Yks stresiydi, tatil yolculuğuydu derken iyice geciken bir bölüm oldu... İyi okumalar ♡
Yaşamındaki güzel anıları biriktirmek için belki de biraz geç kalmıştı, Jimin. Hayatındaki güzellikler kapısını geç çalmış, en içten gülümsemeleriyle geç tanışmıştı. Ama bunlar; ona yepyeni bir hayat bahşeden sevgi ile tanıştıran adam sayesinde artık içerlemesine sebep olmuyordu, geçmiş geçmişte kalmış, çoktan rafa kaldırılmıştı.
Şu an da mutluydu, bu da onun için yeterliydi. Daha fazlasını istemezdi, ihtiyacı yoktu. O, her şeyine sahipti.
Sabah, ışıl ışıl parlayan yüzüne vuran güneşin yanında kendisine bahşedilen sayısız öpücükle uyanmış ve güne oldukça güzel başlamıştı. Okula geldiğinde ise onu dün hakkında sorguya çeken arkadaşlarıyla teneffüs aralarında vakit buldukça yüzünden düşmeyen gülümsemesi ile kıpır kıpır konuşarak sohbet etmişti. Bu anlarda öyle dalıp gidiyordu ki, şu an da da olduğu gibi, Jeongguk'un onu videoya aldığını ve bu videonun sevgilisine atılacağını bilmiyordu.
"Bay Kim geliyor!"
"Habercimiz, durum güncellemesi yaptığına göre ben uyumaya gidebilirim." Jeongguk, oturduğu sıradan inerek bir arka sıraya geçmiş, başını sıraya yaslamıştı. Hoseok ise önüne dönmeden önce Jeongguk'a ithafen konuşarak yattığı sıradan hızla kalkmasını ve Jimin'in de kıkırdamasını sağlamıştı. "Sözlün 10 gelince Yoongi Hyung'un önünde bükük boynunla hesap verirken göreceğim ben seni."
***
Dersler birer birer akmış çıkış saati gelmişti, Jimin her zamanki gibi arkadaşları ile bir süre sohbet etmiş sonrasında beraber dışarı çıkmışlardı, onlar evleri için yola koyulurken ise Jimin her zaman kendisini bekleyen arabayı bu sefer orada görememişti.
Telefonunu çıkardığında ise büyüğünün onu bir kaç kez aradığını ve mesaj attığını görmüştü. Gecikmeden sevgilisini geri aradığında ise ilk çalışta araması cevaplanmıştı.
"Bebeğim," Jimin, büyüğünün sesini duyduğu anda onu dinlemeden söze atılmıştı. "Hyung, sessizden çıkarmayı unuttuğum için aradığını görememişim."
"Anladım zaten güzelim, sorun değil."
"Neden gelmedin, işin mi çıktı?"
"Yalnızca biraz geç çıktım, bir de makaronlarını alırken oyalayınca trafiğe takıldım bebeğim. Biraz beklemen gerekecek." Aklından binbir senaryo geçen Jimin, Yoongi'nin konuşması ile rahat bir nefes alırken onaylamıştı ve çok geçmeden de aramayı sonlandırmışlardı.
Jimin usul adımlarla okulun kapısının dışına çıkmış, yavaş yavaş boşalan okulu ve sokağı izlemişti sevgilisini beklerken. Öbür tarafta ise Yoongi, küçüğüne belli etmediği siniriyle direksiyonu sıktıkça sıkıyor sıkışan trafiğe küfür etmekten geri durmuyordu. Jimin'i bekletmekten, yalnız bırakmaktan nefret ediyordu. İçi rahat etmiyor, bir an önce onu en güvenli olacağına inandığı ve güvendiği yere; kendi yanına ulaştırmak istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Door Of The Shelter | Yoonmin
FanfictionJimin, 19 yaşında bir çocuktu. Sevgilisi ise Asya kıtasının en büyük mafyalarından biri olan 29 yaşındaki Min Yoongiydi. -mini fic