang manja itu masih belum mahu bangun. poen tembamnya masih mengemam-ngemam belalai kote abahnya. Emir yang dari tadi menunggu peluang sudah mula hilang sabar. Dia pergi kepada pasangan yang baru puas mengawan itu lalu "abah... Bagilah Emir jamah Farah pula... Boleh ya abah?" abahnya menyuruh Farah bangun "Farah sayang... bangunlah... Abang Emir nak jamah Farah tu..." Farah menggeleng manja dan terus memeluk abahnya. Mie tidak mempunyai pilihan lalu dia bangun berdiri dengan Farah masih memeluknya seperti anak monyet. kote Mie masih tertancap dalam poen remaja Farah apabila dia mendukung anaknya itu ke arah bilik Emir. Emir melonjak riang kerana peluang dia untuk menikmati Farah sudah tiba.
Mencanak kote Emir melihat adiknya yang montok dan gebu itu bogel selambak atas katil. Dia memang giankan ketembaman poen remaja Farah tapi Farah terlebih dahulu menutup poennya dengan tapak tangan. "Abang Emir jangan jolok poen okay... Tadi abah dah pancut dalam... Farah tak nak benih abah bercampur dengan benih abang..." "Okay lah Farah... Abang masuk dubur ya... Dubur Farah pun sedap walaupun abang lebih suka poen Farah yang comel dan tembam tu..." Emir membalikkan tubuh Farah supaya adiknya itu meniarap. Meleleh air liur dia bila menatap bontot yang ranum dan lebar itu walaupun masih muda remaja. Dia naik ke atas bontot Farah lalu menguak belah bontot yang amat montok dan berisi itu. Dubur Farah tampak bersih sekali.
Oleh kerana air mazi Emir sudah mula meleleh daripada tadi, agak mudah untuk takuk kotenya memasuki lubang dubur Farah yang sempit tetapi lembut itu. Meremang bulu roma Emir tatkala kulit kotenya bergesel dengan rongga dalam dubur adiknya yang comel. Farah menggeliat manja bila kote abangnya menyelinap perlahan-lahan sehingga akhirnya santak ke pangkal. "Oh Farah!!! Nikmatnya!!!" Jerit Emir. "Abang... Abang... Dah santak dah... kote abang dah santak dubur Farah..." Rengek Farah pula. Emir menyontot dubur segar adiknya dengan rakus. Dilanyaknya punggung yang padat berisi itu sehingga Farah tertonggeng-tonggeng. Dalam keadaan begitu, kelihatan seperti seorang adik menadah bontot untuk kote abangnya.
Emir mendengus-dengus ketika menikmati keenakan badan mantap Farah. Kalaulah Farah bukan adik kandungnya, mahu saja dia berkahwin dengan budak manja itu supaya dia tak terlepas kepada jantan lain. Sesungguhnya Emir amat menyayangi Farah. Sodokan Emir padu dan dalam supaya seluruh kepanjangan belalainya dapat merasai ruang dubur Farah yang rasanya suam dan manis itu. Geramnya kepada Farah menjadi-jadi kerana di depan matanya terpampang bentuk punggung Farah yang lebar dan padat, dan juga paha Farah yang montok dan gebu itu. "Abang... Abang sayang Farah sangat-sangat eh???" "Ya Farah sayang, abang sayang sangat pada Farah... Adik abang yang comel manja ni..." "Sedap tak dubur Farah abang?" Tanya Farah manja sambil dia melentikkan punggungnya lebih tinggi. "Sedap sangat Farah!!! Oh Farah!!!" Emir menyantak padu.
Crot! Crot! Crot! Crot! Memancut-mancut air mani Emir ke dalam lubuk najis adiknya yang ranum itu. Sambil memancut dia menyantak-nyantak padu demi mahu menikmati kelazatan memancut yang maksimum. Setiap kali air mani Emir terpancut setiap kali itulah dia menjerit nama adik kesayangannya "Oh Farah! Oh Farah! Abang pancut sayang! Abang pancut mani dalam dubur Farah!" "Abang!!! Oh!!! Nah bontot tembam Farah! Nah dubur manis Farah! Pancut puas-puas abang!!!" "Nah Farah! Nah air mani abang!" Crot! Crot! Adik-beradik itu menikmati kemuncak zina sambil menggelinjang dan menggelupur sambil Farah dipeluk erat oleh Emir. Emir telah meledakkan lebih 10 das air mani ke dalam dubur Farah yang telah mula kuyu akibat keletihan. Mata Emir terasa begitu berat dan dia juga akhirnya lelap sambil memeluk erat tubuh montok adiknya.