"Atlat o zaman Leyla onu da ben mi söylemem gerekiyor?"
"Sorun şu ki: ben yolu uzatıyorum onları atlatıyorum ve karşıma tekrar çıkıyorlar arabada sinyal verebileceğimiz bir şey yok, kullandığımız elektrik aletlerin sinyalini de kesiyoruz takip etmeleri çok.. Bir saniye kızlar, aptal kafam!"
Emma "Ben hallederim, o kızdan öcümü almış olurum." Diyip koltuğunu yatırdı "Merhaba hanımlar beni özlediniz mi? Ben cevap vericek olursam sizi hiç özlemedim."
"Uzak dur bizden puşt!"
"Ben sana çok meraklıyım zaten sarışın, ne o öyle sahte sarışın mısın? Kusucağım."
"Seni gebertirim."
"Bir rahat dur be, bir rahat dur ne bu hırçınlık yeter illallah ettim yemin ederim!"
"Dokunmasana amına koduğum!"
"Yeter! Madem sesiniz bu kadar çok çıkıyordu önünüz de ki o herife niye çıkmadı sesiniz? Sesinizi kesin ve oturun size taciz ettiğimiz yok."
Gözüm yanındaki beyaz tenli kıza kaydı, olduğu yere çökmüş sadece nefes alıp bana bakıyordu yanındaki kızın kolunu tutup kendisine çekince ikisi de yerlerine çöktü. "Hallet şunu artık sende.. "
-Yazar anlatımı-
Saat ve telefonları ikisinin elinden alıp parçalayarak arabadan attı Emma, hatlarını da cebine koydu içinden 'birazcık oyundan zarar gelmez' diye geçirmişti.
Leyla arabayı sürüyor Lana önde sağ koltukta sinyalleri kontrol ediyordu, Victoria bedeninde ki yorgunluktan koltuğa çökmüş dinlenmeye başlamıştı yağmur sesiyle, kafasının içi çok doluydu yakın zamanda tek varlığı olan annesini kaybetmiş içe çökmüştü, hayattan kopmuş ne spora önem veriyor ne yediklerine, uyku düzeni bile sarsılmıştıı.
-Ev-
Kızları salona koymuş Victoria, Emma ve Leyla çalışma odasında konuşuyorlardı.
Leyla "Kızları ne yapıcağız? " Dedi."Yapıcağımız bir şey yok, bugün burda kalsınlar yarın evlerine götürürüz ikisi de gaspa uğrayan kadınlar. "
"Ne gasp ama kolumu ısırdı o benim, kolumu!"
"Amma naziksin kızım sende ağla birde."
"Sıçarım bacağına Leyla. "
"Tamam yeter, ikiniz aşağıya inin ben geliceğim."
Leyla ve Emma bakışmış, Emma 'ben hallederim' der gibi başı ile işaret etti, Leyla çıkıp salona adımladı.
"Biz ne zaman gidiceğiz?"
"Bize neden cevap vermiyorsun?"
"Ya bir şey söyle bari!""Ay yeter be! Vır vır vır ne bu çene ya bir bilsem ilk kendime derim di mi?"
Merdivenlerden aşağıya inen Leyla "Yarın kahvaltı sonrası sizi evinize bırakırız, bugün hem yorucu bir gün hem yağmur yağıyor size ayrı odalar vericeğiz bugün bu evdesiniz."
"Teşekkürler.."
-Victoria, Emma-
"Victoria, neler oluyor? Sen bu değilsin tüm gün bir odanın içine sıkışmış vaziyettesin yemek yok, spor yok, uyku yok bugün az daha yakalanıyorduk farkında mısın? Kendine çeki düzen ver kendini kaybetmeden önce."
"Gayet iyiyim Emma sadece çok fazla konuştum onunla."
"Evet bütün sinirini çıkardın ondan adamın boğazına bıçak sapladın Victoria."
"İyi yapmışım keşke daha çok şey yapsaydım, ne bekliyorsun 10 yaşında bir çocuğa sulanan birisine ne yapayım söylesene! Hem malımızı çalsın hem bir kız çocuğuna sulansın hm, biz izleyelim mi ne diyelim 'Aferin çok iyi yapmışsın!' mı diyelim!"