Smut uyarısı
Merhaba arkadaşlar biliyorum bölümleri geç atıyorum ama bir nedeni var ben şimdi 9. Sınıf olduğumdan ders çalışmam lazım o yüzden herkese özür borçluyum özürüm bir smut olacak herkese iyi okumalar ben beğenmedim yaptığım smut u beğenenlere şimdiden teşekkürler ederim ve bunu yazarken çook utanıyorum
Yazar Chan ( luna)
Hanma dırmadan kisaki ye s#x yapak diye ısrar ediyordu ama kisaki ne yazık-... Bir dakka yoksa kabul mu edecek?
Kısa(kisaki) : iyi iyi ama sadece 1 tür tamam.
Hanma sevinç le
Hanma: tamam sadece 1 tur ( ama kedimi tutamayabilirim)
Smut
Yazar Chan
Hanma güler yüzüyle kisaki'ye yaklaştı ve kucağına alıp yatak odalarına gittiler ve hanma kisaki'yi yatağa attı sonra kisaki'yi soymaya başladı. Kisaki yutkundu biraz da korkuyordu. Kisaki anadandoğmaydı şuan hanma ise kisaki'ye baktı ve yukardan aşaıya kadar süzdü sonra kendini soydu ikiside şuan anadan doğmaydılar hanma üç parmağı nı kisaki'ye uzat dı.
Hanma: bebeğim! Em bunları eğer canın yanma sını istemiyorsan.
Kisaki hanma nın dediğini yaptı ve hanma nım üç parmağını emmeye başladı. Hanma parmaklarının iyice ıslandığını anlayıp kisaki nın ağzından çıkardı ve 1. Parmağını yavaştan deliğine sokmaya başladı.
Kisa: Ahh
2. Soktu
Kisa: Ahhhh ha- n - ma
3. Sokar
Kisa: Ahhhhhhh!
Kisaki çığlık atar gibi inlemişti. Sonra biraz bekler. Hanma kisaki nin alıştığını anlayınca kendi aletini sokar ve yavaştan ileri geri yapar.
Kisa: Ahh mmm~ hızlan hanma
Hanma kisaki nin dediğini yapıp hızlanır son kez daha vurur o noktaya ve iki si orada boşalırlar . Sabah ilk uyanan kisaki olur ayağa kalk tığında bir adım atamadan yere yığılır. Hanma da sese kalkıp kisaki ye bakar ve sırıtarak gülümser.
Hanma: yerde napıyon bebeğim?
Kisa: ananın amı yapıyom görmüyon mu piç yere düşmüşüm sen de orda bana sırıtarak gülümsüyon ananı siksinler. Kalk da beni kaldır.
Hanma: tamam tamam kızma anamı sikebilirler o kadın umrumda bile değil gel bakiyim kucağıma.
Hanma gülerek kisaki yi kucağına alır ve birlikte banyo yaparlar sonra ise kahvaltı ederler.
Biliyorum kısa oldu ama bunu bile utanarak yazıyorum umarım beğenmişinizdir. Kesin şuan aklınızdan mitake smut ne zaman gelecek diye soruyorsunuz dur. Mitake smut en son yazacam çünkü özel olacak son bölüm ise bu ship lerin hem çocukları hemde fotoları olacak herkeze şimdiden by by hepinizi öptüm😘😘😘😘😘😘😘